Skocz do zawartości

baklazan22

Forumowicze
  • Postów

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O baklazan22

  • Urodziny 04/26/1992

Informacje profilowe

  • Lubię
    Muzyka, perkusja, gitarra basowa, klasyczna, motoryzacja, 4x4 i oczywiście motocykle.
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    KTM EXC 250F `08
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5452773
  • Strona www
    http://www.enduro-adventure.com

Osiągnięcia baklazan22

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Hej, mam na sprzedaż mojego KTMa exc-f 250, rok produkcji 2008. Sprzedaję ze względu na całkowity brak czasu wolnego - matura głównie matura psuje mi całe życie :( Link do ogłoszenia: http://allegro.pl/show_item.php?item=1233675785 oraz więcej w org. rozmiarze na bikepics: http://www.bikepics.com/members/baklazan/08250excf/ Motocykl był cały czas użytkowany, jest w 100% sprawny, jedyna rzecz która mi w nim pierdyknęła to sprężyna od nóżki, która z resztą mało mnie nie zabiła ( ale to nie problem bo jak wiemy KTM ma gumkę na ową nóżkę - zupełnie jakby przewidzieli strzelanie tych sprężyn ? ). pzdr., wszelkie info pod numerem 601 91 51 53, bądź moim gg - 5452773
  2. Czy dysponuje ktoś jakimiś informacjami na temat dzisiejszego, tragicznego wypadku motocyklisty? Zakładam, że było to w Warszawie bądź jej okolicach.. Powodem było wymuszenie busa, albo tira.. Wiem już, że był to mój znajomy, słyszałem, że była gdzieś o tym mowa ale nie mogę niczego znaleźć, a chciałem się czegoś na ten temat dowiedzieć.. pzdr.
  3. Fakt, są różne szkoły. Sam jestem zwolennikiem przykatowania moto na dotarciu, ale przykatowania - użytkowania go w każdym zakresie obrotów, czyli nie zamulania go ani ciągłego pałowania na jedynce do odcięcia ( o zgrozo! ) - poza wyjątkami.. Taką metodą docierałem swoją 250tke, wydaje mi się być najrozsądniejsza. Kilku znajomych mechaników mówiło mi, że właśnie takie sprzęty były najżywotniejsze. Fakt, są różne szkoły. Sam jestem zwolennikiem przykatowania moto na dotarciu, ale przykatowania - użytkowania go w każdym zakresie obrotów, czyli nie zamulania go ani ciągłego pałowania na jedynce do odcięcia ( o zgrozo! ) - poza wyjątkami.. Taką metodą docierałem swoją 250tke, wydaje mi się być najrozsądniejsza. Kilku znajomych mechaników mówiło mi, że właśnie takie sprzęty były najżywotniejsze.
  4. Nie jestem wyrocznią ani dobrym źródłem wiedzy, ale do zawodów w klasach amatorskich licencja nie jest wymagana, jednak badania musisz przejść chyba albo przed zawodami, albo pojechać na zawody z wynikami od lekarza sportowego. Sam się łamię czy nie wystartować w jakichś zawodach ze znajomym, który prawdopodobnie kilka z tych imprez zaliczy, nie żeby się sprawdzić, bo nie ma czego sprawdzać, a nabrać doświadczenia.. Jednakże mam problem z ciśnieniem, tzn rodzinne nadciśnienie - czy mogę mieć przez to problem ze 'zgodą' na start ? Przed zawodami wydaje mi się, że 99% zawodników dostaje takiego.. nadciśnienia :icon_mrgreen:
  5. jest już taki temat, http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=108686&hl= tam znajdziesz kalendarz CC `09
  6. Po prostu poczekaj do wiosny.
  7. Aaaa.. to zwracam honor, nie wpadło mi do głowy, żeby zajrzeć co się działo na poprzedniej stronie :rolleyes: dzięki
  8. Ciepło może i jest, ale jak je się zakłada ? Co w przypadku przymusowej ewakuacji z siodła ?
  9. Jest, ale tylko starsze modele. Pisząc tamtego posta myślałem o świeżyźnie.
  10. Jest nowy kalendarz CC na sezon `09 http://www.pzm.pl/userfiles/file/kalendarz...ntry_2009_3.pdf Ja już się nastawiam na zaliczenie kilku imprez, dostać zastrzyku umiejętności i adrenaliny :D
  11. Tyle, że nie ma SX o pojemnościach zgodnych z wymaganiami autora, przede wszystkim brak modelu SX 200, który byłby do tego najlepszy.. Poza tym, fulle mają to do siebie, że z reguły są bardzo agresywne, agresywnie oddają moc i praktycznie tylko z górnych obrotów
  12. Myślę, że z wyżej wymienionych exceków najlepszym wyborem będzie 200, dysponuje dużą mocą, niską masą, ma usadowiony nisko środek ciężkości i przede wszystkim chyba najmocniejszy a zarazem najbardziej przewidywalny dół z 2paków EXC. 4paki do trialu będą raczej za klocowate.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...