szczała,
tak się wtrącę :icon_mrgreen: ,
prostym sposobem, aby sprawdzić, czy to jest rozrusznik, czy jakiś inny temat elektryczno/elektroniczny, jest próba odpalenia moto z pychu - stara jak junak, ale daje dużo informacji.
bo:
jakby przewód główny do rozrusznika - to nie zgasłby podczas jazdy.
jakby bezpiecznik główny - to zero prądu (nie ma świateł, klaksonu itd)
bliżej moduł - ale kręciłby rozrusznik
cewka - jak wyżej
mniemam, że jak zgasł podczas jazdy - to z pychu też nie odpali.
nic wspólnego w wachą (jej brakiem) - bo nie kręci, więc prąd, nie ma iskry i/lub nie dostaje na rozrusznik!
jak immobilajzer - gurim wygrałeś, ale, czy aby, nie kręciłby rozrusznik? nie wiem, w swoim wyprułem alarm - sprawdźcie, będziemy mądrzejsi.
daj znać jak się czegoś dowiesz, bo jestem ciekawy komu stawiamy :smile: .
pozdrawiam