Skocz do zawartości

patryk2340

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O patryk2340

  • Urodziny 03/01/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR F2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7566022
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pruszcz Gdański

Osiągnięcia patryk2340

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Też mam SMX Plusy, które skrzypiały niemiłosiernie... Trochę silikonu w sprayu na przegub w kostce i jest cichutko już drugi sezon :icon_biggrin:
  2. Na każdej stacji benzynowej czy w sklepie motoryzacyjnym :wink: Teraz też warto się w niego zaopatrzyć- idealnie nadaje się na posmarowanie uszczelek drzwi w puszce- tak aby nie przymarzały gdy jest mróz. pozdro
  3. I to jeszcze jak :bigrazz: Pół biedy jak się chodzi po ulicy, gorzej jak człowiek wejdzie do jakiegoś cichego miejsca typu sklep... Ludzie patrzą się jak na debila :icon_mrgreen: Trochę silikonu i jest spokój. A co do szybkiego niszczenia- swoje SMX kupiłem w styczniu 2009, więc niecały rok mają. Przejechałem jakieś 8 kkm a wyglądają niezbyt fajnie- te błyszczące plastiki po bokach wypłowiały, srebrny plastik na pięcie porysowany, napisy jakoś tak dziwnie sczerniały... Nie żebym szczególnie o nie dbał, w końcu nie po to one są aby wyglądały (przynajmniej jak dla mnie), no ale aż się boję jak będą wyglądać za 2-3 sezony
  4. Jest bardzo prosty sposób na hałasujące SMX plusy- wystarczy pracujący przegub (ten pod ochraniaczami kostki) popryskać trochę silikonem w sprayu. Ja tak robię i nie ma żadnych pisków. Cichutko jak w adidasach :) pozdro
  5. kiler, dzięki wielkie. Trochę dziwi mnie, że małe żółte ludziki, które zaprojektowały różne mega fajne patenty, zrobili taką dziwną zaślepkę... Może to się sprawdza, gdy moto ma 2 czy 3 lata, jednak w kilkunastoletnim sprzęcie już nie bardzo :bigrazz: No nic, teraz przynajmniej wiem jak się je ściąga... Ogólnie to już są trochę zmasakrowane (w końcu kilka razy ktoś je już pewnie odkręcał). Jutro będę walczył z jakimś większym śrubokrętem :icon_biggrin: pozdro
  6. Ok, ale jak wyciągnąc te zaślepki? One w ogóle nie wystają, nie ma jak ich złapac ani nic...
  7. Witam, odkopię trochę temat. Wymieniam klocki w swojej cebrze, okręciłem zacisk, jednak nie wiem jak wyciągnąc te sworznie które trzymają klocki. Od zewnętrznej strony koła łeb sworznia jest na płaski wkrętak. Czy się go wykręca czy jak? Bo za cholerę nie mogę ruszyc, no i wogole pierwszy raz widze żeby przy hamulcach śruby były na płaski wkrętak... Pomoże ktoś?
  8. Witam :bigrazz: Wiem, że już niedługo koniec sezonu i w ogóle opóźniony zapłon mam, ale może komuś zostały jeszcze ze 2 czy 3 naklejeczki, bardzo chętnie bym przygarnął :wink: Jak coś to proszę o info. Pozdro
  9. Witam! Zastanawia mnie jedna sprawa. Wiele naszych skrzyżowań (szczególnie tych większych) jest wyposażonych w czujniki wtopione w asfalt, które wykrywają obecność pojazdu na danym pasie ruchu, i których zadaniem jest sterowanie sygnalizacją świetlną. Gdy jadę puszką, wszystko jest ok. Dojeżdżam do sygnalizatora, światełko zaraz sie zmienia i śmigam dalej. Dzisiaj jadąc na moto stwierdziłem że dupa blada :evil: Motocykl nie jest wykrywany przez te czujniki i można stać i stać na tym czerwonym.... dopóki nie stanie za nami puszka (moto jest za mało metalowe czy jak, że go nie wykrywa :icon_rolleyes: ) Czy ktoś z Was zauważył coś podobnego? pozdro
  10. patryk2340

    Lista obecności :)

    To i ja witam wszystkich :flesje: Jestem tu nowy, ale mam nadzieję, że niedługo się poznamy :crossy: pozdro p.s. z tego co widzę, to forum 3miasta umarło.... a szkoda....
  11. Dzięki koledzy :icon_eek: Teraz tylko muszę sprawdzić, która z tych rzeczy jest problemem u mnie. Bo myślałem, że mogę z tym jeździć do wiosny (wiadomo, większy przegląd), ale jeśli byłaby to zbyt uboga mieszanka, to lepiej to zrobić odrazu :) pozdro
  12. Panowie, co może być przyczyną strzelania w tłumik przy hamowaniu silnikiem (najczęściej przy wyższych obrotach), no i czy jest to niebezpieczne, czy może nie warto sobie zawracać tym głowy? pozdro
  13. Macjek, dzięki- uspokoiłeś mnie, bo już bałem się, ze to coś poważnego :icon_mrgreen: Kable od obrotka posprawdzam. A jeśli to nie będzie to, to jaka jeszcze może być przyczyna?
  14. Witam! W mojej cbr-ce mam 2 problemy. A więc: 1. Obrotomierz dziwnie się zachowuje- gdy dodaję gazu na biegu jałowym ładnie pokazuje wszystkie obroty, jednak podczas dynamicznego przyspieszania po przekroczeniu ok 7 tys zaczyna wariować- raz się zatrzyma, raz spadnie do 2-3 tys (mimo że dalej przyspieszam). Co to może być? 2. Dziwny hałas. Dużo czytałem o rozrządzie w cbr-ce, ale to raczej nie to... Hałas słychać tylko na luzie i tylko przy niewłączonym sprzęgle. W czasie jazdy oraz przy wciśniętym sprzęgle (także na luzie) jest cisza. Gdzieś coś czytałem o koszu sprzęgłowym, i że to norma w hondzie... Co o tym myślicie? Dodam tylko że to moje pierwsze moto i jestem zielony w tym temacie :flesje: Za porady stawiam browar :) pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...