-
Postów
1217 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Kamsel
- Urodziny 08/23/1990
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Sadowiec/Działoszyn
Osobiste
-
Motocykl
sx 125
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
8809076
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Kamsel

MOTONITA - rozmawiający z silnikiem (25/46)
-2
Reputacja
-
Honda xl 125 ~86r. Problemy z iskrą, wkręcaniem na obr.
Kamsel odpowiedział(a) na Kamsel temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Kranik jest normalny, gaźnik też nie jest na podciśnienie. -
Honda xl 125 ~86r. Problemy z iskrą, wkręcaniem na obr.
Kamsel odpowiedział(a) na Kamsel temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nawiązujesz do pływaka i zaworka iglicowego? Tutaj też wszystko w porządku, gaźnik nie przelewa się. Gaźnik wyciągałem, czyściłem, dmuchałem, chuchałem już z 7 razy.... -
Honda xl 125 ~86r. Problemy z iskrą, wkręcaniem na obr.
Kamsel odpowiedział(a) na Kamsel temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Panowie spokojnie. Świeca jest czarna i okopcona, ma czarny nalot/nagar to nie ze starośc - może źle sprecyzowałem.. Gdy motor chodził na jałowych obrotach po wyciągnięciu świecy miała taki kolor tzn. mieszanka za bogata w paliwo. Gaźnik ustawiłem "fabrycznie", igilica na położenie środkowe. Zmiana jej położenia także nie daje żadnych efektów. Ale dla pewności świecę wymienie. Chwilowo nie mam dostępu do lampy (poustawiane na znaki) ale na dniach będe to dalej wałkował. To czy wyciągne ssanie nie ma żadnego znaczenia, Jakie byłyby objawy za ciasno ustawionych zaworów? Sprawdze resztę diód i kondensator. Podejrzewam, że poprzednio został uszkodzony przez za wysokie napięcie wygenerowane podczas awari stojana. -
Honda xl 125 ~86r. Problemy z iskrą, wkręcaniem na obr.
Kamsel opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam, po długiej przerwie znów zawitałem na forum :). Panowie, mam taki problem... Od pewnego czasu borykam się z hondą xl 125 rocznik około 1985. Zakupiłem ją uszkodzoną, mianowicie nie było iskry. Jak się okazało poprzedni właściciel miał jakieś zwarcie na stojanie, został on przez niego wymieniony (czy o takich samych parametrach? Nie wiem). Iskry nadal nie było więc sprzedał. Podmieniłem moduł od chińszyzny, motorek odpalił na 10sek moduł szlag trafił. Rozkroiłem stary, wymieniłem dwie diody bo okazały się uszkodzone, zamonotowałem iskra się pojawiła. Ustawiłem rozrząd, ustawiłem zapłon (impulsator na wałku rozrządu z możliwościa okręcenia go o 360 stopni w okół osi wałka rorządu). Gaźnik wyczyszczony z bagna które w nim było środkami chemicznymi. Ok, motorek odpalił, chodził tylko na wolnych obrotach po gwałtownym odkręceniu manetki gasł natomiast po delikatnym odręcaniu strzelał w wydech i powoli sie wkręcał aż znów gasł. Świeca była czarna, skręciłem dawke paliwa, jest 1,5obr tj. w książce. Co się dzieje teraz? Motorek milczy. Iskra jest (świeca stara), przerwa na świecy tj. w książce 0,5-0,6mm, przerwa pomiędzy magnesikiem a impulsatorem 0,4mm tzn tak jak w książce. Zawory 0,1mm tak znalazłem w internetach ponieważ ksiażka którą posiadam ma troche braków. Podsuniecie jakieś pomysły? Nie wiem czy wina twki w module czy w mechanicznych częściach. Możliwe że moduł jest dalej uszkodzony i np. kondensator za wolno się rozłądowywuje i dlatego przy dodaniu gazu gasł (wszystko było sprawdzane miernikeim)? Pozdrawiam Kamsel! -
Witajcie, dawno mnie tutaj nie było. Zakupiłem sx 125 06r. spróbuje swoich sił tym razem na torze ;) Więc takie pytanie z mojej strony, czy ktoś z forumowiczów uczeszcza na ten tor? Mieszka w okolicy? Zna tamtejsze tereny? Planuje na jakiś czas tam sie przenieść z moto i szukam kompanów do jazdy! Pozdrawiam!
-
Nie ma takiej możliwości, te dwie zębatki to jeden element.
-
Opona do mtxa
Kamsel odpowiedział(a) na majasportomoto temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Ja miałem poprzednio bulla w kacie. Zjechałem kostki prawie do końca pare pęknięc, i moze ze 3 wyrwane kostki. Teraz mam Trelleborg'a i 80% bieżnika, spękana 3/4 kostek nie ma. Trelleborg i bull zakupine w sklepie nowe, nie leżakowane przez ileś tam lat... -
Ta zębatka nie napędza czasami pompy dozownika? Ostatni raz rotaxa rozbierałem 4 lata temu... ale z tego co pamiętam jest tam pare plastikowych zębatek.
-
Najpierw dowiedz sie jaki masz model rotaxa bo przypuszczam, że nie wiesz i szukaj na allegro rs'ek na częsci.
-
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&category=3&string=tarcze+rs i sklepy...
-
Coś ode mnie. http://www.youtube.com/watch?v=FidDjR5cCqw
-
Wrzuć pare fot i jakiś filmik. ;)
-
Pewnie inny modół zapłonu. Chociaż poddtrzymuje zdanie rafaela
-
EXC 450/525 vs. te 450/510 Wypowie sie ktoś? Co brać po exc 300? 450 czy 500? Cena max do 12k PLN
-
Obejrzyj to dokładnie, może ścięło klin i dlatego masz takie wrażenie. ;)