Skocz do zawartości

WAL

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O WAL

  • Urodziny 02/17/1980

Osobiste

  • Motocykl
    SHL M11
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1624175

Informacje profilowe

  • Skąd
    Malinie k. Mielca

Osiągnięcia WAL

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hej! Jestem zainteresowany kupnem forda Galaxy i znalazłem interesującą sztukę w komisie w Tarnobrzegu - nie daleko ode mnie. Chciałbym znaleźć prawowitego właściciela i dowiedzieć się co w "w trawie piszczy". Rejestracja zaczyna się od SCI.... Auto ma z tyłu żółtą naklejkę "patrz w lusterka - sprawdź dwa razy" i "www.forummotocyklistów.pl". Auto do obejrzenia na otomoto: http://otomoto.pl/ford-galaxy-rejestracja-...-C15083880.html Z góry dzięki! wal p.s. można pisać do mnie na maila: [email protected]
  2. Hej! na stronce http://www.airoh.pl/katalog/model/66 wszystko jest w miarę ładnie opisane o kaskach Airoh SV55-S color i sport. Podstawowe różnice to w wersji color: 1. lakierowana skorupa z powłoką UV (nie wiem co to daje, może się nie nagrzewa tak?) 2. dodatkowa osłona podbródka (aby nie podwiewało) 3. dodatkowa wkładka antifog, którą się nakleja na szybkę od wewnątrz a jesli chodzi o ten opis z karbonem to jest tak, że kaski te mają na szczęce dwie małe wkładki karbonowe, ale nie ma to nic wspólnego z podwyższeniem bezpieczeństwa, ma to tylko i wyłącznie walor wizualny! I gdzies wyczytałem, że miała to być też jedna z cech wizualnych odróżniających te kaski od poprzedniej wersji SV55 (bez s)
  3. WAL

    IFA BK 350

    Hej! Ponieważ również zostałem posiadaczem Ify Bk 350 z 1955r. (w częściach - z brakami), i bardzo chciałbym ją odrestaurować, dlatego odświeżam wątek. Jestem spod Mielca dlatego liczę na pomoc kolegę Moskit1, gdyż do Łańcuta nie mam tak daleko i za aprobatą, chętnie bym się wybrał zobaczyć taki motorek w całości :) Chciałbym również prosić kolegów z forum o pomoc (krok po kroku) w trakcie renowacji. Zdaję sobie sprawę, że może mi to zająć ze dwa lata... O sobie dodam jeszcze tylko, że do tej pory odremontowałem shl m11 z 1961r. - i to narazie moje jedyne doświadczenie ze starymi motocyklami. Proszę o pomoc, od czego zacząć? motocykl jest w tej chwili rozłożony na części pierwsze. Braki (o których wiem): tłumiki (narazie w zastępstwie od jawy), lampa tylna, podnóżek pasażera, cyferblat. Obecnie zaczynam zakupy od alledrogo: komplet linek, oraz instalacje elektryczną. (może nie jest to najpilniejsze, ale małymi kroczkami do przodu) Teraz chciałbym zająć się silnikiem, znalazłem juz namiar na goscia który dorabia tłoki: http://weteranszos.pl/pgs/gie_popup.php?t_id=19563 wiem już też gdzie zrobić szlif cylindrów, wiem również gdzie szkiełkować cały silnik... ale co najpierw, szlify, czy szkiełkowanie? narazie tyle... ale na pewno będę rozwijał temat jeśli tylko ktoś przybędzie mi z pomocą. pozdrawiam wal
  4. tylko B! nie ma albo, albo, ronda są najróżniejsze, - są takie do których dochodzi po 7 jezdni (co wtedy daje lewy kierunkowskaz?), - są takie na których znajdują się nawet budynki (co wtedy daje lewy kierunkowskaz?) - są takie na których rosną jakieś drzewka, krzewy, nikt nic nie widzi tylko ostatnią ćwiartkę zza której wyjeżdżają samochody (wnerwia mnie wtedy jak wyłania się wtedy samochód z lewym kierunkowskazem, ja wypatruję co sygnalizuje kolejny, gdy w tym momencie ten pierwszy przełączył kierunek na prawy i zjeżdża z ronda - a ja w tym momencie co? "strata kolejki". Jest tylko jedna prosta zasada, niezależnie od ronda "jednopasowego" tylko PRAWY kierunek przy wyjeździe!!! p.s. na rondach z sygnalizacją świetlną już też ktoś wcześniej dobrze opisał, kierunki stosujemy zazwyczaj wg. oznakowań poziomych na pasach ruchu, lub wg. oznakowań pionowych. Pozdrawiam!
  5. Hej! temat stary, ale odnawiany :P może komuś to pomoże jeśli opisze swoje przygody z rejestracja motocykli. w 2000r rejestrowałem jawe 350 (rocznik 1983), wyrejestrowana w 1992. Wyrejestrował ją koleś, potem jawe kupił mój szwagier i dostał obcięty dowód rejestracyjny, z umowa kupna sprzedaży poszedł do skarbówki i tam mu podbili, nic więcej nie załatwiał ani jej nie rejestrował, ani nie ubezpieczył. ja kupiłem od niego ta jawe w roku 2000, spisaliśmy umowę, poszedłem do skarbówki i do wydziału komunikacji, już nie pamiętam ale coś się rzucali, że w dowodzie rejestracyjnym jest ktoś inny, dlatego wziąłem ze sobą ta starą umowę szwagier-właściciel podbitą w skarbówce - to wystarczyło, jawę zarejestrowałem bez większych problemów. Drugi motor - moja obecna shl z 1961r. jestem trzecim właścicielem, drugim był mój teść, a pierwszym jakiś nie znany mi gość. Mój teść kupił tą shl legalnie i zarejestrował na siebie w latach 70', wyrejestrował ją w 1980r. i wylądowała gdzieś w szopie. Ja ją odremontowałem i chciałem zarejestrować. Okazało się, że zaginął dowód rej. i wszystko inne (umowa, tablica, jakiekolwiek kwitki ubezpieczenia - ani śladu), jedyne co to nr. rej. na przednim błotniku. Spisałem ten numer na kartkę i próbowałem, się coś dowiedzieć o możliwości rejestracji. Kilka wizyt oraz telefonów do WK kończyły się zbywaniem i odmową, wszczęcia jakichkolwiek poszukiwań dokumentów (tym bardziej, że WK przeniósł się w między czasie z gminy do powiatu i podobno archiwum zostało zlikwidowane). Wpadliśmy po rozum do głowy i spisaliśmy umowę kupna -sprzedaży, ja z teściem, opisaliśmy wszystko z tabliczki znamionowej. I dopiero z tą umową w komunikacji mnie przyjęli (nikt mi wcześniej tego nie podpowiedział - tym bardziej nikt z urzędników WK, chociaż pytałem jakie są możliwości zarejestrowania (wstępnie miało być odzyskanie dokumentów na teścia). Po kilkudniowych poszukiwaniach, znaleźli te dokumenty z 80roku, a dodatkową trudność im sprawiło to, że nr. z błotnika był numerem rejestracyjnym przy 1 właścicielu. Dostałem polecenie zrobienia przeglądu, i w dalszej kolejności już nie było większych problemów z rejestracją. Dodam, że pojazdy wyrejestrowane przed rokiem jakoś 1996-98 (wtedy gdy wszedł przepis o złomowaniu i braku możliwości powtórnej rejestracji wyrejestrowanych pojazdów), bez problemu są powtórnie rejstrowane (oczywiście spełniając pozostałe kryteria) pozdrawiam wal
  6. WAL Malinie (k. Mielca) gg 1624175
  7. Hej! Chciałem zapytać czy wybiera się ktoś na tą imprezę shl-ką lub innym zabytkiem? a już najbardziej interesuje mnie czy jedzie ktoś z podkarpacia? a poniżej link z krótkim opisem imprezy, który udało mi się znależć: http://zlotshl.pl/?ppg=komentarze&id=3 pozdrawiam wal
  8. WAL

    PODKARPACIE

    Z Mielca jakies zabytki sie wybieraja do Leska, jak sie uda to tez do nich dolacze, wyjazd podobno w piatek ok. 16.00 (dane nie potwierdzone) p.s. macie jakas stronke ze szczegolami atrakcji na tym zlocie?
  9. WAL

    PODKARPACIE

    Hej! Tu Waldek, właściwie to dopiero co się zalogowałem i nie wiem czy dobrze to obsługuje bo pierwszy raz na forum, ale zobaczyłem Twój post Bohen i postanowiłem odpisać i złapać kontakt :) widziałeś że z parady odpadłem na piątym kilometrze przed Frysztakiem, padł zapłon, a dokładnie to sam nie wiem (cewka, lub jakieś zwarcie), ale na zlocie nie znalazłem przyczyny, zresztą zaczęło padać i się poddałem. Żonka ściągnęła mnie transitem pod wieczór! na zlocie do wieczora faktycznie mało się działo (przez ten deszcz chyba), ale za to dało się poznać kilku fajnych ludzi i dla nich pozdrowionka, (tj. trzech poważniejszych gości, z których każdy się zatrzymał na chwilkę gdy stałem przy rowie z chęcią pomocy, dwóch chłopaków z cz-etki, którzy mnie wspierali przy grzebaniu w shlce już we Frysztaku, organizatorom, którzy zaraz się zapytali czy mam narzędzia itp., a najważnie pozdrowionka dla ekipy spod Nowego Sącza i Rytra, którzy mnie scholowali :bigrazz: ) Dobra to tyle, bo jestem w pracy :crossy: ale jak shl dociągnie do Leska to może tam się zobaczymy! Pozdrowionka! waldek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...