Skocz do zawartości

rekrut88

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kielce

Ostatnie wizyty

876 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rekrut88

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

1

Reputacja

  1. Witam serdecznie 🙂 Czy warto kupić BMW K 1200RS. Jak z awaryjnością tego motocykla? Słyszałem różne opinie, że się psuje elektronika, czujnik od chłodnicy, co może prowadzić do przegrzania silnika , liczniki przestają działać i hamulce. Mogą to być tylko mity albo opinie ludzi którzy kupili jakieś zaniedbane zajeżdźone egzemplarze. Nie miałem z tym motocyklem nigdy do czynienia Motocykl ma zalety w postaci wtrysku paliwa i wału kardana. Lubię duże turystki, wiem, że nie wykorzystam go w pełni w polskich warunkach ale przejechałem się nim i spodobało mi się 🙂 Warto go kupić jeśli jest zadbany? Czy lepiej poszukać np K1100 na którego awaryjność praktycznie nikt nie narzeka.
  2. Qadrat dlaczego pozbyłeś się K1100 RS ?
  3. Lepkość jest ważna silnik chłodzony powietrzem jest luźno spasowany tylko że 20W50 to mineralny olej a syntetyk by lepiej trzymał parametry Mógłbym też teoretycznie wlać 10W60 niby syntetyczny, znając polskie prawo to pewnie pół syntetyk ale lepiej by trzymał parametry
  4. Witam jaki olej wlać do bmw R 1100 RS rocznik 1994 ale przebieg bardzo mały 22000 km przebieg prawdziwy Instrukcja zaleca 20w50 mineralny. nie ukrywam że wolałbym wlać coś lepszego syntetycznego lub pół syntetyk. Mam 5w50 ale nie wiem czy mogę go wlewać bez obaw
  5. To nie tak źle jednak 🙂 Adam pamiętam że Ty miałeś gsx 1100g, czy ten olejak dużo dłużej rozgrzewał się do temperatury roboczej od bmw k75 po odpaleniu ?
  6. Ładny klasyk jak z częściami i naprawami w takich starych motocyklach ?
  7. Nie zaprzeczam tylko kupić taki motocykl bardzo trudno i jeszcze nie wiem jak z eksploatacją Nowsze gaźnikowce bywają czasem upierdliwe Najbardziej wyważone klasyki do codziennego użytku teraz to chyba Bmw k75, k100, K1100 Może nie najpiękniejsze ale cegły mają swój urok (Ostatnio bardzo zdrożały)
  8. Bmw na pewno jest lepiej dopracowanym motocyklem. Ale lubię wygląd takich motocykli jak GPZ 1100, Yamaha fj 1200. Takie klasyczne turystyki obowiązkowo z dwoma wydechami nisko poprowadzonymi Wygląd to kwestia gustu ale jednak motocykle z lat 80 i 90 były najładniejsze
  9. BMW jakie pierwsze wprowadziło wtrysk zamiast gaźników to duży plus . Jeśli chodzi o kłopotliwość serwisu i koszty to lepiej wypada Bmw czy GPZ ?
  10. Bmw to zmienia postać rzeczy wtrysk na pewno lepszy niż gaźniki I jak się sprawdza dwucylindrowy boxer ? Ja zawsze jak myślałem o bmw to seria K z 4-cylindrowym silnikiem
  11. Do wygodnej jazdy + lekki teren wolałbym xj 600 niż gs 500 Ja na pierwszy normalny motocykl wybrałem xj 600 bo GS jakiś mało wygodny był dla mnie Spalanie przy turystycznej jeździe w xj to 4,5 litra a czasem nawet i 4 Przez dwa lata tylko naciągnąłem łańcuch i wymieniłem świece z dodatkowych czynności
  12. Dzięki Piotrek za odpowiedź Ja jeżdżę spokojnie turystycznie Teraz mam FJ 1200 z końca produkcji i z ABS-em Fajny motocykl tylko co mnie denerwuje to długie rozgrzewanie tego silnika (taki urok starych jednostek chłodzonych powietrzem i olejem) do temperatury roboczej GPZ znacznie szybciej łapie prawidłową temperaturę roboczą. Tylko jak z trwałością tego modelu zawsze słyszałem że Kawasaki to najsłabsze motocykle z japońskiej czwórki. Podobno trzecia panewka ma tendencje do zacierania się. Czy GPZ jest dużo bardziej kłopotliwy niż xj 600 xj900 lub fj 1200 ? Te Yamahy znam dobrze bo miałem
  13. Witam Jakie są Wasze opinie na temat Kawasaki GPZ 1100 rocznik 1998 Czy warto kupić taki motocykl jeśli jest zadbany?
  14. Wiem że masz doświadczenie z tym motocyklem, dlatego pytam, ale nadal uważam że jeśli ktoś jakiś czas mam motocykl to średnie spalanie potrafi określić przy jeździe turystycznej (nie mówię o ekstremalnych sytuacjach) jak bym chciał kręcić do czerwonego pola to bym pytał o Hayabusę albo ZZR 1400 Bmw K1200 RS ma 130 koni seryjnie dzisiaj jechałem bo jest w okolicy Fj 1200 też 130 koni wiem że starsza technologia ale już bliżej jej do BMW niż gsx 1100g Mam pytanie bo ona dobrze jechała czuć było że jest dużo mocniejsza od xj 900 ale jak się nie rozgrzała konkretnie to nie trzymała niskich obrotów spadały poniżej 1000 obr/min czy to gaźniki do regulacji czy zawory ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...