Skocz do zawartości

KRUPSKI

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KRUPSKI

  • Urodziny 04/11/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Gpz 500s
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    91166597

Informacje profilowe

  • Skąd
    Strażów

Osiągnięcia KRUPSKI

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Kolego cos masz nie tak z silnikem mam Kawasaki Gpz 500s ale 1995 wczesniej mialem starsza wersje i raczej nie paliła 10/100 gdzies masz cos nie tak poszukaj dobrego mechanika niech Ci wszsytko sprawdzi
  2. odwiedzic mechanika niech sprawdzi czy łańcuch sie nadaje jeszcze czy juz nie tak na oko to nie mozna sie wypowiadac trzeba to widzieć Sugerował bym regulacje luzu zaworowego i wtedy przy okazji sprawdzenie łańcucha rozrządu Kawasaki wraz z przebiegiem uklepuje zgniazda przez co sie podpieraja i nadpalają siebie i gniazda to pisze tak profilaktycznie przed tą trasa zrobić
  3. KRUPSKI

    rat rod

    Silnik ma ta Warzawka z Scorupy 2,9 Efi i zawieszenie pneumat ładna piękna godna pozazdroszczenia
  4. Miałem podobny przypadek z wloskim motorem z Cdi problemem byla spalona cewka ładujaca modół tzn nie dokonca spalona byla dosyc przegrzana co powodowalo ze nie palil na rozrusznik tylko na pych. Mozliwe jest takze to ze masz uszkodzony modół zaplonowy lub tak jak Ktoś wczesniej napisał za wolno kreci rozrusznik i nie naladuje Cdi
  5. kazdy 2 sow na luzie swieci kontrolke oliwy poszukaj dozownika na olej i zobacz jakiego jest koloru jak malo to dolej i jezdzij
  6. Regulacja zawrów i przy okazji popatrzyc na rozrzad czy to on tak chalasuje czy nie moze to byc tez łańcuszek napedu rozrusznka lub łańcuch napedu sprzegla to trzeba osłuchac
  7. Spróbuj popatrzec na puszke filtra powietrza czy tam gdzies na dole nie ma oleju moze z odmy cos byc ale nie za dzuzo a jak tam filter nie plyta to inny olej zalej Motul 15W50 i patrz czy to cos zmieni jak nic to moze faktycznie dajesz jej po dupie i olej pali no chyba ze pierscienie olejowe sie koncza i przpuszczaja <o> wyciag swiece zaplonowa i zrób jej zdjecie moze cos to pomoże
  8. uszczelniaczye jak by puszczaly to by dala dymka jak schodzi z wysokich obrotow luz Zaworowy dla Eliminatora 125 00,8 Do ,012 Ssacy 0,15 DO 0,19 Wydechowy i reguluje sie na zimnym silniku
  9. Poszukaj manuala do swojej gsx-r tam wszsytko pisze
  10. Owiewki Out z motoru sprawdz czy bezyna dochadzi do gaźnika Świece zapłonowa jaki kolr ma przskakujaca na swiecy iskra jak to zrobisz napisz bedziemy radzic dalej
  11. W Linku zdjęcie wilele wyjaśni http://img210.imageshack.us/img210/5306/bmwkd4.jpg
  12. Daje do myslenia wloski sie na glowce jeza
  13. jezeli jezdziles po wodzie mogla sie dostac na cewke i padla ale raczej malo prawdopodobne tak jak Kolega wyzej pisal Miernik do Lapki i 1. Sprawdz jaki Prad wychodzi z Magneta do kabelka dolacz jakis opornik i sprawdz czy napiecie nie spradnie jezeli to to cewka z magneta Out 2.moze to tylko swieca padla 3.modół zaplonowy
  14. Napisze Mi ktos co wchodzi w Sklad orginalego wyposazenie gpz jakie klucze dokladnie i fotki jak moze ktos to bardzoe Prosze
  15. ale jak go regulowac bardziej sciskac sprzezyne czy cos i nie wiesz co wchodzi w sklad tych biednych narzedzo do Gpz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...