Skocz do zawartości

michałek

Forumowicze
  • Postów

    195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O michałek

  • Urodziny 12/19/1988

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    władek

Osiągnięcia michałek

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Wystarczy ze rozszlifujesz cylinder, kupisz tłok odmbx-a lub mtx-a oraz łożysko odpowiednie do głowki korby i będzie śmigać.
  2. Swego czasu miałem tez taki cylinder, w Polsce nie mogłem nigdzie dostać tłoka do niego, jedynie tutaj znalazłem tłok za 340zł http://www.50cc.nl/ Do tego koszty przesyłki. Więc lepiej poszukać używany cylinder, wyjdzie na pewno taniej.
  3. Prawdopodobnie będzie wszystko co trzeba do przesmarowania w liczniku i problem zniknie.
  4. Prosze, o to sklep z tym łożyskiem http://www.lozyska.net.pl/product_info.php...36149c6a7fb21af
  5. Ns-1 nie ma na 100% nicasilu. miałem ten cylinder w mtx-e
  6. Ostatnio w Klasie mają partie tłoków te za 90zł z lepszymi pierścieniami, tak szybko sie nie zużywają i mają lepsze właściwości. SPrawdzone w praktyce...
  7. Jak odpowiednio użytkujesz to pojeżdzisz na nich długo... Ja w hondzie mtx miałem silnik od ns-1 i cylinder rozwiercony pod tłok od mtx-a, z tym ze ja miałem większą chłodnice od malaguti i silnik mi sie tak niegrzał jak kumplowi, a miał też honde mtx. Zauważyłem ze najczęsciej pierscienie od zbyt dużej temperatury tracą sprężystośc i potrafi tłok zacząc się topić od strony gniazda wydechua. A wiec wszystko zalezy od tego jak eksplatujesz motocykl, u mnie wyustarczyło tylko że miałem mniejszą temperature silnika niz standardowo i długo jeżdziłem na 1 tłoku...
  8. Tych cewek nie da sie przewinąć, a jeśli kolega potrzebuje to mam na sprzedaż cewke razem z modułem ducati do minarelki
  9. Jaki masz tam silnik ? Jeśli minarelli to mam na sprzedaż na częsci ten silnik
  10. No właśnie kiedy kupiliście ? Ja kupowałem 2 miesiące temu i mieli juz inne pierścienie dawane do zestawu niz wcześniej, tamte faktycznie szły szybko a głównie to traciły swoje właściwości prawdopodobnie od temperatury. Te co teraz są naprawde dłużej trzymają, nadal śmigam w terenie na tym tłoku, a motocykla nieoszczędzam, zdarza się ze nieraz zagotowałem płyn w chłodnicy.
  11. Jeśli chcesz kupić tłok jakiś z tańszych to bierz ten z Klasy, niedawno kupowałem u nich i tłok nie różni się niczym od innych tanich tłoków lecz ma lepsze pierścienie. Sprawdzone mam na swoim przykładzie i kumpla.
  12. Uszczelka od hondy mtx\mbx 80 pasuje na 100%, a więc możesz smiało zakładać.
  13. Chłop pisze ze wał się kręci, a wieć stawiam na to ze coś między trybami się zakleszczyło. A więc rozebrac silnik i sprawdzić co nie tak.
  14. zgadzam się z gutkiem jest to najzwyklejszy modul od chart , a co najlepsze na tej stronie co podałeś jego cena jest zawyżona i to dużo. A co mi się podoba to to że w instrukcji obsługi tego modułu jest napisane że jest do silników kręcących sie do max 9 tys. obr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...