Skocz do zawartości

Michał K1100rs

Forumowicze
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Michał K1100rs

  • Urodziny 08/01/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 250 2T
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

191 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michał K1100rs

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam, czy temat wyjazdu w alpy całkiem umarł czy przeniósł się poza forum? My już znamy czas wyjazdu, ruszamy 28 lipca, a ostateczny termin powrotu to 15 sierpnia. Napiszcie jak to u was wygląda.
  2. Witam, oj niestety nam się trochę plany zmienily i w środę uciekam na spotkanie firmowe nad morze :flesje: więc będziemy wolni właśnie w piątek wieczorkiem, więc druga opcja bardziej pasuje. :flesje:
  3. Spotkanie to jest dobry pomysł bo na forum będziemy ciągnąć ten temat tygodniami a że wszyscy z Poznania to na pewno jakąś wspolną chwilę się znajdzie, więc czekamy na propozycje. Jeśli chodzi o środę albo ten weekend to nie ma zbyttnio problemu z mojej strony ale nicech się wypowie reszta. Czekamy niecierpliwie na wskazówki Jacekp. Kwestja trasy jest równie interesująca co kwestja cen poruszona przez Słońce. My też obstajemy przy namiotach. Czekamy na termin spotkania, do zobaczenia.
  4. Witam serdecznie, wraz z mym dziewczem planujemy wyjazd począwszy od ostatnich dni lipca. Na pewno obieramy kierunek południowy zachód. Myśleliśmy by przez Alpy przebić się do Chiszpanii ale tak na prawdę jedziemy gdzie nas oczy zaniosą, więc napisz coś bliżej a może byśmy się razem wybrali. Termin do 15 dni jest w sam raz bo tyle będe miał urlopu. Pozdrowiska
  5. Rozumiem, że mówimy o nowej uszczelce, bo jak tak serwisówka zaleca przesmarować ją olejem tak aby wydłużyć jej żywotność. Jeżeli chodzi o dokręcanie głowicy to robi się to w określonej kolejności i zachowaniem właściwych wartości dokręcenia. Po dokręceniu kluczem dynamometrycznym wszystkich śrób na określoną wartość więcej się ich nie tyka aż do następnej naprawy. :biggrin:
  6. Też uważam, iż lepiej byłoby dostać używkę w niezłym stanie, jednak jak chcesz spawać to koszt nie jest duży. Nadal nie napisałeś z czego jest ten bak, ale jeżeli nie z aluminium to 50-100zł, a jak z aluminium to możesz się liczyć z wydatkiem trochę większym.
  7. Nie wiem z jakiego tworzywa masz bak ale ja bym na Twoim miejscu zaspawał tak czy inaczej. Nie ma trwalszej metody. Gożej może z ludźmi którzy chcą sie tego podejmować ale jak w Poznaniu są tacy to w Pile też sie pewo znajdą. :)
  8. No niestety kardan nie jest wieczny, a przynajmniej niektóre jego podzespoły. W BMW szczególnie w boxerach przy przebiegu rzędu 100tys i wyższych wymienia się łożyska, a czasem niestety na nich się nie kończy :-(. Słychać to bardzo dobrze kiedy czas pu temu więc tylko sadyści jeżdżą do czasu kiedy wszystko się rozleci. Nie można natoamist sugerować się odgłosami przy ruszaniu ani przy zmianie biegów. W niektórych motocyklach skonstruowano to tak, że tego nie słychać, z np. BMW seri K, a w innych słychać jak byś młotkiem walił w tryby np. FJR-a. W większości kardanów producenci zalecają wymiane oleju. Najczęściej co 15-20tys. Ale ostatnie modele posiadają już przekladnie 100% bezobsługowe, gdzie nawet oleju się nie wymienia. Kto mial kardan ten nie wyobraża sobie chyba powrotu do sprayowców-łańcuchowców. Kardan przegrywa z łańcuchem tylko i wyłącznie pod względem wagi, a nie jest to istotny argument w przypadku maszyn turystycznych i chopperów.
  9. Ja też nie czaje oco chodzi ze zmianą opony w motocyklu z kardanem. Poza tym, że szybciej koło się odkręca bo tylko 4 śruby i już i tak samo prosto i szybko mocuje. Chyba, że o wyważanie chodzi ale przy kapciu na trasie to raczej chyba odpada.
  10. Anti-fog jest dobry, sam mam i szczerze polecam. Jednak jeszcze lepszym patentem jest stosowany na początku tylko przez Schuberhta tzw. doppelscheibe, czyli podwójna szybka z próżnią w środku. Dawno nie interesowałem sie sprawą kasków, a jak byłem w zeszlym tygodniu na motobajzlu ku mojemu zdziwieniu już wiele firm włoskich i japońskich pomyślało by standartowo wyposażyć swe produkty w ten patent.
  11. Jeżeli chodzi o regulacje to mogę Ci polecić pewnego faceta w Poznaniu. Niestety właśnie sprawdzałem i zginął mi numer do niego ale w przyszły weekend jest rozpoczęcie sezonu BMW i będzie on tam na pewno więc wezmę od niego numer, no chyba że ten człek, który od Ciebie zakupił tez tam będzie to pogadają sobie sami. Chyba, że bardzo pilnie go potrzebujesz to zadzwonie do MOTOTECU, bo on kiedyś współprawcował z Olejnikiem i mam nadzieje żeby mi podał do niego numer. Co mogę powiedzieć o nim samy to jest bardzo rzetelny, zabiera się do pracy odrazu, zna się na tym dobrze a cenowo myślę że da się dogadać. Jeżeli mowa o serwisie Smorawiński to jako użytkownik BMW i były klient (o zgrozo) tego serwisu mówie zdecydowanie nie. Sam bym Ci pomógł bez problemu bo regulacja bokserów to błachostka ale kompletny brak czasu ostatnio. Co do Paneuropena, to jak to immobilaiser to Ci nie pomogę ale jeżeli kręci rozrusznik nie może być to. Chyba że właśnie w ogóle nie kręci.
  12. Ze spokojem nikt nie zamierza Cię tu denerwować bo widać że już jesteś wystarczająco. Ale żeby coś zdianozować trzeba po mału wszystko sprawdzać. I jeżeli na zime wstawialeś i działał to nic mu strasznego sie n ie stało. Rozumiem że sprawe prądów masz za sobą. Rozrusznik też rozumiem kręci i to ochoczo. Iskry na świecach też rozumiem masz ale na oko nie stwierdzisz czy są dobre więc po prostu zmień świece. Twierdzisz że są suche to zobacz czy pompa w ogóle działa. Najprościej wyjmij przewód paliwowy wyjściowy z pomy i sprawdź na włączonym zapłonie, czyli kiedy pompa winna działać czy jest ciśnienie. Podaj też więcej szczegułów. To znaczy co się dzieje jak go kręcisz. Sprawdź te podstawowe kwestie i jak wszystko będzie si to będziemy dalej myśleć.
  13. Różnica między tylnymi i przednimi oponami jest olbrzymia. Napis na nich "wyłącznie na przód" albo odwrotnie nie są zrobione dla picu. Różnią się praktycznie wszystkim, a więc twardością, nacięciami, a co za tym idzie sposobem odchylania strug wody etc. Różnice poczujesz na zakretach, szczególnie w czasie deszczu.
  14. Co do samego ciśnienia oleju może to spotkałem się z taką sytuacja w zeszłym sezonie, że po zwykłej właśnie przerotce motoru na zapalonym silniku przy próbie ponownego uruchomienia świeciła się kontrolka oleju. Okazało się, iż układ się zapowietrzył, a lekarstwem jest jak odpalisz odkęcić lekko filtr oleju, ąz pojawi się olej i po kłopocie. W tej sytuacji pomogło. Moze to będzie lekarstwo na choć część Twoich poblemów.
  15. No nie jest to prawdą, iż byle jaki filtr we wszystkich motocyklach się sprawdzi. Jeżeli motocykl posiada pompe paliwową to filtr paliwa jest do niej przystosowany, zarówno pod względem objętośi, jak i łatwości przepływu. Oczywiście jeżeli jest taka sytuacja to serwisówka otym na pewno wspomina. Oprócz oryginałów są tańsze zamienniki ale nie oznacza to, że można wsadzić tam filtr kupiony na stacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...