
VIKI
Forumowicze-
Postów
167 -
Rejestracja
O VIKI
- Urodziny 09/17/1963
Osobiste
-
Motocykl
Różne
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Lubuskie
Osiągnięcia VIKI

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
0
Reputacja
-
Wyciek oleju z wałka zdawczego
VIKI odpowiedział(a) na Pawel92b temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Service manual i powtórka z rozrywki jak coś to pytaj - powodzenia -
Wyciek oleju z wałka zdawczego
VIKI odpowiedział(a) na Pawel92b temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Mówimy o tym uszczelniaczu ? Moim zdaniem za głęboko wcisnąłeś bieżnię wew. musi być dystans ok. 3 - 3,5 mm od krawędzi zębatki koła pasowego(35) -
Wyciek oleju z wałka zdawczego
VIKI odpowiedział(a) na Pawel92b temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Pozycja 39 i nie zapomnij że, bieżnia wew. łożyska musi mieć dystans -
Wyciek oleju z wałka zdawczego
VIKI odpowiedział(a) na Pawel92b temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Pomogę bo przypadkiem tu znowu trafiłem. Demontujesz wew. bieżnię łożyska/ niepotrzebnie zdjąłeś koło pasowe Wymiana uszczelniacza/ najlepiej nowa bieżnia i po robocie. -
Problemy porady techniczne
VIKI odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
I to jest to- szybka wymiana oringów. Sprawdź jakiej firmy sa pushrody i poszukaj na necie ile maja TPI żeby wiadomo było ile wykręcić. -
Problemy porady techniczne
VIKI odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Przegrzania raczej nie podejrzewam - przejeździłem tym moto (bez katowania) trzy sezony i dopiero pod koniec tego trzeciego zaczęło się "pocić". Poci się górna część osłony laski popychacza - spróbuję z tymi oringami tak, jak radzi VIKI - może się obędzie bez wyciągania silnika z ramy :banghead: Nie mam pojęcia jakie są tam pushrody, bo parę rzeczy mam w tym moto pozmieniane, ale jakoś dam radę :buttrock: Dzięki za pomoc Masz odbezpieczyć i zsunąć osłonę po to żeby wiadomo było jakie są pushrody bo od tego zależy metoda wymiany oringów - najlepiej wsuń osłonę do góry i zrób foto pushroda jego dolnej części - mam nadzieję, że na S&S juz ktoś założył regulowane. -
Problemy porady techniczne
VIKI odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
objawy jakby się trochę moto przegrzało - (kwestia na ile znasz historie moto)- ewidentnie jakby tylny garnek dostał w dupę. Raczej trza wyjąć piec żeby wymienić uszczelki.Roboty trochę jest ale wszystko da rade. A z której osłony się poci i góra czy dół? flstc1340 nie straszmy Kolegi. Ja pisałem o wymianie oringów osłon pushrodów bo wygląda, że górny puszcza i jak ma pushrody EZinstall to trwa moment. A Ty mu piec na glebę - spoko niech najpierw umyje i obserwuje jeszcze nie sezon jest czas. -
Problemy porady techniczne
VIKI odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Myjesz, obserwujesz gdzie się poci i wymieniasz -najczęsciej się pocą oringi osłon lasek popychaczy 3 sztuki na jedna osłonę - pasuje wymiar w mm jest bardziej spasowany, żeby to wymienić musisz wiedziec jakie masz pushrody - orginał, regulowane lub EZ install, odbezpieczasz osłonę przesuwasz dolną część do góry i wszystko widzisz - od tego zależy jak to zrobić -
Problemy porady techniczne
VIKI odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Moim zdaniem Masz założone coś z takich bajerów kit a że za wodą robili i z kwitami i sie komuś chciało to uporzadkować ew. tak sobie zamówił to i masz w papierach. -
Problemy porady techniczne
VIKI odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
No i się zgadza zrób zawór i będzie git zakładając że reszta jest OK. Pogadaj z Qurimem -robił u siebie w moto -prosta sprawa. -
Problemy porady techniczne
VIKI odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Zawór do zrobienia - ten z kulką - odmę na zewnątrz po co ? Możesz ale kałuża pod moto zawsze będzie. Jak się upierasz to zrób zawór a odmę wyprowadź przez filter jak w dolnym odpowietrzeniu (w moto odpowietrzenie jest górne bo nie napisałeś ?) -
Problemy porady techniczne
VIKI odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Jeżeli pluje olejem tylko po długim postoju to do sprawdzenia (regeneracji) zawór w pompie oleju. -
Wałek rozrządu w silniku S&S-wymiana
VIKI odpowiedział(a) na Nash31 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Jaki silnik?? Napisałes, że pushrody są regulowane- odbezpieczasz osłony, podciągasz dolną i wszystko wiesz jak są regulowane jak w linku gurima to demontujesz wszystkie( odkręcasz kontrę i wkręcasz trzpień i pushrod wychodzi bez problemu razem z osłonami- jest okazja do wymiany o-ringów) odkrecasz nos ,sprawdasz znaki, liftery sa luźne jak pokombinujesz to je utrzymasz albo demontujesz razem z obudowami, wymieniasz wałek , sprawdzasz znaki montujesz wszystko. Pushrody S&S zaleca wykręcenie do czterech obrotów zakładając,że masz 32tpi , robisz normalna procedurę kolejności regulacji zaworów, ja lifterów nie opróżniam z oleju ustawiam regulowanego pushroda na 0 - obrót aż wyciśnie olej przerwa aż lifter siądzie i powtórka -jak siądzie to ma obracać sie palcami. Dodatkowo oczywiście wykręcasz świece i sprawdzasz czy zawory nie maja przypadkiem kontaktu z tłokami(oczywiście nowe uszczelki ,wałek i reszta w odpowiednich miejscach smarowane olejem ale to chyba normalne) i niech Moc będzie z Tobą. do poczytania i oglądania pushrod pushrod -
Problem z rozrusznikiem
VIKI odpowiedział(a) na Jar temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Jims produkuje np. takie coś- tu pogladowo bo rozwiązań może byc kilka zasada jest taka ma być odpowiedni kąt prowadzenia srednica i głebokość nawiercenia, sfrezowanie czoła, gwintowanie, odessanie wiórów i koniec -
Problem z rozrusznikiem
VIKI odpowiedział(a) na Jar temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Jest jedno małe ale związane z czasem i kasą - jak masz przyrząd to nie ściągasz głowic.