Skocz do zawartości

ledzmar

Forumowicze
  • Postów

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ledzmar

  • Urodziny 07/30/1985

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX750 Inazuma
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4018833
  • Strona www
    http://www.kliw.org.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tomaszów Maz./Wrocław

Osiągnięcia ledzmar

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Czy forum posiadaczy vulcana 800 już ostatecznie wymarło? Utrzymał się ktoś przy życiu??
  2. Witam, Do wynajęcie jest miejce w garażu we Wrocławiu na motocykl od 1 wrzesnia 2009. Garaż znajduje się w pobliżu ul. Dworcowej/centrum Wrocławia. Jest umieszczony na prywatnym ogrodzonym bramą terenie. Teren jest w nocy strzeżony przez stróża. W garażu będą 4 motocykle, teraz są 3 i jest jedno wolne miejsce. tel. 791 23 83 03
  3. Witam, Od maja będę wynajmował garaż we Wrocławiu, na ul. Lubuskiej, tj. z 5 minut pieszo od Arkad Wrocławskich. Szukam osób, które chciałyby ze mną dzielić ten garaż do końca sezonu, tj. mniej więcej do końca października (czyli ok 6 miesięcy). Chciałbym żeby maksymalnie stały tam trzy motocykle, czyli szukam jeszcze dwóch współlokatorów. Jak się znajdzie dwóch chętnych to cena 70 zł od osoby za miesiąc. Gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam. gg: 4018833, tel. 691 81 25 49. Szerokości, Marcin.
  4. Dzięki wielkie za odpowiedź i za namiary, zadzwonie i zapytam czy jeszcze mają. Szukam pod GSX też i się zastanawiam czy pasowały by od innych modeli, np. GSXf 600 czy 750. Serwisówkę mamy tę samą, chociaż pewnie inne mocowania. Np. jak kupowałem gmole to były dedykowane i do inazumy i do bandita 600. Mam nadzieje że coś znajdę, jeszcze raz dzięki. Pozdrony :crossy: Niestety już sprzedane ma te bagażniki. Nic, będę szukał dalej...
  5. Siemasz, A możesz napisać gdzie, czy jak znalazłeś ten stelaż pod kufry do Inazumy, bo jestem na tym samym etapie, też potrzebuje, nawet wystarczy mi tylko stelaż pod kufer centralny ale nie mogę nigdzie takiego znaleźć. Będę wdzięczny za jakieś informacje, Pozdrawiam!
  6. Sprzedm mój motocykl, wszystkie niezbędne informacje poniżej: http://moto.allegro.pl/item493594891_kawas..._vulcan750.html Pozdrawiam, Marcin :buttrock:
  7. Witam, Miałem zdać relację z naprawy motocykla, więc to czynię :biggrin: Okazało się że nowy mechanik wziął się za przegląd bardzo fachowo, polutował źle przyczepione kable od alternatora, odświeżył mocno zaśniedziałe kostki i wtedy już było wiadomo że przyczyną nieładowania jest spalony regulator. W tym momencie regulator już jest nowy od dealera kawasaki i wszystko jest jak należy, alternator mimo wszystko wcześniej tez został odnowiony, więc mój motocykl znowu odżył i jest aktualnie w świetnej formie zarówno technicznej jak i wizualnej. :buttrock: Natomiast naszła mnie ochota w tym czasie na motocykl typu naked, stąd być może będę nosił sie z zamiarem sprzedaży mojego Vulcana. Narazie myśle nad tym głęboko bo zdążyłem się mocno przyzwyczaić i pokochac ten motocykl, ale faceci chyba jednak nie są monogamiczni. jeżeli juz coś postanowie w tym temacie to tez dam znać może ktoś będzie zainteresowany. A tym czasem dzięki za rady, pomoce itd... I pozdrawiam! :notworthy:
  8. Ogromne dzięki za szybki odzew i za wszystkie wskazówki. Spełniły moje oczekiwania i rozwiały wątpliwości:). Na pewno jak będę miał jeszcze coś do zapytania to się odezwę do Was. No i widzę też że mam kompana w pobliskich rejonach i mój nowy motocykl też;). Dzięki za tę propozycję, jeżeli miał bym skorzystać to napewno jakokoś bliżej cieplejszych dni w nowym roku. Jak narazie to i tak cały czas przesiaduje we Wrocławiu. Ale dzięki! Co do tych 160, to wiadomo że tak poglądowe, nie twierdze ze nie przekroczę, tylko pewnie nie za często - tak mi sie wydaje;). Jeszcze raz dzięki! I pozdrawiam! Szerokości!
  9. Witam, Pozwolę się wtrącić trochę do Waszej bandziorowej społeczności z małymi pytaniami. Jeżdze jak narazie (2 sezony) na Vulcanie 750, ale od przyszłego sezonu chciałbym dosiąść b12, z tym ze mam pewne wątpliwośći. Czytałem gdzieś, że duży bandzior wymaga też dużego jeźdźca. Ja mam 172 cm wzrostu i dlatego chciałbym się Was poradzić czy poradze sobie na takim motocyklu. Nie chcę się porywać na coś z czym mógłbym mieć problemy. W zadadzie Vulcan waży podobnie co bandit, z tym że zdaje sobie sprawę, że to zupełnie inny motocykl. Teoretycznie mógłbym zacząć przygode z tym typem motocykli od czegoś mniejszego, ale planuje jeździć gdzieś dalej z pasażerem i ładunkiem, dlatego nie chce żyłować jakiś małych pojemnośći, tylko mieć komfort z jazdy. Zbierając moje mysli do kupy, chodzi mi o to, że b12 bardzo mi się podoba i chciałbym taki motocykl posiadać z tym że czuje do niego duży respekt i stąd moje obawy i dlatego proszę o Wasze doświadczenia w podobnym problemie. Nie planuje jeździć szybciej niż 160 km/h, a w zasadzie to będę uprawiał turystyke ze stałą prędkością ok 120 km/h, tylko że chce czuć to bezpieczeństwo mocy przy wyprzedzaniu i siły silnika w długich trasach z obciążenie. Ewentualnie jeżeli odradzalibyście mi bandita w takich wymaganiach jak przedstawiłem i z takimi warunkami, to co ewentualnie moglibyscie poradzić alternatywnego. Będę bardzo wdzięczny za Wasze rady w tym temacie i nie opierdzielajcie za bardzo ze nie przeanalizowałem całego archiwum (trochę się starałem, ale nie wszystkie informacje szczególnie z punktu widzenia użytkowników znalazłem). Dzięki wielkie, Pozdrawiam, Marcin
  10. ok. Jak już się sprawa z moim Vulcanem się wyjaśni to dam znać.
  11. Dzięki maniek1 za tego linka z regulatorem. Ale narazie się wstrzymam, bo już we czwartek zawożę motocykl do mechanika i dopiero po diagnozie będę czynił dalsze kroki. Planowałem kupić regulator sprawdzić czy to był z nim ten problem, a jak nie to sprzedać go na allegro. Ale w tym momencie to już i tak nie ma sensu. Niech mechanik już się tym zajmie, bo równie dobrze może to być inna usterka. strasznie chciałbym już zakończyć zmagania z tym ładowaniem. Co prawda i tak już nie pojeżdzę do przyszłego roku, ale sama świadomość że mam sprawny motocykl jest mi potrzebna!:buttrock: Dzięki za pomoc!
  12. Dzięki, już znalazłem bliżej moich okolic też solidnego mechanika, który się tym zajmie. Tylko muszę czekać no wolny termin. Pomyślałem sobie ze gdyby można było kupic regulator to mógłbym sam sobie go sprawdzić, a jak by to nie pomogło to znowu go sprzedać. śledzę allegro, ale nie trafiłem narazie. Nic, teraz i tak już mi się nie spieszy więc będę powoli rozwiązywał ten problem. Niestety sezon zaliczam do nieudanych.
  13. Siemasz...na początku bardzo przepraszam, że tak długo sie nie odzywałem, nie mam usprawiedliwienia ;-). Padło pytanie jak się uporałem z naprawą ładowania. No i odpowiedź jest smutna: nie uporałem się jeszcze. Wszystko to trwało strasznie długo, bo czekałem na mechanika, który miał się zabrac za tą naprawę. No i znalazłem. Mechanik ocenił, że jeden zwój w alternatorze jest uszkodzony. Zapłaciłem za nowy zwój, wymienił go i jak się okazało... ładowania cały czas nie ma. Motocykl postał 3 tygodnie u mechanika i wrócił w takim samym stanie jak wcześniej...bez ładowania. I później jakoś tak czas minął że musiałem pod koniec września już na studia do Wrocławia wyjechać i nie miałem czasu żeby się zajmować motocyklem. Stoi cały czas w garażu i czeka. Zrobiłem błąd bo zaufałem mechanikowi który ocenił ze to zwój od altka i nie potwierdzałem tej diagnozy już u innych mechaników czy elektryków. Straciłem dwa miesiące jazdy w sezonie i nic z tego nie wynikło. A teraz nie wiem, co to może być. Jakaś zamieszana sprawa jest z tym moim ładowaniem. mechanik mi mówił ze sprawdzał regulator i niby był dobry a po całym zamieszaniu mówił że może to był regulator więc już nie mogę ufac tym diagnozom. Dlatego mam pytanie, czy wiecie gdzie można kupić regulator do tego moto? No i jeszcze raz przepraszam Maryo że dopiero teraz odpowiedziałem na Twoje pytanie.
  14. Dzięki jeszcze raz za odpowiedź, w takim razie daje do swojego mechanika! A co do zwojów to gość który oceniał mój alternator powiedział, że 2 zwoje mam dobre a jeden uszkodzony więc wynika z tego że są trzy, a co do grubosci drutu to nie mam pojęcia. Pozdro
  15. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego alternatora. Bo mam u siebie w miescie mechanika garażowego który dobrze zna się na mechanice motocyklowej i cały czas naprawia motocykle z tym, że nie za bardzo na elektryce. I wymyśliłem ze poproszę go o wyjęcie silnika i alternatora a sam alternator zrobie u jakiegos elektryka. Tylko znowu inny gość powiedział mi że potem założenie tego alternatora nie jest proste bo trzeba zalać go olejem czy coś takiego. Jak to dokładnie wygląda, są problemy z wmontowaniem potem altka czy nie? Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...