Skocz do zawartości

Robert S.

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Robert S.

  • Urodziny 02/06/1985

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Będzin

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Robert S.

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Masz całkowitą rację, dlatego też napisałem, że miał człowiek pecha + przegiął pałkę i miejmy nadzieję, że nikt nie zaliczy takiej gleby w przyszłym sezonie :rolleyes: Trzeba na siebie uważać :flesje:
  2. Dobrze dobrze, takie informacje poparte doświadczeniem są najlepsze. Ale ok, skoro nowe silniki wymagają jedynie klasycznego rozgrzewania na postoju, to klasa :D
  3. a mam do Was jeszcze jedno pytanie. Przeczytałem w temacie ogólnym o Ducati, że przed jazdą trzeba odpowiednio rozgrzewać silnik. Jest to dla mnie zrozumiałe i przy poprzednich sprzętach też czekałem, aż maszyna nabierze odpowiedniej temperatury, ale metoda rozgrzania silnika w Ducati lekko mnie przerosła :icon_biggrin: Prawdą jest, że trzeba 5 km jechać na niskich obrotach i kolejne 5 km na wyższych (z tego co pamiętam do 5k obrotów)?? W takim razie dojadę już do pracy i nadal nie będę mógł dać w palnik :icon_twisted: :lapad:
  4. Ale gość wyciął numer :D :notworthy: hmmm, jechał eSką, więc miał na pokładzie kontrolę trakcji, mógł skorzystać z tego cuda elektroniki :wink: Nie wiem, czy filmik miał mnie zniechęcić, ale takie akcje ludzie mają często i to chyba nie jest kwestia trudności z jazdą tą maszyną (wiadomo, na pierwszy motocykl to samobójstwo :icon_razz: ). Wystarczy spojrzeć na aucje ile motocykli jest po szlifach albo na inne filmiki na youtube - ludzie wypieprzają się na wszystkim. Miał facet pecha + przegiął pałkę. Oby nie zaliczyć takiej gleby w następnym sezonie :flesje: :crossy: Co do samego motocykla, to na youtube oglądałem dwa filmiki z testu długodystansowego, akurat wersji podstawowej. Opinie kierowców są bardzo pozytywne:
  5. Witam, Powiem szczerze, że temat "Ducati" jest tak obszerny, że ciężko go ogarnąć :) Za pomocą szukajki starałem się znaleźć informacje na temat Ducati Streetfigter'a, ale nic konkretnego nie znalazłem. Właśnie ostrzę zęby na ten sprzęt i chciałbym zapytać, czy ktoś z forumowiczów ma to cudo? Najlepiej w wersji standardowej ;) Na zagranicznych forach czytałem o problemie z oddawaniem mocy na niskich obrotach 3500-4000 i problemach z jazdą po mieście, czy wasze sprzęty też są takie kapryśne? Na forach ducati płaczą nad tym tematem strasznie. Generalnie to jest totalna porażka - w Polsce firma Probike nawet nie posiada testówki, aby się przekonać jak to naprawdę jeździ - żenada. Nie chcę kupować motocykla na słowo dealera "Panie, prowadzi się super". Sprzętem mam zamiar łoić głównie po mieście i z testów wygrzebanych w sieci można wnioskować, że sprzęt wspaniale oddaje moc. Teraz już jestem zdezorientowany, a byłem całkowicie zdecydowany na zakup. Jak możecie to napiszcie coś na temat użytkowania. Pozdro
  6. Witam zastanawiam się nad zakupem tych butów. Oczywiście zadałem sobie trud i przeszukałem cały dział o ciuchach i akcesoriach, ale odpowiedzi na tak prozaiczne pytanie jak moje raczej nie znalazłem :) Buty występują w wersji zwykłej i perforowanej. Chciałbym mieć chłodno w lecie więc interesują mnie te drugie, ale do jakiej minimalnej temperatury buty gwarantują w miarę dobry komfort cieplny?? Mam kasę na jedną parę butów, więc muszę się zdecydować, czy kupić pełne i ew grzać się latem, czy z perforacją i marznać w chłodne dni (a o deszczu już nie wspomnę :) ) A tak poza tym, to jak wam spisują się te buty??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...