Skocz do zawartości

pitersky

Forumowicze
  • Postów

    442
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pitersky

  • Urodziny 06/29/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    dobre
  • Skąd
    Oława

Osobiste

  • Motocykl
    GSXR
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.nsmoto.pl/

Osiągnięcia pitersky

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

7

Reputacja

  1. Cześć! Kupię dB-killer dla modelu Akrapovica widocznego na zdjęciu poniżej: Oferty proszę na priv. Dzięki, pozdr . Piotrek
  2. Tak. Właśnie z niej korzystam, bo wynalazek okazał się nie działać. Prąd to jakiś żart w tym motocyklu...
  3. Wziąłem na próbę tego za 159zł. http://allegro.pl/regulator-napiecia-suzuki-gsxr600-2006-2016-i6748589365.html Jest 24 miesiące gwarancji. Zobaczymy, dam znać.
  4. Siema! Sorry za odgrzanego kotleta, ale nie znalazłem bardziej pasującego miejsca. Tanie regulatory napięcia. Ostatnio oferta takich wynalazków znacząco się poszerzyła. Jakiś czas temu, jak każdy posiadacz GSXR, zmuszonyt byłem zainwestować w układ ładowania, przewijając stator i wymieniając regler. Wtedy wziąłem Electrosporta za ca. 450zł, który jak OEM padł na pysk jak ofiara choroby filipińskiej, żegnając się wstęgą dymu. Teraz widzę, że regler do GSXR K6 można kupić już za 100pln z od majfrendów a za 160pln w PL. Macie może z nimi doświadczenie? Jak ma paść jak Electrosport, to niech pada, przynajmniej nie będe 300pln w plecy... PS. Już przygotowałem mocowowanie do przeniesienia reglera na bok, zamiast oryginalnie pomiędzy blokiem a chłodnicą. Będę wdzięczny za info. Dzięki! p.
  5. Jeśli aku zużyte, to może być. Dochodzi też kwestia potencjalnie nieodpowiednich luzów zaworowych.
  6. Siema, dzisiaj zabrałem się za wymianę zestawu napędowego w mojej kozie. Chcąc ogarnąć temat zgodnie z tym, co w serwisówce, starałem się posługiwać właściwymi wartościami momentów siły przy dokręcaniu nakrętek/śrub. Serwisówka dla K6/K7 600 wskazuje 93Nm dla nakrętek tylnej zębatki. Zadałem taki moment na kluczu i ukręcałem po kolei szpilkę za szpilką... Nie posiadałem się z wkurwienia. Okazało się, że w US&A wyszedł Service Bulletin, który wskazuje, że moment ten ma być jednak odpowiednio niższy: Tutaj temat z gixxer.com: Konkluzja jest taka, że max moment siły dokręcania nakrętek tylnej zębatki wynosi 60Nm. a tutaj ścieżka do informacji odnośnie rewizji serwisówki: http://www-odi.nhtsa.dot.gov/owners/SearchSafetyIssues?start=1&SearchType=DrillDown&type=VEHICLE&year=2006&make=SUZUKI&model=GSX-R600&typenum=1&component_id=0&summary=true&prod_id=216736&PrintVersion=YES Bądźcie czujni, szkoda zabieraka. Apropo, kupię jeden. Pozdr, p
  7. Tak, do DIDa. Byłbym zobowiązany :) A może mógłbyś podrzucić aukcję na allegro z tym diwajsem, to zanabędę skoro polecasz.
  8. W przeszłości załatwiałem temat punktakiem, ale tym razem jednak zależy mi na tym, żeby kontrolować stopień z jakim zacisnę zakuwkę na ogniwie. To w takim razie jakim sposobem Wy zakuwacie swoje łańcuchy?
  9. Łańcuch czy zakuwarę? ;) To chyba zależy od jakości zakuwarki, a raczej jakości trzpienia, nie?
  10. Siemka, orientujecie się czy pożyczę gdzieś zakuwarkę do łańcucha na jeden dzień we Wro?? dzięki, pozdr
  11. pitersky

    Stary Kisielin

    Hej, myślę, że pomału warto reaktywować temat. Wiecie czy w 2016 cokolwiek ulega zmianie w Starym Kisielinie? Może warto pomyśleć nad jakimś wypadem przy okazji rozpoczęcia sezonu? pozdro
  12. Siemka, szukam garażu/miejsca postojowego na Partynicach we Wrocławiu, najlepiej ul. Partynicka. Mam opcję najmu garażu przy Partynickiej, ale całkowity koszt, to 400pln, więc przydaliby się współlokatorzy. pozdro
  13. hej, może ja też porozrzucałbym ich trochę po Oławie. gdzie je można dostać?
  14. witam po przerwie, dawno mnie nie było, ale nie o tym chciałem. problem wydaje się być rozwiązany. kapelusz z głowy dla chłopaków stąd, a szczególnie Montera, który uparcie (w wyniku zapewne doświadczenia) twierdził, że ten brak ładowania, to wina statora. w trakcie trwania dyskusji tutaj (wrzesień ubiegłego roku) rozkręciłem pokrywe alternatora i tam okazało się, że sodoma i gomora. stator przewinięty został raz jeszcze u gościa, który okazał się być bardzo profesjonalny. wymienione zostały przepalone elementy, przewinięty byl ładniej niż jak wyszedł z fabryki. izolator do cewek również wysokiej jakości. od tego momentu wszystko wydaje się hulać, ale jak na złość teraz nie mam w ogóle czasu na hasanie ;) niemniej dzięki za zainteresowanie i pomoc, pozdrówki
  15. ewidentnie stamtąd słychać "skwierczenie", cóż innego może to być??? najlepsze jest to, że wystarczy podpiąć aku, bez zwierania obwodu kluczykiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...