Skocz do zawartości

1RIKO1

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 1RIKO1

  • Urodziny 08/03/1980

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA TZR 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    CZLUCHÓW

Osiągnięcia 1RIKO1

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. To proste. Policz pojemność skokową cylindra razy obroty silnika. Wynikiem będzie zapotrzebowanie na powietrze twojej jednostki. Porównaj wynik z wydajnością twoich wentylatorków, a dowiesz się czy jest sens kąbinować...
  2. Zgadza się. jeśli umie się lutować... Pozatym spawanie jest prostrze i pewniejsze, a efekt dokladnie ten sam. Niewspominając już o szkodliwym wplywie nawet przetrawionego kwasu solnego na powierzchnię blachy i puzniejsze jej rdzewienie. (jak usunąć pozostalości kwasu z mikropęknięć w strukturze metalu?) :cool:
  3. Kolego. DAJ SOBIE SPOKÓJ Z TYM LUTOWANIEM. Tego typu polączenia są z reguly bardzo slabe. Polecalbym zgrzewarkę,i pręciki mosięrzne. Ale taki sprzęt to rzadkość nawet w warsztatach blacharskich. Najczęściej poprostu spawa się migomatem na malym amperarzu podkladkę. Po oszlifowaniu niema nawet śladu. :icon_mrgreen:
  4. Jak już muszę wiercić w twardym materiale, to ostrzę wiertlo na drobny wiór i wiercę na malych obrotach przy durzym nacisku, i durzej ilości chlodziwa. Ale staram się uniknąć wiercenia, wolę migomat. mniej zabawy. :lalag:
  5. MIialem podobny problem w silowniku chydraulicznym... Pomogla dopiero polerka. Wszystko zalerzy od glębokości rysy. Pozdro.
  6. Wykręcilem dzisiątki śrub metodą dospawania nakrętki. Zawsze dziala!!! Chartowane szpilki cięrzko się wierci, nie mówiąc ogwintowaniu... Pozdro. :crossy:
  7. Bylo już o polerowaniu aluminium. A czy ktoś ma jakiś patent na polerowanie pleksy? mam na myśli szyby w owiewce, i w kasku. :flesje:
  8. :P DZIĘKI, TO MI WYSTARCZY. TEMAT ZAMKNIĘTY. :bigrazz:
  9. Mam Yamachę TZR 250 2MA. Jest nie kąpletna i niewiem czy powinna mieć wentylator przy chlodnicy. Niewidać rzadnych mocowań, a kolega powiedzial mi że skoro jest chlodnica to musi być i wentylator. Co o tym myślicie? prubować coś dorobić, czy dać sobie spokój? :P
  10. NA WYKOŃCZENIE POLECAM LAKIER SAMOCHODOWY HS Z MAX-MAYERA. JEST TRSZKĘ DROŻSZY OD PRZECIĘTNEGO, ALE ODPORNY NA ZARYSOWANIA. A JAK POMALUJESZ NA DWIE WARSTWY TO DO PIERWSZEJ DODAJ ODROBINĘ GRUBEGO ZIARNA METALIKU, DRUGĄ BEZ DODATKÓW. EFEKT SUUUPER!!! :icon_twisted:
  11. Nienam pewności, zamiast dowodu rejstracyjnego mam tyko kwit z urzędu skarbowego (akt wlasności) Ale z tego co się dowiedzialem typ 2MA byl produkowany w latach 84-86 :icon_twisted:
  12. To niestety efekt powierzchniowego przegrzania materialu. Morzesz sprubować, ale efektu nie gwarantuję. NAJLEPIEJ SPRUBUJ NAJPIERW W NIEWIDOCZNYM MIEJSCU PRZEJECHAĆ PAPIEREM ŚCIERNYM 1500 LUB 2000 A DOPIERO POTEM POLERKA. :crossy:
  13. Piotrze. ponawiam moją prośbę o manuala do TZR 250 2MA. Napisz proszę czy jest szansa na takie wykopalisko. Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI. Mój adres [email protected] :buttrock:
  14. TRAFNA UWAGA! Co się tyczy warzniejszych podzespolów, ja preferuję OKSYDOWANE ŚRUBY WALCOWANE O KLASIE WYTRZYMALOŚCI 10,9 (SĄ MOCNE, I ODPORNE NA RDZĘ ZE WZGLĘDU NA DOBRĄ JAKOŚĆ STOPU). A do spojlerów INOXOWE M5, I M6 Z PÓLOKRĄGLYM LBEM NA INBUS. MALO WYTRZYMALE, OLE ELEGANCKO WYGLĄDAJĄ. POZDRO.
  15. Witka. Poszukuję manuala do TZR 250 2MA. Rocznika nie jestem pewny , ale okolo 86. Lub jakich kowiek informacji mogących pomódz w remoncie. TO MÓJ PIERWSZY JAPONIEC. Z GÓRY DZIĘKUJE. Mój adres; [email protected]. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...