
CHAW
Forumowicze-
Postów
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O CHAW
- Urodziny 12/18/1988
Osobiste
-
Motocykl
dr 650se i dt80lc2
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
6495153
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Skierniewice
Osiągnięcia CHAW

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Tak się składa ze akurat nie trafiłeś, ślimak został zmieniony, prędkość jak najbardziej realna i możliwa do osiągnięcia na DR na przełożeniu seryjnym 160 równiutkie we dwie osoby z dużą torba na bagażniku która spełniała idealnie role żagla:P w pojedynkę leżąc na baku podciąga do 170 ale to już właściwie ciężko nazwać przyśpieszaniem powyżej 150 po prostu przesuwa się powoli wskazóweczka:P W przypadku niezmienienia ślimaka licznik przy 160 wskazywałby około 190km/h!!!
-
Widzę ze temat stary a dopiero teraz na niego trafiłem. Jako że latam tym sprzętem jakieś 3 lata to mogę coś powiedzieć. Moja DR jest zrobiona na SM także w terenie jeździ mało ale się zdarza. Rzeczywiście jest to niesamowicie uniwersalne moto, w lekkim terenie i na szutrach nawet na kołach SM daje rade, po zrobieniu zawieszeń fajnie wybiera wszelkie dziury, w bardziej krętym i cięższym terenie czuć masę tym bardziej za sprawa szosowych opon które po prostu ślizgają się wtedy strasznie. W trasie czy po mieście rewelacja :biggrin: w mieście w korkach się nie stoi i wszelkie krawężniki pokonuje się bezstresowo, przyśpieszenie pozwala odstawić właściwie wszystkie samochody (takie do 250-300KM :icon_razz: i do prędkości 150km/h) potem już meczymy trochę silniczek. V-max w granicach 170km/h. Jeśli chodzi o spalanie nic lepszym nie miałem przyjemności jeździć ani o niczym lepszym słyszeć - wierzcie lub nie ale w trasie 90-110km/h we dwie osoby z bagażem (wypad na wakacje) spalanie oscylowało w granicach 3,5-3,7l/100km :biggrin: , przy jeździe 130-160 nie przekroczyło 4,5l/100km!!! W terenie i przy ostrej jeździe po mieście spalanie dochodzi do około 6 litrów może troszkę więcej. Żadnych awarii nie było na trasie i przez te 3 lata nic niechcianego się nie zdarzyło, jedyna wada jaka mam to lekkie nadpękniecie karteru silnika który właśnie będzie spawany(było od kupna ale tak małe że nie było widoczne, z biegiem czasu się coraz to bardziej powiększało i jest na tyle duże ze trzeba będzie zaspawać dla bezpieczeństwa). Jeśli ktoś nie a zamiaru latać tym tylko w terenie a mieć moto do wszystkiego to polecam :biggrin: .
-
YAMAHA XT 350 - opinie, wady i zalety
CHAW odpowiedział(a) na murdoch2 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam A ja mam takie pytanie czy wiecie moze czy rama w xt 350 rózni sie czymś od tych stosowanych w dt 80/125 LC2? Bo z tego to widze to jedyna róznica polega na fragmencie od główki ramy przechodzącym pod silnikiem do mocowania wachacza. Czy ktos miał możliwosć porównania naocznego tych dwóch moto? Pytam z ciekawosci bo rozważam możliwosć upchania w rame od dt80 silnika o pojemności 250ccm. Co do zawieszen tak przedniego jak i tylnego razem z hamulcami to sa to właśnie przeszczepy z dt 80/125 LC2 dlatego hamulce sa za słabe do tego silniczka i zawiechy za miękkie. Super sprawą jest silnik w tym modelu. Niczego nie można mu zarzucić. A nie ma co porównywać DR 350 z XT 350. Silniki o bardzo podobnej charakterystyce i elastycznosci jeśli są w dobrym stanie to osiagi są niemal identyczne. Różnice w masie niewielkie. Wyglad to kwestia gustu - osobiscie bardziej pasi mi DR. Siliniki w DRkach są bardzo wrażliwe na wymiany oleju i jego jakosć - jeśli kupimy drke w której poprzedni właściciel zaniedbał nieco tą sprawe to może sie okazać że po przejechaniu pewnej ilosci km zacznasie problemy z głowicą która jest właśnie tym wrażliwym elementem. Jeśli nie było na tym oszczędzane to drka będzie smigala równie bezawaryjnie jak i xt;) Co do zawieszen jednak przewage ma dr - nie są tak miękkie i wytrzymuja zdecydowanie twardsze mordowanie względem xt. Tak samo zresztą jak i hamulce. To jest właśnie minus przeszczepu zawieszeń i hamulców z DT80/125 i tym samym cięcie kosztów. Podsumowujac oba sprzęty sa bardzo wdzieczne i jesli były od poczatku dobrze traktowane to wytrzymają długo, a nawet bardzo długo i zapemnia mnóstwo radosci z jazdy:) P.S. Sam pomykam teraz DR 650 SE pomimo przebiegu 44 tys. głowica jak i cała reszta są w stanie idealnym - potwierdzone ostatnio podczas rozłożenia góry silnika i pomierzenia wszystkiego co dało mi pewnosć że jeśli dalej bedzie regularnie wymieniany olej to silnik spokojnie dożyje 60 tysi albo i 70 przy dobrych wiatrach. -
Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125
CHAW odpowiedział(a) na Wojtek DT temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam Jakie tłoki polecacie kupować do DT80 LC2? najlepiej z własnego doświadczenia i obserwacji:)podawajcie odrazu z jakimiś konkretnymi cenami i miejscami zakupu bo szukam jakiegos tłoka na którym moto troche pojeździ;) Pzdr -
Witam Mam takie pytanie otóz szukam motocykla po DT80 i zastanawiam sie pomiedzy dwoma a mianowicie DR350 a DR650. DR czy to 350 czy 650 ogólnie bezawaryjne moto, mocy nawet wystarczajaco w obydwu motocyklach i koszty zakupu utrzymania dosć niewielkie:) Moto mi bedzie potrzebne do jazdy po mieście, poszalenia w terenie i czasami na trasy przeważnie do 100km choc pewnie zdazą sie i wieksze nawet do 500-600 km np. w wakacje;). Dlatego właśnie mam taki problem z wyborem bo w terenie mozna i tym i tym poszaleć z przewagą 350 bo jednak 30kg lzejsza mniej wiecej ale za to na trase mniej sie nadaje bo mniejszy bak i troche mniej wygodna kanapa. Cena zakupu porównywalna choć 650 nieco tańsze mi sie wydają. A jesli chodzi o kase to jeśli mam kupować teraz to tylko do remontu za około 3 tysiaki a do 5-6 tys w wakacje juz wtedy najlepiej pełnosprawna. Czekam na odp.
-
Wszystko o Suzuki DR 350
CHAW odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam Szukam jakiegoś suzuki DR 350 do remontu silnika ale kompletnego. Interesuje mnie model S, oczywiscie z papierami, najlepiej juz rejestrowany w Polsce. Cena do dogadania ale nie więcej jak 3000 tys. zł tak żeby po remoncie zamknać sie w 4-maksymalnie 5 tys. zł. No i chciałbym wiedzieć co sie popsuło w silniku i nie tylko żeby oszacowac koszty remontu w miare dokładnie. Oczywiscie jak bedą jakieś drobne rzeczy do poprawek to nie przeszkadza mi to;) jakieś klocki czy linki do wymiany, przepalone żarówki i inne tego typu drobne rzeczy nie dyskwalifikują sprzęta;) oby tylko cała elektryka była sprawna, moto było proste i kompletne, z papierami najlepiej zarejestrowane:) Jak ktos ma cos takiego na sprzedaż to prosze na gg:6495153 lub kom:514096710. Pozdrawiam -
Witam Poszukuje jakiegos Suzuki DR350/650 najlepiej do remontu silnika i innych drobnych poprawek do maksymalnie 3 tysięcy złotych tak żeby po remoncie i doprowadzeniu do bdb stanu zamknąć sie w 4-5 tysiącach zł. W gre wchodzą również egzemplarze nie do remontu za 4-5 tys. w stanie conajmniej dobrym. Jeśli ktos spełnia wymagania tej oferty to dzwonić na kom: 514096710 lub gg:6495153. Pozdrawiam
-
Wszystko o Suzuki DR 350
CHAW odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Oooooo właśnie o taką porade mi chodziło:) Dzięki wielkie;) Czyli od wakacji DR350S a w zimie dorabianie kół supermoto:D Wkońcu będzie można poszalec i w terenie na kostkach i na asfalcie na 17";) a nie jakieś uniwersalne gumy na kołach:) Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam -
Wszystko o Suzuki DR 350
CHAW odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Czy ktos z Was próbował przerabiać DR 350 na supermoto tanim kosztem, czyli zamiast nowych kół do supermoto szprychowych za 2-2,5 tysiaka montując koła od jakiejs ścigawki 125 np hondy nsr 125? bo koszt kompletu to maks 200-300zł do tego by trzeba było doliczyc jakiś adapter do zacisku na większa przednia tarcze, i jakieś tulejki zeby koła odpowiednio zamontować no i nie wiem jak by było z oskami. Ale gdyby do tego kupic opony używki ale w dobrym stanie to mozna sie zmieścić w naprawde małej sumie oscylujacej miedzy 600-1000zł. Czekam na opinie i może słowa ludzi którzy cos takiego robili lub próbowali zrobic. Pozdrawiam -
buty off-road <= 700 zł
CHAW odpowiedział(a) na serwient temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam Ja mam buty O'Neala za 450 zł ponieważ nie miałem wiecej kasy na nie podczas gdy były mi potrzebne a miałem do wyyboru te buty, buty Oxtara jakis najnizszy model i jeszcze forma terrain i wybrałem O'neala bo tylko je mogłem przymierzyc i obejrzeć - reszte miałem możliwość kupienia przez allegro na ślepo. Wiec dobrałem takie jakie świetnie lezały na mojej nodze i w odpowiednim rozmiarze. Jak narazie chociaż za dsługo w nich nie jexdziłem bo tylko kilka razy ale nie przemakają w ogóle przynajmniej do tej pory a juz jexdziłem i w deszczu i w sporych kałuzach i błocie, są naprawde sztywne w odpowiednich miejscach czyli podeszwa i stopa zapewniaja bardzo dobre zabezpieczenie, na poczatku bardzo sztywne w kostce ale po kilkju jazdach troche sie rozbiły i juz jest sporo lzej w nich jeźdezic a do tego kwestia przyzwyczjenia;) Gdyby było wiecej kasy brałbym pewnie własnie Alpiny Tech 4 ale z O'neala jestem bardzo zadowolony:) Podaje tu adres stronki na której mozna sie cos o nich dowiedzieć i kupic: www.enduro-cross.pl Pozdrawiam -
Wszystko o Suzuki DR 350
CHAW odpowiedział(a) na micza 125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam Rozgladam sie za jakimś Suzuki dr 350 S. Na co szczególnie zwracać uwage w tym moto podczas kupna używanego? Mam miernik ciśnienia spreżania i napewno bym go użył i stąd pytanie jakie ciśnienie w cylku powinno być? tak jak przewaznie >10barów? Jakie polecacie tłumiki tuningowe do tego modelu i ile sa lżejsze od orginału (tak mniej wiecej)? Podajcie jakieś porady odnośnie eksploatacji tego moto jeśli mozecie;) Pozdrawiam serdecznie -
Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125
CHAW odpowiedział(a) na Wojtek DT temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Czy orientuje sie moze ktos w was jakie firmy produkuja tuningowe wydechy do DT125? Jeśli tak to jakie, gdzie mozna szukać ich w polsce i mniej wiecej w jakich cenach? Pozdrawiam -
Witam Mam pytanie co za motocykl byscie polecili do rajdów typu cross country i ogólnie dość lajtowego endurowania? Fundusze około 4500zł. Myślałem nad takimi maszynkami jak DT125R, może DR350 jakbym sie zmieścił w cenie (ale nie wiem jak to lata w terenie?), wchodzi w gre jeszcze kawasaki KMX 125 ale mniej chetnie. Macie do polecenia jeszcze jakieś 4T w takiej cenie mniej wiecej? Poza DT125 i KMX nie wiem czy bedą jeszcze jakieś enduro 2T o niskich kosztach utrzymania o dosć małej masie i przydatnosci do jazdy terenowej. Nie chce wyczynowego enduro - za duze koszty utrzyamania a mi zależy na zabawie a nie na wielkim sciganiu. Pozdrawiam
-
Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125
CHAW odpowiedział(a) na Wojtek DT temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Kto mi moze dobrze i dokładnie wyjasnic czy są jakieś róznice miedzy tłokami z Larssona za 51zł a np. Kemotu czy Allegro po 85zł?? czy tylko poprostu larsson ma te same tłoki tylko duzo taniej czy ma jakies badziewie i lepiej kupic ten z kemotu czy z Allegro(bodajze mat-mech lub Seba-motor nie pamiętam)? A i łożyska jakiej firmy polecacie ponieważ rozgladam sie za SKF lub KOYo bo wydaja mi sie naprawde dobre jesli chodzi o jakosć?? Pozdrawiam -
Odzież i ochraniacze do Enduro
CHAW odpowiedział(a) na Sniper77 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
Witam Ja jeżdze DT80która niedługo remont generalny silnika bedzie przechodziła;) a wracając do tematu to mam już prawie skompletowany ubiór tzn. : -kask THH enduro(model MX3 bodajze nie pamiętam) + gogle SCOTT'a model X89 -nakolannkiki polisporta na zawiasie -zbroja na siatce utiki -rękawiczki THOR Phase 3.0 -spodnie FLY 303 -kurtka SCOTT San Diego No i brakuje mi butów jeszcze i nie mam pojecia jakie kupic szukam czegoś do 500zł ale chwilowo brak kasy (będzie w wakacje;)). Myślałem nad FLY Viper, Forma Terrain itp. Co byście polecili z tych tańszych modeli?? nie mam zamiaru wydawać duzo wiecej niz to 500 zł wiec nie podajcie butów które kosztują 600 i wiecej bo to za wysoka kategoria jak narazie dla mnie;) Z góry dzięki za odpowiedzi;)