-
Postów
257 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O zbychuda
- Urodziny 03/03/1990
Osobiste
-
Motocykl
EXC 125 '05
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Brzeg Dolny
Metody kontaktu
-
Strona www
http://bikepics.com/members/zbychuda/
Osiągnięcia zbychuda

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)
0
Reputacja
-
Witam a więc jak w temacie, ktoś z was na jakieś doświadczenia związane z tym festiwalem. Interesuje mnie to do strony techniczne, jak z biletami dojazdem i tak dalej, im więcej info tym lepiej. Nie ten dział ale tu chyba lepiej sie rozwinie temat pozdrawiam
-
EXC 125, ile tak naprawde pali ?
zbychuda odpowiedział(a) na kamilp7 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
jak byś uważnie przeczytał cały temat o exc 125 to byś nie musiał szukać na norweskich stronach..... spalanie w granicach 7-10 w zależności od stylu jazdy a tłok to już był tyle razy poruszany że nie chce mi sie pisać..... -
olej to 5 W a nie znam firmy tych uszczelniaczy wiec nic nie powiem na ten temat
-
nie bede się z tobą kłucił bo i tak to nie ma sensu..... pojedz sobie na jakieś zawody cross country albo enduro i porozmawiaj z ludźmi którzy jeźdzą na full crossach w 125........ bo widze że obsługę takich motocykli to znasz tylko z obrazka.....
-
Po co piszesz takie bzdury że tłok trzeba zmieniać co 25 godzin...... Jak nie masz pojęcia co piszesz to lepiej nic nie pisz.... Przy ostrym piłowaniu w exc 125 zmienia się tłok co 60-80 godzin (jeśli tłok był dobrej firmy i nie było problemów z filtrem powietrza)przy lajtowej jeździe można zmieniać tłok co 100 120 godzin max.
-
do mnie z 2005 roku duplikt sie nazywa B9EG a u Ciebie nie wiem jak jest, jedz do porządnego sklepu z częściami tam na pewno mają katalog NGK i tam jest napisane jakie są duplikaty do danych motorów
-
nie rozumiem tego, co szkoda Ci 16zł na duplikat oryginalnej świecy?
-
Jaka jest realna masa waszych maszyn?
zbychuda odpowiedział(a) na ghollum temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
pokombinuje i dam znać -
łożysko w przednim kole
zbychuda odpowiedział(a) na mauy86 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
No to masz słabo zaopatrzony sklep bo u mnie w małym miasteczku są za 4,50zł sztuka -
ja znalazłem rurke o takiej samej średnicy jak to łożysko i wybijałem pomału. oczywiście z dużą ilościa smaru i tak dalej
-
jeśli chodzi o ten nowy licznik to wystarczy baterie wyciągnąć
-
enduro do 250 cc 4T
zbychuda odpowiedział(a) na ReD-GreeN temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
przede wszystkim tomek zaznaczył że chodzi o wyczyny. a jeśli chodzi o twoje porównanie 125 2t i 125 4t to to jest bzdurne porównanie gdyż 125 w 2t ma 2x wiecej mocy wiec jak już chcesz porównywać to porównaj np 125 4t do 80 2t bo mniej wiecej mocowo wychodzi podobnie i w tedy spalanie w twoim bedzie już mniej wiecej litr mniejsze, wiec już w tedy nie jest to taka duża różnica -
enduro do 250 cc 4T
zbychuda odpowiedział(a) na ReD-GreeN temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
pisząc ze w 2t padają szybciej łożyska to tylko sam siebie ośmieszasz, użytkowanie 2t to ty chyba znasz tylko z forum bo w dt na jednym tłoku można przejeździć co najmniej jakieś 2 sezony a korba to wiadomo jak ma luz to trzeba wymienić. a z tym spalaniem to tez dyskusyjne bo raz przeczytałem opinie forumowicza że jego dt spaliła 17 l na 100 co jest dla mnie absolutnie śmieszne gdyż mi w prawie wyczynowym silniku cieżko dojść do 12l a w dt spokojnie można spalić jakies 6-8l w terenie -
enduro do 250 cc 4T
zbychuda odpowiedział(a) na ReD-GreeN temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Do kolegi jjank: weź przeczytaj jeszcze raz pierwszy post i zobacz le ten chłopak ma lat (15) a ty mówisz o jakiś 600 ! przecież wjedzie w większe błoto i sie przewróci to nawet nie podniesie tego motocykla. Do włochatyDR : ja jak miałem dt 125 to też jeździłem dużo cześciej i wiecej, niż teraz na exc a wynikało to z tego że jak sie przejedziesz na odkręconej manetce po lesie na secie to masz dosyć na ajkiś czas a jak na torze sobie polatasz i poskaczesz to już w ogóle Do autora tematu Jestem fanem 2t przede wszystkim dlatego że są dużo tańsze w eksploatacji. wiec jeżeli chcesz kupić 4t za 5 k i nie bedzie on po remoncie to weź poprawkę na to że może cie czekać remont za jakies 2-4 tyś. wiec sobie lepiej przekalkuluj, bo jak bedziesz miał rok zbierac pieniądze na remont to Ci sie odechce jeździc a co do spalania sety 2 t to pali mniej wiecej tyle samo co pali wyczyn w 4t wiec moim zdaniem wybieranie rodzaju silnika patrząc na spalanie to bzdura btw wszystkie odpowiedzi na zadane pytania zostały napisane w innych tematach wystarczy poszukać poczytać, w szczególności o użytkowaniu wyczynowych motocykli -
no tak tak, ok dzięki chłopaki