-
Postów
1369 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O prince
- Urodziny 07/05/1977
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Kraków <-> Warszawa
Osobiste
-
Motocykl
M72,K750
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
377304
-
Strona www
http://
Ostatnie wizyty
838 wyświetleń profilu
Osiągnięcia prince

MOTONITA - leżący na baku (26/46)
0
Reputacja
-
Reklamacja opon Michelin Pilot Road 2
prince odpowiedział(a) na Tomekkh temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
I dlatego z reguły najlepszym wyjsciem jest nie kupowac samemu, tylko i zakup i montaż zlecić serwisowi. Wtedy to ich bolączka. -
Na forum XTZty byłeś?
-
Trochę jak Lasertec od metzelera.
-
opony zimowe do motocykla/ skutera
prince odpowiedział(a) na PawelP temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Dziś było osiem w minusie. Turance ( metzelery ) nadal robią co im powierzono. Zamarzło mi ssanie, korek wlewu, stacyjka i przełącznik kierowników odmówił współpracy. Zamarzł kranik i łańcuch tak, ze musiałem dobrze szarpnąć zanim puścił. Ale nie mam porównania z prawdziwymi motocyklowymi zimówkami. Myślę że na razie odpowiedziałbym, ze lepsze są oponki świeże. I ne ważny jest ich stan była guma była świeża. -
Można zobaczyć zdjęcia tych małych dziurek w bieżniku? Interesuje mnie rozmiar 130/80-17.
-
Yamaha Radian - nie odpala z rozłożoną kosą
prince odpowiedział(a) na Aśka temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
No nie wiem. Ja to znam z tego, że jak kosa rozłożona to na luzie rozrusznik robi. Na biegu rozłącza. A w radianie Asi rozruchwaka działa cały czas, czy jest z kosą rozłożoną czy złożoną tylko zapłon wyłącza. Na zdrowy rozum to na "wuj" rozłączałby zapłon pozostawiając działający rozrusznik? -
opony zimowe do motocykla/ skutera
prince odpowiedział(a) na PawelP temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Nadal jeżdżę. Chwilami lód na drodze. Świeży turance wciąż daje rade. Najniższa temperatura -7. -
Dobre, niedrogie opony do enduro ?
prince odpowiedział(a) na blazkowicz temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
TKC 80 w tenere( 660) wystarczają na jakieś 8 tyś na asfalcie. Terenu niewiele na nich zrobisz, ale na początku też nie ma sie jakiś szczególnych wymagań. Drogo ale warto. Ciutke lepsza na szosie za to tą ciutke gorsza poza czarnym jest karoo3. Mitasy to dramat na mokrym asfalcie. Jeżdżenie na nich po mieście w deszczu to zgroza. Ale najlepiej zrobic sobie dwa komplety kół. A jeszcze lepiej dwa motocykle ;) -
opony zimowe do motocykla/ skutera
prince odpowiedział(a) na PawelP temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Nie wiem. W zeszłą zimę dojeżdżałem anakee2 od michelina. W tym roku starego Turance wymieniłem na świeżutkiego tegorocznego i kurna- klei się do asfaltu. Ale śmigam po Wawie- jak będzie całkiem śnieg i lód to opuszczę. Ujemne bez lodu i śniegu spoko. -
Analizator spalin ak 8300 zastosowanie,instrukcja obsługi
prince odpowiedział(a) na mixser temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Mam instrukcję do tego modelu. Jeśli potrzebujesz jeszcze to napisz. Ogólnie regulować można o ile masz jeden wydech na jeden gar. Do schodzących sie wydechów sie nie nada. -
Też zmieniłem ze szczękowca- ale nolana. Daszek tego typu to dla mnie nowość. Po prostu gdy odwrócisz głowę powyżej stówki to trochę ciężko wrócić do patrzenia na wprost. Kask kupiłem w firmie szekla24 czy jakoś tak, na allegro. Gorąco polecam gościa- doradzał, pomagał, w końcu do pracy mi przywiózł odpowiedni rozmiar. Normalnie sprzedawca " do rany przyłóż" . Konkurencja w stolicy wciskała kity, pierdzieliła głupoty az dowiedziałem sie ze nie mają rozmiaru i dlatego wciskają mi inny. Wracając do kasku- spodziewałem się, że szyba będzie zniekształcać obraz z samego przodu. Nie zarejestrowałem takiego zjawiska. Blenda miodzio. Już nigdy więcej kasku bez blendy. Jedynie wątpliwości i zastrzeżenia jakie mam(trochę na siłę) to otwieranie blendy- Ten przycisk mógłby być wyraźniejszy. W grubych rękawicach trudno wyczuć gdzie jest. No i trochę się boje o części zamienne do tych kasków. Kilka razy już mi upadł- na razie ze strat tylko jeden z iluśtam klipsów daszka odpadł. Co do wentylacji- powalczyłem trochę poza szosą. Konkretnie na piachu. Ogólnie poległem. To nie takie proste jak sie wydawało. Tydzień nad morzem- prawie cały czas lało. Kask ani raz nie zaparował. Ani raz nie było mi za gorąco pod kaskiem. Wentylacje z przodu mam prawie cały czas otwartą. Po przejechaniu 300km jednym rzutem trochę miałem zapchany nos kurzem. Tak upierdliwie. Ale cóż- nie słyszałem żeby jakiś kask wysmarkiwał jeszcze nos w trakcie jazdy- to jeszcze mogą udoskonalić. Na pewno kupiłbym acerbisa jeszcze raz gdybym stał przed wyborem.
- 4 odpowiedzi
-
- acerbis
- acerbis active
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Mam i polecam. Zrobiłem w nim coś ponad 2,5 tyś km. Urlopowo około 2000. Prędkości 130-140 nie stanowią problemu. Jeżdżę małą tenerką na oponach TKC wiec szybciej nie badałem. Moje pierwsze spostrzeżenie to, ze nie wolno odwracać głowy powyżej stówki. Ale owiewki z moto mam wszystkie zdjęte. W mieście też super. Codziennie jeżdżę w nim do pracy dolinką służewiecką- czyli w korku.
- 4 odpowiedzi
-
- acerbis
- acerbis active
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Hius szlifierza od diamentów znalazł sobie sam. Co najwyżej odradzałem zakup honownicy ręcznej i próby honowania u szlifierzy nie dysponujących końcówkami diamentowymi. Sam już bylem po pierwszych próbach i wiedziałem, ze to nie wypali. Najpewniejsza była wtedy dla mnie firma która obrabia nicasil i taką w końcu znalazł sobie Hius. Dostane jakieś materiały o tym azotowaniu tuleji w starach? wueska Rozeznaj temat i daj znać
-
Najkrócej- Jest przyrost materiału. Nie obrobisz na gotowo i poazotujesz. Zgubisz wymiary i honowanie.Tak sie nie da. A po azotowaniu obróbka na wymiar plus honowanie z zachowaniem wymaganej tolerancji nie jest osiągalna dla większości szlifierni.
-
No bo takie to właśnie jest. Niby proste do zrobienia a jak się podliczy wszystkie koszty to okazuje ze to się w najlepszym wypadku zwróci. Tak jest nie tylko z przegubem ale w ogóle jest z zabawą w remonty ruska. l