Skocz do zawartości

gsi4ever

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gsi4ever

  • Urodziny 09/29/1978

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia gsi4ever

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. gsi4ever

    Nordkapp Norwegia

    Na przyszly rok zaplanowalismy taka traske. Jedziemy w 4 moto. Napisz koniecznie jak bylo nie ma jak wiadomosci z pierwszej reki. Powodzenia i szerokosci. :icon_question:
  2. Moja Kawa er 5 przy spokojnej jezdzie 5 z pelna lycha na torze zechlala 8.
  3. hehehe dzieki za komplement milo mnie to polechtalo nie powiem, ale wiem ze droga jeszcze daleka przede mna. A tak na marginesie to jak to jest z tym kolanem mam po prostu doope do wewnetrznej wystawic troche i sie zwiesic i przyszorowac? I jak to jest opierasz sie na tym kolanie czy tylko lekko macasz asfalt??
  4. pobawilem sie troche regulacja przy klamce i od razu pomoglo biegi wchodza jak w maselko :P
  5. Witam Mam maly problem w mojej Kawie er5. Kiedy zaczynam redukowac biegi (oczywiscie z miedzygazem) wchodza dosc ciezko w gore ida super. Czy takie objawy sa np zwiazane z konczacym sie sprzeglem lub cos takiego? pozdrawiam
  6. Do tej pory wygladalo to u mnie tak zblizam sie do zakretu redukuje do odpowiedniego z predkoscia w/g odpowiednia wchodze w zakret i caly czas ja utrzymuje. Czy w takim razie powinienem przyspieszac w zakrecie? Oczywiscie z wyczuciem :biggrin:
  7. Hhehehee chicken strip to sie rozbawilem. Moje pytanie nie dotyczy jednak zamkniecia przodu tylko ogolnie mocniejszego zlozenia sie w zakret i jego konsekwencji przy roznych predkosciach.
  8. Niestety ten termin mi odpada lecimy na Mazury na urodziny kumpla.
  9. Witam kolegow motocyklistow!!! Mam pytanie dotyczace jazdy w winklach. Raz w miesiacu staram sie pojechac na tor w Radomi i troche pocwiczyc. Sprzet mam malo wyscigowy bo Kawe er5 a i moj staz nie jest za duzy najpierw rok na skuterze okol 6000 tys. km i ten sezon na moto od maja okolo 3500km. Po tym wstepie wlasciwe pytanie. Zamykam na torze tylna opone bez zadnego problemu na przodzie zostaje okolo 0,5 cm zapasu. Chcialbym wiedziec jak duzo moge sie jeszcze polozyc czy czynnikiem pozwlajacym na glebsze pochylenie i ewentualne upragnione zejscie na kolano jest tylko kwestia predkosci z jaka wchodze w zakret. Tudziez czy przy zamknietej oponie powinno sie probowac zejsc glebiej czy tylko zostaje balans cialem? Rozumiem to tak jade szybciej sila odsrodkowa jest wieksza moge polozyc sie bardziej jadac wolniej sytuacja odwrotna. Czy jadac za wolno jestem w stanie przepalowac i zaliczyc szlifa czy to tylko kwestia rownowagi? Nie wiem czy ktos zna ten tor ale predkosci jakie tam osiagam w zakretach to od 40 do 90 km/h. Moje gumy to Pirelli Sport Demon tyl 130 przod 110 stan igla z tego roku. Na koniec zaproszenie i propozycja sponsoringu moze ktos z na prawde doswiadczonych kolegow ma ochote pojechac z nami 23 sierpnia do Radomia i w zamian za pokrycie kosztow toru troche nas pouczyc. Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam gsi4ever
  10. Ja od pol roku pomykam w skorach ret-bika. Mam kurtke ret tender i spodnie ret racer. Ogolnie jestem zadowolony jakosc okreslilbym na przyzwoita szczegolnie za ta cene. Za komplecik dalem 900 PLN. Co do wad i usterek po 4 miesiacach odpadl klips zapinajacy rekaw (naprawa 5 pln u rymarza), kieszen na ochraniacz jest zle zaprojektowana i sie odpina (zalozylem szerszy rzep i jest ok). Generalnie uwazam ze jak za ta kase ciuchy sa na prawde przyzwoite a i wygladaja calkiem spoko. Pozdrawiam
  11. Sliczny sprzecik bardzo mi sie podoba gratulacje:)
  12. Moje pierwsze moto czyli obecne przepiekne Kawasaki er 5 98 rok :)
  13. Jezeli chodzi o ubezpieczenia dla ludzi z wawy to polecam agencje ab port. Nie dosc ze pracuja tam bardzo mile i ladne panie to wyliczaja na prawde eleganckie stawki. A co do zabezpieczen to faktycznie lancuch, wyjec i pelne ubezpieczenie inaczej czlowiek jak na szpilkach siedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...