Skocz do zawartości

duddits

Forumowicze
  • Postów

    276
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O duddits

  • Urodziny 04/28/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    No jak to co lubi? Jeździć :)
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    S1000XR
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Skype
    dlugi72
  • Strona www
    http://gomoto.tv/

Ostatnie wizyty

804 wyświetleń profilu

Osiągnięcia duddits

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

6

Reputacja

  1. Przejrzałem wątek, chyba nie było, więc ode mnie propozycja: BMW F650CS Ważną zaletą będzie zapewne, oprócz rzeczy oczywistych (łagodność, wygodna pozycja, nisko zawieszone siodło), ABS w standardzie, nawet w stosunkowo starych modelach (2002). Pas gumowy też jest fajną sprawą, bo jest w zasadzie bezobsługowy. Moja znajoma jest z tego motocykla (to jej pierwszy) bardzo zadowolona. Tak z ciekawości, czytają to w ogóle jakieś kobiety...? ;) Pozdrowienia.
  2. Niby mieli poprawić to w tym roku (tak usłyszałem w salonie), ale mrowienie zostało..., nie to żeby to jakoś przeszkadzało, ale zauważalne po przesiadce z GS-a :)
  3. Tak. W Paramoto dobrze uczą. Znam i polecam :-) Sent from my A0001 using Tapatalk
  4. No jasne, myślę, że warto przekonać się samemu. Co do porównywania to oczywiście , można wszystko z wszystkim..., ale to raczej dwa różne motocykle nawet jeśli łączy je podobny silnik :-)
  5. Troszkę odkopię temat ... Ja też jeździłem choć na testy mnie nikt nie zapraszał, sam się wprosiłem :) Moim zdaniem motocykl fajny, ale raczej dla niższej osoby (<170cm), wszyscy powyżej 180cm wyglądają na nim jak na dziecinnym rowerku. Oczywiście pytanie co mnie to obchodzi, ja będę na nim jeździł, a nie go oglądał problem jednak w tym, że jego rozmiar (haha, ma znaczenie jak się okazuje ;)) niesie ze sobą dla wyższych (niekoniecznie bardzo wysokich) osób pewne konsekwencje. Rama wydaje się nieco zbyt krótka, kierownica jest jakby za blisko, ale to tylko moje osobiste odczucia. Kanapa wygląda ciekawie, ale już na pierwszy rzut oka wiemy, że komfortu spodziewać się nie ma co. Znowu, niekoniecznie musi to być wadą, w końcu tak miało być, no ale może przeszkadzać. Jak na BMW nie ma żadnych wodotrysków, kontroli trakcji, ABS (to ciekawe, wydawało mi się, że nowe już powinny mieć obowiązkowo), czy nawet podgrzewanych manetek co w kraju nad Wisłą przydaje się często. No ale komu by to przeszkadzało, jeździ się fajnie kiedy ciepło. Jak na rasowego boksera przystało zbiera się to przepięknie, z silnika dochodzą wibracje w miłym dla tyłka zakresie ;) Cieszę się, że nim pojeździłem, ale nie moja bajka. Na fotce moja dziewczyna, która do wysokich raczej nie należy, ale na R nine T jeździło się jej wygodnie ... Pozdrowienia.
  6. No to prawda, duży GS jest brzydki jak noc, ale w ogóle nie ma to znaczenia w momencie kiedy siedzi się za sterami ;)
  7. No nie wiem ... http://dailypicksandflicks.com/wp-content/uploads/2012/02/ducati-bike-on-the-wall-above-a-couch.jpg :)
  8. Dobry, szukam jakiegoś miejsca na parkingu podziemnym lub garażu do wynajęcia w okolicach stacji metra Ursynów. Ewentualnie okolice Doliny Służewieckiej lub bardziej w głąb Ursynowa (Stokłosy, Imielin ...) Info na priv, z góry dziękuję za zainteresowanie :)
  9. Lepiej panie reżyserze. Idę rano do motocykla grzebiąc w kieszeni w poszukiwaniu kluczyka. Nie ma. Już się chciałem do domu wracać, ale coś mnie tknęło i zerkam w stacyjkę ... jest :)
  10. MCN zamieścił "szpiegowskie" fotki następcy dużego GS-a. Wygląda na to, że faktycznie będziemy mieli chłodzenie wodą (przekonstruowany układ wydechowy, rura poszła na drugą stronę) i jednoramienny wahacz też przeskoczył sobie na drugi bok. Tyle mniej więcej ja widzę na zdjęciach. Co więcej? Pewnie niedługo się przekonamy. Co myślicie? :) http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/June/jun0812-bmw-r1250gs-spied/
  11. Dokładnie, segment ćwiartek się stale powiększa i to cieszy. Na dalekim wschodzie, w Japonii, Tajlandii, Indiach małe pojemności są dużo bardziej popularne niż w Europie. Lokalne rządy też faworyzują małe motocykle i skutery. Ja bym się wstrzymał z opinią do momentu jazdy testowej. Hondą VTR250 i Yamahą YBR250 jeździło mi się po mieście bardzo przyjemnie. Niestety jak na 250-ki są to maszyny za drogie. Jak ktoś ma wydać dwie dychy za nówkę to sobie poszuka używanej 500-ki lub nieco dołoży i kupi coś większego. Ciekawe ile nowa Inazuma będzie kosztować. Żeby to miało sens wg mnie - max 16k.
  12. Wygląda, że się nie mylisz, bo to całkiem prawdopodobne, że Audi (część VW) kupi markę Ducati :) http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2012/March/mar1212-audi-poised-to-buy-ducati/
  13. Dokładnie! I wszystko na ten temat. Masz wiedzieć gdzie to sprawdzić a nie kuć bezmyślnie wszystko na pamięć.
  14. Tak z ciekawości: są jakieś statystyki, które to pokazują czy to Twoje własne odczucia? Poza tym widzę tu pewną niekonsekwencję. Ci co jeżdżą tylko dla przyjemności nie korkują miast, bo latają "po godzinach" (kiedy korków już nie ma), albo w weekendy :) Zresztą, może to dziwne, ale z jazdy motocyklem przez zakorkowane miasto też można mieć przyjemność :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...