Skocz do zawartości

wary2

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki RM
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Boronów

Osiągnięcia wary2

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A czujnik położenia wału ma przejście. Całą instalacje możesz przemierzyć według service manual. Mialem ostatni zaśniedziale piny w stacyjce i rozrusznik kręcił a prąd na cewki się tracił.
  2. Część koledzy potrzebuje klosz prawy do rn01 lub całą lampę. Ale w przystępnej cenie. Z góry dzieki za odp. Pozdrawiam
  3. Cześć. Tego nie moge powiedzec ze nie widac różnicy. V-max 280 a na same przyspieszenie biore R6.. Wiec pod wzgledem mocy chodzi łanie.
  4. Witam kolegów Mam takie małe pytanko. w zime zakupiłem motocykl NINJA zx6r z 2001 roku Poprzednim właścicielem był mój kolega... W motocyklu jest zamontowany wydech sportowy BOS oraz zestaw DYNOJET w poprzednim sezonie kolega robł synchronizacje razem z zmianą na w/w dynojet Motocykl dziwnie pracuje tz. jak jest zimny zupełnie po odpaleniu nie wkręca się na obroty. Po chwili jak pokarze się temperatura oleju ok 50-60 st. motocykl się wkręca ale delikatnie kopci z rury oraz między 3 - 5tys obrotów tak jak by przerywa ale delikatnie takie nierówne wkręcane się na obroty dale jest ok jak już pokarze się temperatura 70-75 którą zresztą utrzymuje mi podczas jazdy nawet w zimne dni motocykl chodzi idealnie ładnie się dokręca itp. jednak jak puszcze z gazu tak z 9 - 14 tyś obrotów to wydostanie się taki delikatny ale nie czarny bardziej biały dym... Powiedzcie mi co jest normalne a co nie bo poprzednie maszynki były seryjne i nie miałem przelotowych wydechów oraz zestawów dyno... Z góry dzięki za każdą sugestię....
  5. Do tego modelu nie ma nigdzie serwisów-ki.... Ale teraz jak założę nowy moduł i osprzęt powinno latać...
  6. Filtr założyłem ale bez zmian. Teraz zamówiłem na Allegro zestaw moduł stator magneto cewka. Może się poprawi.Tylko że ten chiński zamiennik nie wiem co to będzie warte za niecałe 400 zł.
  7. Ok tak zrobię. Powiedz mi duże znaczenie ma tłumik w takim 2T. Bo dyfuzor ma w fajnym stanie ale tłumik założony z Husqvarny z 450. Pozdrawiam
  8. Cześć, króciec do gaźnika cały uszczelniłem gumą do szyb więc jest jak nowy. Na wale wymieniałem uszczelniacze na nowy. Musze stworzyć tam jakiś filtr, to może być to...
  9. Witam wszystkich. Mam taki problem. Posiadam Suzuki RM 250 z 83r bez zaworo wydechowego(zaworu mocy) Motocykl przeszedł u mnie kompletną regeneracje, niestety coś jest nie tak po pierwsze nie ma wolnych obrotów cały czas trzyma wysokie przepustnica na samym dole a on dalej ma wysokie obroty,żeby tego było mało motocykle dostaje kopa dopiero z dość wysokich obrotów... Trzeba go dość solidnie przeciągnąć wtedy czuć moc... Z niskich obrotów jak dodaje gazu to jak by przerywał ale tak delikatnie. Dodam jeszcze że nie mam filtra powietrza.. Nie mam go gdzie zmieścić. Przy gardzieli jest bania amortyzatora moja przeróbka i filtr sie nie mieści.. W chwili obecnie motocykl jest na dotarciu więc mam zastosowane bardziej bogatą mieszankę (olej paliwo)... Świeca irydowa. Zapłon ustawiłem metodą prób i błędów i na chwile obecną jest ustawiony "dziwnie" do samego końca w prawo czyli bardzo wczesny. Jak go opóźnię próg braku mocy coraz bardziej się podnosi czyli na jeszcze wyższych obrotach osiąga moc albo przerywa za każdym razem odpala dość fajnie z pierwszego kopa... Sam już nie wiem podajcie jakieś rozwiązania. Np jak regulujecie zapłon ja mam ten stary typ z dwoma cewkami i magnetem w środku... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...