Skocz do zawartości

inhuman

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O inhuman

  • Urodziny 01/30/1985

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA FZ 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznan

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia inhuman

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Angielski znam, pewnie lepiej niż Ty. Jeśli widzisz tam informację przy jakich obrotach pompa daje najwyższe ciśnienie to gratuluję. Pasowałoby bardziej tłumacz/translator, bo interpreter, to " program tłumaczący instrukcje języka programowania na komendy zrozumiałe dla procesora komputera i wykonujący je jedna po drugiej natychmiast po przetłumaczeniu" - dowiedziłem się w szkole :icon_mrgreen: Prosiłem o odpowiedź, a nie o jakieś indywidualne wycieczki... Pozdrawiam
  2. Dane dla mojego silnika z manuala: Bypass valve setting pressure ................ 0.78 to 1.17 Bars Relief valve opening pressure ................ 4.4 to 5.38 Bars Oil pressure (hot) ................................. 0.78 Bars at 1200 rpm Nie ma danych (a mam dwie serwisówki) przy jakich obrotach pompa daje najwyższe ciśnienie... Jaki według Ciebie zakres obrotów byłby najlepszy dla mojego moto (mówię tu o utrzymywaniu stałej prędkości - "podróżny" zakres obrotów)? Najczęściej utrzymuje 4000-5000 rpm (motocykl "daje rade" już od 3000 rpm na wyższych biegach)... Zamieszczam jeszcze wykres mocy/momentu: Pozdrawiam
  3. http://www.thegsresources.com/garage/gs_statorfault.htm Przydatne przy sprawdzaniu dla każdego moto (nie tylko GS-a). Pozdrawiam
  4. A ile Tobie bierze oleju? Jaka jest górna granica przy której należałoby się martwić? I o ile jakiś wyciek (np. spod pokrywy zaworów) może zwiększyć ubywanie oleju - jakoś sobie nie mogę wyobrazić ile oleju może się wydostać na drodze "pocenia" 100ml/1000km :icon_mrgreen: może więcej :icon_razz:
  5. W Poznaniu może być nieważny już przegląd - dowód otrzymałem bez problemu. Wpisali tylko kiedy się skończyły badania techniczne... PS Przy wymianie na dowód stały nie trzeba stać w "głównej" kolejce - można podejść z boku do informacji i poprosić o numerek. Pozdrawiam
  6. Przegląd skończył mi się dwa tygodnie po wydaniu pozwolenia czasowego. Skoro nie ma jednoznacznych odpowiedzi, to się tam przejdę/zadzwonię w poniedziałek i dowiem się co i jak...
  7. Nie chodzi o koszt, ani o to że np w ogóle nie chcę przeglądu robić. Tylko na razie jeszcze dopracowuje sprzęta i nie nadaje się do jeżdżenia. Miałbym teraz trochę czasu żeby wybrać się po ten dowód, a jak już sprzęt będzie gotowy (za ok. tygodnia), to może być problem z wygospodarowaniem całego dnia na stanie w wydziale komunikacji (kolokwia, egzaminy i takie tam)... PS Nigdzie nie znalazłem przepisu jakoby mieli prawo nie wymienić na dowód stały bez aktualnego przeglądu (tylko bez ubezpieczenia OC).
  8. Mam pytanie czy mogę się udać po wymianę pozwolenia czasowego na stały dowód, jeżeli nie mam aktualnego przeglądu. Czy nie będą robić z tym problemu. OC mam opłacone.
  9. Witam! Mam możliwość zakupienia Jawy 350 od kogoś, kto zakupił ją wcześniej od policji i nie zarejestrował/opłacił jej. W związku z tym mam pytanie jak wygląda sprawa rejestracji takiego pojazdu. Jakie papiery będą niezbędne, aby móc zarejestrować bez problemu motocykl. Jak wygląda sytuacja z przeglądem (potrzebny pierwszy?), ubezpieczeniem OC? W szczególności interesuje mnie ile to wszystko będzie kosztowało (rejestracja, przegląd, OC) - o ile więcej od sytuacji kiedy pojazd jest zarejestrowany i opłacony. Proszę też o informację jak wygląda cała procedura gdy pojazd jest zarejestrowany, ale bez przeglądu/OC. Czy np. trzeba zapłacić zaległe składki?
  10. Jako że za dwa tygodnie zdaję na kategorię A mam pytanie odnośnie przebiegu egzaminu praktycznego w Poznaniu. Najlepiej jak to wygląda dokładnie (miasto,plac), a w szczególności: - jak przebiega sprawdzenie motocykla przed jazda - jaka jest kolejnosc zadan na placu (na co zwrocic uwage: kiedy się rozgladac, kiedy trzeba wlączać kierunkowskazy, do czego się ew. przyczepiają) - na co w szczególności zwracać uwagę na mieście (czy trasa zawsze jest zgodna z tą tzw. egzaminacyjną) - ogólnie o egzaminatorach (czepiają się, czego się wystrzegać) Zależy mi na zdaniu za pierwszym podejściem, bo zimą planuje zakup motocykla i w przyszłym roku jazdę na nim, a nie użeranie się z poprawkami i czekanie na prawko, dlatego będe wdzięczny za wszelkie informacje. Jedyny motocykl na którym jeździłem w życiu to ten na kursie (motocykl Honda Rebel 125). Wiem, że na egzaminie jest inny (czy jest może ktoś kto uczył się na innym niż ten na egzaminie? czy coś go zaskoczyło w tym egzaminacyjnym? wiem jedynie, że kierunkowskazy się włącza inaczej w tym chińskim...). Na co jestem przygotowany: - ruszam do slalomu (na slalomie kierunki), w trakcie wrzucam 2-gi bieg, potem ósemka bez kierunków z lekkim dodawaniem gazu w jej centralnej części, potem z powrotem slalom, zatrzymanie. - hamowanie awaryjne - po prostu rozpędzam moto i po hamulcach, trochę z tylnym problem, bo żeby go wcisnąć muszę uważać żeby sobie kolanem w łeb nie przywalić - tak jest umiejscowiony (ogólnie moto za małe dla mnie) - ruszanie pod górkę - z przedniego hamulca (czy tak sobie życzą?) Potem miasto i prawko zdane :buttrock: Jeśli ktoś zauważy coś co mógłbym zmienić, poprawić, na co uważać, to też proszę o rade. Z góry dzięki. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...