Skocz do zawartości

WoWski

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O WoWski

  • Urodziny 11/09/1989

Osobiste

  • Motocykl
    Cagiva Mito 125 EV
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia WoWski

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Rozebrałem cały silnik, a do czego zmierzasz? Luzy na łożyskach niewyczuwalne. Remont tymczasowo zawieszony z powodu braku wału na allegro. Nowy 269 euro. Zastanawiam się czy jest możliwość regeneracji - wymiany/naprawy trzpienia, czy firmy od wyważania wałów coś poradzą? Jeśli ktoś natknie się na wał do mito poza allegro to proszę o informacje.
  2. Pękł wał zaraz przed magnetem, szkoda że klin był mocniejszy od wału. Magneto razem z zębatką przykręconą do niego wgryzło się w dekiel. Reszta silnika ok. Jaka mogła być przyczyna awarii, wytarte łożyska, czy po prostu lubi czasem pęknąć samo z siebie? Kupowanie używanego wału na allegro to dobry pomysł? Pzdr
  3. Sytuacja wygląda następująco słyszę jakiś nowy dźwięk z motocykla, 100 metrów dalej trzask, w tym momencie nie zmieniałem biegu, nie zblokowało mi koła, zatrzymuje się. Skrzynia chodzi normalnie, sprzęgło chyba też (wkręciło z powrotem regulacje przy klamce ale sprzęgło chodzi ok, nie wiem czy tak chodziło zaraz po zatrzymaniu bo zaraz poprawiłem regulacje ) . Jedno jest pewne coś się posypało. Przy próbie odpalenia na pych blokuje tylne koło. Remont nikasil + tłok jakieś 5 tys. temu, moto jeździło bez zarzutów do tego momentu, osiągi typowe dla mito, jedyne co mi do głowy przychodzi to że pierścień pękł i narobił roboty. Wszystkie sugestie co i jak mile widziane bo sytuacja niewiedzy mnie dobija. :icon_biggrin: Pzdr aha jeszcze pchałem moto jakieś 15-20km :bigrazz:
  4. Sprawdź czy nie przygniatasz bakiem wężyka od paliwa, wiem to z autopsji. ;) Pzdr
  5. Nie wiecie czy jest przewidziany jakiś park maszyn gdzie można bez bólu zostawić moto? Czy pod tym względem jest pełen spontan i każdy ma sobie radzić jak potrafi? W końcu to red bull X-fighters organizacja powinna stać na wysokim poziomie.
  6. Ja przy rejestrowaniu MITO musiałem uzupełnić dokumentacje, stary dowód nie miał wszystkich danych o mocy itp. Wysłali mnie po jakiś papier od diagnosty, prawko mam normalne więc nic nie kombinowałem i diagnosta po prostu spisał dane ze swojego katalogu moc 38 koni. Wracam zarejestrować biorą papiery i rozkminiaja pół godziny co z ty zrobić, zadzwonili do diagnosty że dane im się nie podobają i dali mi kartkę napisana odręcznie co diagnosta ma wpisać moc 15 koni. Myślę że dużo mocniejszych 125-tek ma papiery na A1. Pzdr
  7. Schowek pod siedzeniem mieści niewiele, swoje rękawice tam ledwo wcisnąłem. W środku jest fabryczny zestaw kluczy. Jedna uwaga do wcześniejszych wypowiedzi jeśli w Polsce co drugie tego typu moto jest cofane przez małoletnich cwaniaków to jak mają robić sensowne przebiegi. Ja na swojej RS 50 z 2003 miałem zrobione 21tys. bez żadnej ingerencji w silnik, kolega miał na swojej z 2000r zrobione 35tys. i miał tylko wymieniony cylinder. Znam kolesia na nsr 125 z 40tys i wciąż jeździ całkiem sensownie. Pzdr
  8. Moim zdaniem bez różnicy czy weźmiesz 6 czy 7 biegów. W Mito 7 bieg jest typowym nadbiegiem i szczerze wbiłem go parę razy tylko z ciekawości, żeby wbijanie 7 miało jakiś sens musiałbym mieć z kilometr prostej żeby go bujnąć powyżej 175 a i tak najwięcej pojedzie na 6-tce. Ogólnie to chyba obie skrzynie są tak samo zestopniowane, a 7 ma jeden bieg więcej. O problemach ze skrzynią w tym silniku nigdy nie słyszałem. Prędzej zajeździsz silnik niż skrzynie. Podsumowując bez różnicy
  9. Instrukcja do Mito z 98roku podaje 98 oktanów, moto wkreca sie do 13tys. Osobiście leje prawie zawsze 95. Za to zawsze leje Castrola R2 i raczej lał bym drogi olej niż drogie paliwo, oczywiście najlepiej jedno i drugie. Pzdr
  10. Dziś zrobiłem 70km, trochę mokro, trochę ślisko ale i tak wyjeb iście. W plecaku wiozłem teczkę z papierami do rejestracji, wracając z urzędu rozsunął mi się plecak, rzecz jasna brak teczki zauważyłem w domu. Zlokalizowanie teczki było dość proste dzięki wściekło zielonemu - rodem z kawasaki kolorowi teczki. Niestety dziś minąłem tylko jedno moto, ale za to jakie - weteran z wózkiem. Pzdr
  11. Gratulacje !!! W niektórych ośrodkach egzaminują całą zimę, ja mam termin na 21 listopada w Tarnowie o godz 7 rano. Struna #28 Jak Ci bardzo zależy to znajdziesz jakiś ośrodek i będziesz latał od początku sezonu.
  12. WoWski

    TZR i RS

    Silnik ten sam AM6, w mojej rsce '03 miałem zrobione 21tys. i jedyne co bylo wymieniane to płyny i ślimak prędkościomierza. Kolega ma rs '01 z przebiegiem 35tys. i już jest troche zniszczona ma wyrobione łożyska w główce ramy. Części silnikowych jest pełno - używane ( na allegro można chwycić prawdziwą okazje ), tanie zamienniki (przyzwoity cylinder+tłok to około 400zł) i full tuningowe (ceny z kosmosu). Klocki hamulcowe na tył kupiłem za 20zl. Za napęd trzeba zapłacić ok 200zł. Trzeba uważać na opony bo w niektórych rocznikach montowane są Sawy(słowackie) od razu do wymiany. Motocykle podobne i wybrałbym tego który będzie w lepszym stanie.
  13. http://www.motoblog.it/categoria/cagiva Na pierwszy rzut oka "ślicznotka" ale oprócz owiewek niewiele zmienili w porównaniu do porzednich modeli. Silnik 4T(chyba bo wyczytałem tylko że spełnia normy EURO 3). Ma kosztować 8000 euro ale to informacja niepewna-forumowa.
  14. Stylistycznie bardzo ładny jak na tę pojemność-model 2008. Mocy dużo zamało ok. 30 koni przy 150kg. Tylna opona tylko 130. Sportowy wygląd nie rekompensuje braku mocy. Lepiej kupić 500tke która dobrze jeździ a nie tylko wygląda. Z drugiej strony jest to najciekawszy motocykl z 250, tylko nie widze powodu by kupić 250 w czterosuwie.
  15. Jeśli jedzie 140 na maxa. To raczej nie gaźnik bo na wysokich obrotach paliwa pochłonie każdą ilość a jak byłoby mało paliwa to zaczełaby przerywać, u mnie wcześniej jechała 175 na 6 i dało by rade więcej ( 7 biegów i gaźnik mikuni 35mm ), po regulacji silnik jest bardziej elastyczny. Moją na końcu 3 mam 120 przy 12tys. Napisz więcej na jakim biegu i przy jakich obrotach osiąga 140. Jaki przebieg i co było robione, moja miała wymieniany tłok i nowy nicasil na cylindrze(-czy jakos tak) po 11tys. Może pora na taką wymiane?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...