Skocz do zawartości

j@wa

Forumowicze
  • Postów

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O j@wa

  • Urodziny 12/12/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kluczbork

Osobiste

  • Motocykl
    Jawa ts 350,CZ 350,WFM
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8855355
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

408 wyświetleń profilu

Osiągnięcia j@wa

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. j@wa

    NOWY KOŃ

    Pogratulować. Rama nie cięta,przód cały ,bak do uratowania,blacha siedzenia,puszka filtra i narzędziówka jest, no i piec. Baza super. To teraz do dzieła. ;)
  2. Piękna jest. Stan początkowy miałeś gorszy niż ja,ale efekt końcowy powala z nóg. :biggrin:
  3. To wcale nie wygląda tak źle. Jest jak najbardziej OK.
  4. Na moje krzywe oko to Osa M50. Silnik S-06A.
  5. Zdjęcie 1,2,5,6 CZ. Sprzęgło, nie mam pojęcia.
  6. :ohmy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: Brak słów.
  7. Piasty są pod polerowane. Nie na lustro tylko tak przejechane ,aby były odświeżone a nie uszkodzić faktury odlewu. Na zlot też się wybieram,więc się raczej zobaczymy.
  8. Lakier ma już 6 lat,więc na żywo ma troszkę niedoskonałości. Kolor to moja wizja. Na lato właśnie chcę pomalować drugi komplet "ubioru" właśnie z chromami. Tak po części to nie DeLux tylko 638,0
  9. Pogratulować CZki. Wiać że masę pracy wpakowałeś w motocykl. Ja też już dobiegłem do końca https://picasaweb.google.com/109626027503237787301/JAWA
  10. j@wa

    Remont WFM S34 :)

    Moja to też RAL 3004. Koła srebrny proszek. Koloru nie pamiętam. Moje chromy kupowane po bazarach (najczęściej u Mroczków). Wydech made by Grzegorz Hartmann. Drobnostki kupowane w Skuter Dębica.
  11. j@wa

    Remont WFM S34 :)

    Gratuluje Sprzętu. Jakieś dwa lata temu też remontowałem swoją WFM. Bardzo wdzięczne motorki.
  12. China i to taka że aż smutno. Tak samo gość pod nickiem na alledrogo "jawacz.części" lub oloboga (bo to to samo), sprzedaje wały niby po regeneracji. Regeneracja-najtańsze łożysko,centrowanie na oko, po prostu łapanie jelenia. P.S W Mrągowie też już się przewraca w głowach i tracą klientów, a co gorsza w śród "fanatyków" taj marki.
  13. A gdzie luz C3? A konkretna regeneracja wału na czeskich częściach (nie z ryżu) czyli dwa korbowody,trzy czopy wału,dwa łożyska środkowe,uszczelniacz labiryntowy to wydatek 400zł w Mrągowie. Z starego wału zostają przeciwwagi. Łożysko prawe na wale (dwurzędowe) z luzem C3 dobrych firm kosztuje w granicach 30 zł. Jest ich w 638 dwie sztuki. Łożyska igiełkowe wałka pośredniego w skrzyni firmy INA też coś koło 25 zł. Więc Jawa to w gruncie rzeczy nie tania zabawka. Chyba że ktoś decyduje się robić na najtańszych częściach i potem narzekać że nie jeździ. A mam jeszcze pytanie odnośnie hamulców? Wszyscy narzekacie że są słabe. To co ja robię źle że mój przedni Bębnowy hamulec potrafi mi zablokować koło na suchym asfalcie? Różnicą z tarczą (Jawoską ,bo od MZ też jest lipa) jest same uczucie uruchamiania hamulca. Płyn kontra linka.
  14. Kolega na innym forum stwierdził ze nie będzie się wykosztowywał na współpracujące koła zębate ,bo może znów się rozleci. Więc celowo popełniony ,podstawowy błąd. Jak coś nie pasuje do siebie to napewno nie podziała długo. Po co kupować telewizor ,jeszcze się zepsuje. To samo powiedzieli ci na Jawacu i to samo tu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...