Skocz do zawartości

Aivars

Forumowicze
  • Postów

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Aivars

  • Urodziny 05/20/1989

Osobiste

  • Motocykl
    FZR 600 3HE
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5334396
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia Aivars

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Witam :) Sprzedam kurtke na moto, wszelakie info w aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=2583855647 Pozdro!
  2. Czy Ty sie czlowieku kiedys ogarniesz, czy juz na stare lata calkowicie Cie po**********??? :banghead: :banghead: :banghead: Po prostu nie lubie ubierac oczywistych rzeczy w ladne slowka :]
  3. Ja jak sprawdzam poziom oleju to uzywam dwoch poziomnic dwu metrowych, coby mega dokladnie zlapac poziom i pion. Do tego zakladam odblaskowa kamizelke, opaski odblaskowe na nogi i kask gorniczy z lampa-czolowka. A ten pan powyzej, niech skonczy pie**olic, bo jak czytam, ze Qdlaty opiera swa wiedze wylacznie na teorii i ma brak doswiadczenia, to, sory, ale rzygac mi sie chce.
  4. No tak, wiadomo. Tylko chodzi o to, ze reszta instalacji (czyli np kostki od swiatel,wszystkich kontrolek,zegarow,kierunkow) sa calkowicie inne w gpz, dlatego pytam, czy moze ktos juz to robil, moze jest jakis po prostu latwiejszy sposob, o ktorym ja nie wiem.
  5. siema, pilnie potrzebne mi pewne info. Silnik od er5 '01r. ma jeden impulsator, inny modul i calkiem inna instalke elektryczna niz gpz500 z 90r. Czym w takim razie roznia sie te silniki? Jakby wymienic sam dekiel od magneta, czyli wrzucic ten od gpz (2 impulsatory) to by to dzialalo jakos na starej intalacji? moze ktos robil juz cos takiego? bardzo pilnie potrzebuje takie info, a w tych modelach kompetnie nie siedze :bigrazz:
  6. http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5363498 :smile:
  7. Kiedys latalem jawa 350 na gumach 3.00 i 3.50, potem zmienilem na 3.50 i 4.00 i cud ze zyje! Codziennie dziekuje Opatrznosci Bozej za to drugie zycie!
  8. Tak zrobie. Z pozdrowieniem motocyklowym- lewa w gorze, Bracie! Szerokosci, bajo i w ogole...
  9. Strzelisz ze sprzegla, 'postawisz na kolko' i lipa, juz po ramie. W ogole po motocyklu, po Twoim prawie jazdy, po calym Twoim zastanym zywocie. Najlepiej wybudowac sobie bunkier i zahibernowac sie tam az do konca swiata. Bo jeszcze sie cos stanie i co wtedy?! Rzygac sie chce jak sie czyta to 'forum'.
  10. wrzuc do srodka tabletke do zmywarki i zalej goraca woda z kranu i zostaw na 15min
  11. Jestem jak najbardziej za ;p chociaz i tak post zostanie skasowany.
  12. Zrob tak jak pisal ktos wczesniej. Nie jest to jakos mega duzo roboty, farba tez nieduzo Ci wyjdzie, a jesli masz sprzet i troche praktyki to sam dasz rade ;) Zastanawiam sie, czy nie powinienes malowac jakas farba z dodatkami uelastyczniajacymi powloke. W koncu to plastiki i lipa by byla gdyby farba zaczela pekac. pozdro!
  13. O ile sie nie myle, to ogolnie mowiac, z tlumika 'cienkiego' wlasnie mozna osiagnac bardziej ryk, niz bas. Ale moge sie mylic.
  14. Kocham to forum. Wyobraz sobie, ze zdazylem to zauwazyc. Temat do zamkniecia.
  15. Hmm... Chociaz jakby plytka byla ciensza niz glebokosc 'dziury' w ktora wchodzi to nie zmniejszylaby luzu, prawda? Dlatego Twoj przyklad o grubosci 0,05mm jest nieodpowiedni. Pewnie sie nie rozumiemy, bo Ty mowisz o ogolnej zasadzie regulacji plytkowej, a ja o tym konkretnym modelu, fzr600, a tam wlasnie jest taka 'dziura' w ktora wchodzi ta plytka i troche z niej wystaje. Wiesz o co mi chodzi? Tlumacze to tak troche smiesznie, ale nie znam sie, wiec po to zalozylem ten temat, zeby troche porozkminiac. Co do walkow rozrzadu- dzieki za rozjasnienie, za pozno sie wzialem za takie rozmyslania ;) pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...