
Minoo
Forumowicze-
Postów
64 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Minoo
- Urodziny 05/30/1991
Osobiste
-
Motocykl
Yz 450f 2005r
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
7590273
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Jelenia Góra
Osiągnięcia Minoo

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
chcialbym wiedziec jakie to ma spalanie bo w koncu zbiornik paliwa o pojemnosci 3 litrow. Jak wyglada utrzymanie takiego triala, czy koszta podobne do crossowki. Ktore podzespoly sie najczesciej wymienia. I jak to jest ze sprzedaza, ciezko to sprzedac ?
-
Plocho nie powiedzialem ze sie nie da bo wszystko sie da w tym sporcie, ale przyjemniej jest na czyms lzejszym i zwinniejszym itd. zreszta oni maja "nieco" wiecej doswiadczenia wiec... moze Ty nagraj filmik jak jezdzisz na elemantach trialowych ;d chetnie zobacze i podlapie troche techniki :bigrazz: Ucek, wazne okolo 73kg
-
Człowieku czy Ty chociaz czytales poprzednie posty ? przeciez ja juz mam 450...ehh... Zstanawiam sie nad trialem, teraz informacje o trialu bo moja nwoa lekturka bo niemam kompletnego pojecia o nich, mozliwe ze kupie np gas gasa 280 albo cos podobnego na pol sezonu zeby sie pobawic podszkolic technike itd. razem z kumplem sie zastanawiamy i moze cos z tego wyjdzie, zobaczymy :)
-
Dzieki Wielkie Ucek :) napisz prosze jeszcze do mnie na gg
-
Jezdzilem 2 lata yz 125, podoba mi sie charakter 2t. Przesiadlem sie na 4t bo chcialem cholernie poznac moc 450 i zobaczyc jak sie zachowuje 4t. Na poczatku bylkem naprawde zachwycony motorem i dalej jestem, ale to nie jest to czego oczekuje. Od ponad roku mam maly zastoj w rozwijaniu techniki. Na 125 musialem sie naprawde nameczyc zeby cos osiagnac, gdzies wjechac i mialem z tego ogromna satysfakcje. Teraz jak zobacze przeszkode wystarczy dac wiecej gazu... a co do utrzymania... zaden wyczyn nie jest tani, ale gdyby porownac 250 2t z 450 4t to wychodzi naprawde taniej. Teraz remonty wykonuje mi mechanik, bo sam sie boje cokolwiek robic. w 250 to co innego, sam moge zmienic nawet tlok. Tłok w takiej 250 mysle ze wystarczy zmienic raz na sezon i w polowie drugiego sezonu korbe. tłok + korba jest to wydatek nieco wiekszy niz jeden tlok w 450. Do 450 trzeba doliczyc naprawde czeste wymiany oleju, regulacje zaworow (jedna regulacja 100zl), rozrzad (nie tak czesto ale jednak). Wiec jesli chodzi o koszta, to 250 2t jest zdecydowanie na plusie. Jedyny minus to mieszanka, teraz w obojetnie jakim momencie podjezdzam na stacje, tankuje i w las, a w 2t niestety cos wyjdzie nie rowno, to kalkulatorek, potem odmiezanie oleju, nawet jesli mam buletki z miarka. Jestem prawie zdecydowany na 250, teraz pozostaje mi tylko znaleźć jakas w okolicy i sie przejechac.
-
dysponuje cos kolo 12tys złoty, stac mnie na wyczynowa 250, ale bedzie ciezko z utzymaniem, teraz ledwo z 450 wyrabiam a z tego co wiem, 250 jest dorzsza, dlatego zdecydowalem sie na 2t. podejzewam ze exc 200 bedzie mi sie zle jezdzilo po 450, wiec chyba sie zdecydowalem na exc 250. Mimo to prosze dalej o rady, spostrzezenia, jak sie zachowuje exc 250 wlasnie w takich manewrówkach, spokojnej jezdzie technicznej, skalki, pienki, klody, podjazdy z miejsca. I jak tym sie lata na kole ? bo u siebie obojetnie jaki bieg, obojetnie jaki moment obrotowy, troche gazu i na kolo, nawet z 4 przy malo przyczepnej nawierzchni i sporej predkosci, albo i bardzo malej predkosci.
-
tak czulem ze 200 bedzie najlepszym wyborem, ale boje sie ( nie zrozumcie mnie zle, bo wiem ze to nie jest malo), ze mi braknie troche mocy... dołu tak bardzo nie potrzebuje, zawsze mozna sie podeprzec sprzeglem. znam charakterystykę 2t. A kolejna sprawa PRZEPRASZAM MIŁOŚNIKÓW, nie jestem przekonany co do ktm'a. Kilka lat jezdze na Yamaszce, a gdy przejechalem sie na kumpla exc 125, czulem sie dzwinie. Inny kat nachylenia glowki ramy bardzo zmienia skrecanie (jest jakby za lekkie) i troche dzwine oddawanie mocy. No ale niestety, tylko ktm ma enduro w 2t. gdyby byla wr 250 w 2t to bym sie nie zastanawial. Chyba sie zdecydowalem na exc 250. Teraz kolejne pytanie w ktorym roku byly najlepsze te motory w przedziale 2003-2006. I jakie byly zmiany w tym okresie. Dziekuje
-
Witam, aktualnie posiadam yzf 450 z 2005 roku i zamierzam się przesiąść na coś mniejszego. Głównym powodem zmiany jest mój styl jazdy, lubię ostro poszaleć na co pozwala mi 450 ale tez kreca mnie elementy trialowe z czym jest już jest gorzej. Myślalem o 250 w 4t ale nie wyrobie z kasą. I teraz pytanie do Was, jaki motor nada sie najbardziej i do ostrego polatania i do "trialu" jakies skalki, elemenety techniczne itd.. Kiedys mi sie super jezdzilo 125 no ale po 450 jednak bedzie mi brakowalo mocy (chociaz wiem ze mocy tam nie brakuje :) ) Z tego co wiem super sie sprawdza exc 200 no ale czy nie bede zawiedziony z pracy silnika po przesiadce z 4t. Natomiast czy exc 300 nie bedzie za mocne na tego typu "zabawe" . A co z 250... Prosze o odpowiedzi bo naprawde nie wiem co zrobic, najlepiej gdybym mogl przejechac sie jednym z tych motorów no ale nie mam takiej mozliwosci. Przepraszam za brak polskich znakow, nawyk z gadu-gadu :banghead:
-
Witam, aktualnie posiadam yzf 450 z 2005 roku i zamierzam się przesiąść na coś mniejszego. Głównym powodem zmiany jest mój styl jazdy, lubię ostro poszaleć na co pozwala mi 450 ale tez kreca mnie elementy trialowe z czym jest już jest gorzej. Myślalem o 250 w 4t ale nie wyrobie z kasą. I teraz pytanie do Was, jaki motor nada sie najbardziej i do ostrego polatania i do "trialu" jakies skalki, elemenety techniczne itd.. Kiedys mi sie super jezdzilo 125 no ale po 450 jednak bedzie mi brakowalo mocy (chociaz wiem ze mocy tam nie brakuje :) ) Z tego co wiem super sie sprawdza exc 200 no ale czy nie bede zawiedziony z pracy silnika po przesiadce z 4t. Natomiast czy exc 300 nie bedzie za mocne na tego typu "zabawe" . A co z 250... Prosze o odpowiedzi bo naprawde nie wiem co zrobic, najlepiej gdybym mogl przejechac sie jednym z tych motorów no ale nie mam takiej mozliwosci. Przepraszam za brak polskich znakow, nawyk z gadu-gadu :banghead:
-
Witam, to mój filmik i mam do Was takie pytanie. Dałem już motor do roboty, ale proszę powiedzcie mi co to może być w silniku. Dokładnie da się to usłyszeć w 50s taki szum. Dziękuje
-
Jak wyrywacie crossiki na kółko:D
Minoo odpowiedział(a) na GRAND temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
ja daje gazu :icon_eek: na 3 albo 4 zalezy jaka droga przede mna -
Mój pierwszy filmik, nie jest dobry bo nie miałem zbytnio materiału do zrobienia czegoś porządnego ale już wkrótce się coś uzbiera. Pozdrowienia
-
I czy napęd nie jest do wymiany ?
-
Witam. Mam do Was pytanie. Zamierzam zmienić moto, aktualnie mam yz 125 97r jeżdżę nią 2 sezon. . Ważę 70kg, 175cm, 17 lat, dobrze zbudowany, silny i wytrzymały. Jeżdżę 85% enduro ,10% ulice, 5% tor. Nie zmieniam moto ze względu na brak mocy, lecz brak komfortu użytkowania 125 2t w lesie. Ciągnie mnie do 450 gdyż lubię też poszaleć na ulicy a 2t nie przepada za tym. Mam okazje kupić Yamahę YZ 450 z 2005r. za okazyjna cenę od kumpla, który sprowadził motory z Anglii. Nasuwa mi się pytanie czy taka crossówka nadaje sie do jazdy w terenie ( z tego co wiem sporo osób narzekało na 4 biegi, w tym roczniku chyba już jest 5), wiem, że najlepsza by była Wr'ka ale nie mam aż takich funduszy aby zakupić WR(z tego co sie orientuję, to sa one droższe od yz). Proszę o wyrażenie opinii przez osoby, które jeździły yzf, rmz, kxf, crf lub sxf 450 w terenie i wiedza jak to wygląda. Dziękuję .
-
Witam mam do zaoferowania motor yamaha yz 125 rok 1997 stan uwazam za bardzo dobry gdyz zostaly wymienioine nastepujace czesci: kolcki hamulcowe (tyl jezdzone okolo 2 razy, przod swiezo zalozone jeszcze nie jezdzone ) cylinder nowy tlok korbowod wszystkie lozyska simeringi w przednich lagach opona tyl 70% przod 50% niestety do wymiany Co ciekawe motor mozna zarejestrowac. Posiadam wszystkie dokumenty i akcesoria potrzebne do tego. Kontakt: gadu-gadu 7590273 e-mail [email protected]