Skocz do zawartości

jareki007

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    rózne
  • Skąd
    Rzeszów

Metody kontaktu

  • Telefon
    506-191097

Osiągnięcia jareki007

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. jareki007

    jawa 90

    Sorry za odkopywanie starego tematu ale może kogoś to zainteresuje: JAWA 90 ROADSTER
  2. Sorry za odkopywanie starego tematu ale może kogoś to zainteresuje: JAWA 90 ROADSTER
  3. Sorry za odkopywanie starego tematu ale może kogoś to zainteresuje: JAWA 90 ROADSTER
  4. Na VKP wystawiłem, bo na innych forach nie mogłem zdjęć wrzucić a nie chciało mi się wszystkiego kilka razy pisać :crossy: Co do ceny to sam nie wiem, myślałem o cenie w okolicach 4 k zł ze wszystkimi kalmotami, które mam a to praktycznie drugie moto. Biorąc pod uwagę stan motocykla, jego małą ilość i kasę, którą w niego wsadziłem (nie wspominając o robocie) to chyba nie jest tak źle. Zresztą zobaczymy co się będzie działo - co zaproponują poważnie zainteresowani tym tematem ludzie. I do razu zaznaczam, że nie oddam moto w ręce jakiegoś gnoja, który go zarżnie.
  5. Witam wszystkich! Niestety przyszedł czas kiedy trzeba się rozstać ze swoim ukochanym motorem?JAWĄ 90 ROADSTER. Opiszę krótko jej historię. Motocykl jest w mojej rodzinie od samego początku tj. od 1972 roku kiedy to kupił go mój dziadek jako nówkę sztukę z salonu (co w tamtych czasach nie było takie proste). Później jeździł nią mój ojciec i w końcu trafiła w moje ręce. Ponieważ wtedy motorek stał w garażu sporo czasu zrobiłem mu remont ? odmalowałem i doprowadziłem do porządku. Trochę nim jeździłem i niestety jakaś głupia baba wyjechała mi na drogę i było bum? Miałem ją już wtedy sprzedać ale stwierdziłem, że zrobię jej remont. Po długich poszukiwaniach kupiłem druga taką jawę w stanie średnim. Motor został całkowicie odrestaurowany i zmieniłem mu kolor na czarny. Motocykl w tym momencie jest w wersji czeskiej (poprzednio był w wersji eksportowej (inne lagi przednie, reflektor licznik i błotnik przedni)). Rozebrany został na części pierwsze (oprócz silnika bo ma niewielki przebieg i chodzi idealnie). Z zakupionego motorka zostało wzięte wszystko co było potrzebne aby doprowadzić ją do stanu w jaki jest teraz, tj. rama, przednie zawiasy, tylne, bak, reflektor i kilka innych części. Motor jak pisałem jest czarny ? bak, błotniki, boczki i szklanki tylnych amorów w czarnej perle. Felgi, przedni widelec, nakładki na bak, tylny kosz i amory tylne, piasty i kilka drobnych elementów zostało pomalowane proszkowo na kolor jasno szary w profesjonalnej lakierni. Silnik jest wypolerowany do efektu ?matowego aluminium?. Zostały założone nowe chromowane szprychy, obszyte siodło oraz obszyłem szarą skórą manetki (są grubsze i przyjemnie się je trzyma w dłoniach). Motocykl ma dwie nowe opony i nowy akumulator. Oczywiście motor jest zarejestrowany (jako motocykl) z tym, że muszę opłacić ubezpieczenie i zrobić przegląd bo nie jeździłem na niej i się skończył. Motorem od remontu zrobiłem niecałe 150 km?także stan jest idealny. Przebieg motocykla to około 15000 km (nowy licznik został wyzerowany ale mam stary wiec można zobaczyć). Posiadam do niej masę części ? praktycznie drugi kompletny silnik (rozebrany i odpowiednio przechowywany) i kupę innych klamotów, które zostały mi po remoncie (niektóre są w stanie średnim ale wszystko da się zrobić jak trzeba będzie). Mam również oryginalną instrukcję obsługi oraz schematy złożeniowe różnych podzespołów. Sprzęt nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego. Jedyna nieoryginalna rzecz to tylna lampa ? od MZ (szczerze mówiąc świeci dużo lepiej niż oryginał). Stłukł się klosz jeszcze przed wypadkiem i miałem taką lampę więc założyłem, ale widziałem gdzieś na allegro całą lampę za 19 zł? Obudowę mam więc można założyć oryginał jak ktoś zdobędzie klosz. Moto po remoncie nawet nie miało kontaktu z deszczem. Dlaczego sprzedaję? Śmigam w tym momencie skuterkiem Suzuki AP50 po mieście i potrzebuję czegoś mocniejszego. Chcę sprzedać oba te motorki. Żal mi tej Jawy, że stoi w garażu pod pokrowcem i nie mam kiedy jej używać. Chciałbym, żeby trafiła w ręce prawdziwego pasjonata, który jej nie zarżnie i nie zniszczy bo włożyłem w nią swoje serce nie wspominając o pieniądzach (niemałych) i czasie, który przy niej spędziłem. Nawet szkoda by mi jej było używać na codziennie. Mam swoje oczekiwania cenowe co do niej ale na razie chcę poznać opinię innych. Oczywiście oddam ją wraz z wszystkimi częściami jakie do niej mam (kilka pudeł tego jest). Jawa jest teraz w Solinie ale przyjadę nią do Łańcuta, gdzie będzie można ją oglądać (jak opłacę OC i zrobię przegląd). Odpowiem na wszystkie pytania związane z tym motocyklem, czekam na Wasze opinie. Zdjęcia znajdziecie TUTAJ Wystawiłem też AUKCJĘ na allegro.
  6. A masz może jakiś telefon do nich bo tak jechać tam w ciemno to trochę niebardzo? Na razie (odpukać) nie potrzebuję nic ale nigdy nie wiadomo.
  7. Witam! Mam taką jawę, po wypadku ją odremontowałem i pięknie wygląda, trochę części mi zostało, konkretne pytanka na mail. Jeżdi się na niej super, robiłem trasy po 300 km i dawała radę, Co do prędkości to max jechałem 110 (wg jej licznika). Naprawdę fajne moto, no i jaki rarytas! [ Dopisane: 13-10-2005, 19:26 ] A i jeszcze foty mogę na maila przesłać.
  8. Firma TABLITEK w Rzeszowie, kiedyś robili tablice, jak mojemu ojcu w samochodzie się zniszczyła to mu dorobili.
  9. Właśnie, że one są proste, tylko wewnątrz odlewu, w który wsuwają się lagi jest chyba jakaś wypukłość. I nie wiem jak to zlikwidować, jakieś inne pomysły może???
  10. Witam! Wreszcie zakupiłem części do swojej maszynki ale mam mały kłopot, jeden lag był zablokowany, udało mi się go uwolnić, ale teraz nie chce wchodzić jak należy. Mam wrażenie, że blokuje się mechanicznie (za wąski otwór?), bo nie ma tam rdzy itp. Co zrobić z tym? Czy da się to jakoś przetoczyć, albo może coś do środka wstawić i zakręcić, żeby rura gładko wchodziła?dużo nie brakuje, ale coś jednak przeszkadza. Pomóżcie!!!
  11. Witam! Jak się wykonuje polerkę silnika aluminiowego i co do tego potrzeba (cały sprzęt, no bo przecież można to samemu zrobić,prawda?). A może lepiej oddać to do jakiegoś zakładu polerskiego? Tylko ja wolałbym to sam zrobić, trochę serca włożyć w remont własnego moto:D A jak potem utrwalić efekt? W końcu tam są wysokie temperatury. A co zrobić z cylindrem? Mam stare moto i nie chciałbym rozpoławiać silnika bo mnie mam części jakby coś się popsuło. Dzięki za wszystkie odpowiedzi!!!
  12. Odpowiedzcie jeszcze na moje posty, w tym temacie nie za wiele wiem niestety...
  13. Mi dwa lata temu babka wyjechała z bocznej drogi i niestety nie zdążyłem wyhamować (stare moto, kiepski przedni hamulec, chociaż był dobrze ustawiony). Jechałem z panną (teraz już żoną;)), pół moto skasowane a, że to zabytek to mam zaje***te problemy z częściami. Rozwaliłem jej cały błotnik i maskę, głową rozbiłem przednią szybę, a że był wtedy upał to się jechało niespecjalnie ubranym to szkło się wbiło wszędzie, dwie godziny z nas w szpitalu wyciągali. W sumie to nic poważnego się nam nie stało, nie mogłem chodzić przez kilka dni tak sobie nogi obiłem o kierownicę a żona też się potłukła, bo przeleciała przez cały samochód i spadła na asfalt. Jeszcze potem mi jakiś gnój kask zwiną z wypadku ale potem go dorwałem hehe ;) Uważajcie na hamulce, szczególnie w starych moto!!!!
  14. A gdzie ten carbuclean można dostać i jaka cena?
  15. A jak wygląda sprawa cylindra? Też taki środek pomoże? A w ogóle to napiszcie jak się wykonuje taką polerkę i co do tego potrzeba (no bo przecież można to samemu zrobić,prawda?). A może lepiej oddać to do jakiegoś zakładu polerskiego? Tylko ja wolałbym to sam zrobić, trochę serca włożyć w remont własnego moto:D A jak to potem utrwalić efekt? W końcu tam są wysokie temperatury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...