-
Postów
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O formoto
- Urodziny 12/19/1956
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
łódzkie
Osobiste
-
Motocykl
GSX650
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia formoto

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Podziwiam pomysłów i ich realizację.
-
Wyciek oleju ze śruby magistrali EN 500 (GPZ 500)
formoto odpowiedział(a) na dzerat temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
W jednym moto po mylnym zdiagnozowaniu miejsca wycieku zerwałem gwint w otworze spustu oleju, ponieważ kapał olej po śrubie spustu oleju i dokręcałem ją coraz mocniej. Wyciek oleju był dużo powyżej z pękniętego [2 cm] karteru silnika spowodowanego zbyt mocnym dokręceniem w serwisie jednej ze śrub pokrywy sprzęgła. Poznałem pęknięcie to po mało widocznej rysie na lakierze. Jak jest u ciebie trzeba szukać przy dobrym oświetleniu . EDYT Cytat dzerata " Zastanawia mnie to że wyciek jest tylko w chwili pracy, może coś jest zapchane i to ciśnienie powoduje wypychanie oleju? Gdy stoi nie uruchamiany to nie wycieka." U mnie było tak samo - chyba w czasie pracy silnika/drgania/ciśnienia powodowało poszerzenie pęknięcia. Naprawa. 1. Wytoczenie u tokarza ciut większej śruby spustowej 2 Oczyszczenie miejsca pęknięcia karteru benzyną ekstracyjną i zaklejenie klejem dwuskładnikowym [suchy spaw] odporny na olej i wysoką temp. Może coś z tego będzie u Ciebie.- 23 odpowiedzi
-
- wyciek oleju
- wyciek oleju EN 500(GPZ500)
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Produkcja od 2006 r
-
Korcą mnie Alpy-Grosglockner - tylko te pogody. Z terminem bym się dostosował, moto. Suzuki GSX650F.
-
Yamaha Royal Venture, luźny wątek spotkaniowo-imprezowy
formoto odpowiedział(a) na Dyzio77 temat w Cruiser/Chopper
http://agroturystyka.nadbugiem.pl/ -
zblokowane biegi ;/ FZR 600
formoto odpowiedział(a) na Jasiooooo temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Może nie to, ale miałem podobne objawy przy pękniętym/złamanym na pół wałku zdawczym zębatki napędowej. -
Ja mam - etui mało praktyczne. W słońcu nie widzę trasy. Odbieram info. przez słuchawki, a GPS w kieszeni kurtki i gniazdo zapalniczki pod siedzeniem.
-
Jestem po 60-tce i właśnie kupiłem cruisera
formoto odpowiedział(a) na Grodziec temat w Cruiser/Chopper
Myślę, że wiele sezonów przed tobą. -
Stuki w przednim zawieszeniu
formoto odpowiedział(a) na alex_dw1 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
U mnie stukało z powodu luźnej śruby pod kierownicą, dociskającą górną półkę zawieszenia. W drugim moto luźna śruba łożyska ramy. -
Dziękuję za obie wypowiedzi. Podejrzewałem, że ładowarka [12V] nie wytrzymuje napięcia ładowania aku dochodzącego do 14,8 V na wysokich obrotach silnika i to na dłuższej trasie. Stało się to po przejechaniu 300 km.
-
W tym roku spaliła mi się już druga ładowarka GPS podłączona do gtn. zapalniczki. Gniazdo zapalniczki umieściłem pod siedzeniem dla lepszej ochrony przed deszczem. Gniazdo zap. podłączyłem bezpośrednio do aku +, montując bezpiecznik 8A. Bezpiecznik nigdy się nie przepalił. GPS działa sprawnie. Czy coś zrobiłem nie tak?
-
Posiadacze Mean Streak'ów - i my się połączmy
formoto odpowiedział(a) na telemis temat w Cruiser/Chopper
Gratuluję naprawy. Dobrze, że napisałeś o tym bolcu bo w jednym z moto mam takie mocowanie korka. Jutro się mu przyjrzę. -
Posiadacze Mean Streak'ów - i my się połączmy
formoto odpowiedział(a) na telemis temat w Cruiser/Chopper
W czasie kręcenia kluczykiem wlewaj do zamka denaturat, który rozpuszcza nieczystości i wyprowadzi je z baku wraz z paliwem w czasie pracy silnika. Przy okazji usunie wodę jeśli jest w baku. Na 5 l paliwa można wlać 1/2 L denaturatu. Może być jeszcze tak, że jest wyrobiony kluczyk i nie odmyka do końca. Miałem tak z jednym zamkiem. Otwarłem zapasowym nie używanym. Inna sprawa to rozluźnienie skręcenie zamka śrubą od spodu. Jeśli nie masz zapasowego kluczyka to idź do klucznika i dorób drugi z zaznaczeniem, żeby mniej zebrał z nowego. Jeśli to kluczyk to czeka Cię taka sama sytuacja ze stacyjką. -
Posiadacze Mean Streak'ów - i my się połączmy
formoto odpowiedział(a) na telemis temat w Cruiser/Chopper
Najpierw spróbuj do zamka wprowadzić kilka kropel odrdzewiacza lub rzadkiego oleju typu W-40 i kluczykiem stopniowo rozruszać zamek. Kluczyk też umoczyć w oleju. Mogą blokować zabrudzenia. Tak miałem w trzyletnim samochodzie. Pomogło. Gdy nie pomoże: * wymontować króciec paliwa wychodzący z baku i wylać paliwo * wymontować bak i odczekać ze dwa dni na słońcu do jego wyschnięcia * bak odwrócić korkiem do spodu opierając np. na dwóch krańcach stołów, żeby opiłki nie dostawały się do środka * wiertłem do metalu najpierw cieńszym rozwiercać zamek potem stopniowo grubszym aż do wyjęcia korka, w przerwach wiercenia odkurzaczem wybrać opiłki * przepłukać bak denaturatem [ ze 2 litry] * zakupić nowy korek poskręcać i gotowe