-
Postów
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Mikesti
- Urodziny 12/18/1984
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Toruń
Osobiste
-
Motocykl
Triumph Tiger 800
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Mikesti

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
dziękuję za uwagę, Daytona znalazła swój nowy domek :) i nową panią... :) Zamykamy
-
cena moto skorygowana o kupno opon zimowych :)
-
dzięki ale narazie "bulwarówka" rav4 musi mi starczyć :)
-
następne http://otomoto.pl/show?id=M3413102
-
http://otomoto.pl/tr...5-M3397328.html oczywiście motocykl bezwypadkowy !!! wszystko wymieniane na czas, olej motul 7100, filtr k&n dopiero na 20 tys serwis tak - triumph daytona ma okresy między przeglądami co 10 000 km !!! motocykl zawsze zadbany ( zębatka, koło zawsze tak wygląda - nie tylko na zdjęciach do sprzedaży :) ) napęd spokojnie pojeździ jeszcze długo - smaruję tylko i wyłącznie olejem przekładniowym a nie jakimiś spray-ami ale to temat rzeka....
-
nowe lepsze foto kolejne... Alarm podpięty pod fabryczną instalację, z czujnikami ruchu, położenia itd ! 2 piloty, 2 kluczyki. z fabrycznego wyposażenia: wyświeltacz biegów, shift lighter ( 6 niebieskich diod ), przewody w stalowym oplocie ( przód i tył ), przyciemniana szybka...
-
Nie będę się rozpisywał o wygranych testach na najlepszą 600 itd, jak ktoś szuka Triumpha to poprostu wie czego chce... Moto niewiarygodnie łatwo prowadzi się w zakrętach !!! dosłownie jedzie sam !!! kto jeździł Daytoną wie o czym mówię... Przegląd i OC do czerwca 2013 roku, cena za moto w stanie stock ( mam wszystkie oryginalne części: tłumik,amor skrętu,wypełnienia,plastyki,zbiorniczek ) 18 tys. cena za moto z wszystkimi zamontowanymi częściami jak na foto i w opisie to 21 tys. sprzęt doinwestowany na maxa... lepsze zdjęcia w weekend, będę miał chwilkę zrobie aparatem, bo te z telefonu są poprostu słabe... zamiana nie wchodzi w grę ( chyba, że Daytona 675 R :icon_twisted: ), bo mam już następnego Triumpha :)
-
Sprzedam moje ulubione moto Triumph Daytona 675, które mam od 2 lat. Przebieg 18 tys, pierwsza rej 2007, stan super... Dodatki: Tłumik Arrow tytan + carbon ( w serwisie wgrana mapa pod ten konkretnie tłumik ) Amortyzator HyperPro RSC z mocowaniem na baku Oryginalny wstawki z carbonu z katalogu Triumph Parts: wypełnienie prawe,lewe, nad tłumikiem, sety, osłona łańcucha Aluminiowy zbiorniczek płynu hamulcowego Triumph Nowy regulator napięcia Oryginał Triumph ( kosztował ponad 1000 zł w serwisie ) Nie znajdziesz innej Daytony z takim wyposażeniem... Dla zainteresowanych więcej informacji i zdjęć na maila [email protected] 502 639 653 Michał
-
każdy zainteresowany z was pewnie wie, ale piszę jeśli ktoś jeszcze chciałby się przyłączyć: "WAŻNE!! Proszę pamiętać, jutro o godzinie 09.30 zbiórka na motocyklach!!!Spotykamy sie wszyscy na stacji BP k/ Galerii Plaza na wylocie na Bydgoszcz!!! Ostatnie pożegnanie naszego przyjaciela, kolegi, brata, syna, wspaniałego człowieka- Bartka Jaskuły!!!! Obecność na motocyklach i nie tylko.. Uwierzcie proszę, że nic go by tak nie uszczęśliwiło jak widok ogromnego korowodu motocykli.. Prosimy i liczymy na wsparcie..
-
W moim motocyklu Triumph Daytona 675 występuje mocowanie amortyzatora skrętu "top - na górze" tak jak na pierwszym foto. Kupiłem takie mocowanie wraz z amortyzatorem ( ale jest ustawiony "reverse" czyli końcówa z oczkiem jest po przeciwnej stronie regulacji amorka ). zestaw zamontowałem, wydaje mi się, że wszystko działa jak należy. i teraz pytanie, czy to ważne w jakiej pozycji jest zamontowany amor ? ( prawie wszystkie są montowane normalnie, tylko jest kilka innych modeli moto w których się tak montuje np ducati monster 696 /1100, starsze kawy zx-6r/9r) czy lepiej zmienić stronę. i pytanie jak zmienić strone ? czy jest możliwe zamiana oczka z zakończeniem tłoczyska ? tam jest gwint ?
-
po 19 dostałem telefon o kolejnym śmiertelnym wypadku. tym razem w Lubiczu. w zeszłą sobotę w Rogówku. wiecie kto to był ? jest nas z roku na rok coraz więcej i nie znam już większości. uważajcie !!!
-
czesc, narazie nie chce zakładać nowego tematu, dopiero jak bedzie trzeba. sprawa dotyczy również parkowania, wybieram się w sobote na redbull x-fighters do poznania. jesli pogoda pozwoli to na moto, jeśli nie to autkiem Czy ktos zna fajne miejsce w pobliżu do zaparkowania, łatwo dostępne, tak żey bez problemu wyjechać, ? czy korzystac ze stadionowego, no i też gdzie nie parkować czyli zła okolica itp... z góry dzieki mike z torunia
-
muszisz zdjąć siedzenie kierowcy, tam koło bezpieczników jest mała biała kostka z kabelkami ( chyba 4 sztuki ). zaopatrz sie w zwykły spinacz biurowy, połącz nim 2 sasiadujace kabelik ( zaraz z brzegu ) chyba czarny z białym paskiem i biały z szarym paskiem. po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu pojawi się np -C28, to jest kod błedu. ważna jest też kreska przed C. w serwisówce masz wszystko opisane. jak nie to podaj kod to Ci pomogę, sam ostatnio też to przerabiałem :) nawet wczoraj :)
-
Kontrolka pod predkosciomierzem
Mikesti odpowiedział(a) na bibor80 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
to jest shift light, światełko które mruga np 3 razy lub zapala sie ( lub standardowo jest wyłączone) po przekroczeniu ustawionej wartości obrotów silnika jeśli ją włączysz to na wyświetlaczu zapala sie właśnie błyskawica. po wyłączeniu zapłonu automatycznie przechodzi na wyłączone -
suziki gsx-r 600 k4 szuranie/drżenie w silniku
Mikesti odpowiedział(a) na Mikesti temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
jednak diagnoza była błędna, do prawidłowej bardzo przydatny był stary stetoskop, hałas wydobywał sie z alternatora. 3 śruby mocujące uzwojenie do kapy były poluzowane, ( i teraz pytanie dlaczego ?, nie widać żeby ktoś wcześniej zdejmował tą kapę ) po dokręceniu wszystko wróciło do normy. mam jeszcze jedno pytanko, w między czasie zamówiłem w suzuki uszczelke i nową sprężynę napinacza. uszczelka wiadomo do wymiany, a co z sprężyną napinacza ? wkładać starą czy nową ? napinacz jest na 10 ząbku z 20.