Skocz do zawartości

boober

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki SV650 '02
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.sv650.info

Osiągnięcia boober

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No tak z tym ze zauwaz, ze taka tuleja sie siłą rzeczy nie ugina, a jak jej nie ma to dłuższe sprężyny, choćby nie wiem o ile twardsze i tak będą się uginały więcej od krótkich sprężyn z tulejami. W SVce sprężyny mają ok. 30cm. Rzeczone tuleje 20. Sprężyny Wirth'a do XJty mają ok 50cm, więc aby się zmieściły musiałbym wyjąć tuleje całkowicie. Oczywiście spróbowałem jak to będzie i tak jak można to było przewidzieć skok zawieszenia się zwiększył więc nawet nie wyjeżdżałem na jazdę testową i powróciłem do oryginalnej konfiguracji.
  2. Myslalem o tym ale te tuleje po coś jednak tam są! SV ma krótszy skok i bez tych tulei, lub ze skróconymi sprzęt by mi pływał chyba... Myślałem odwrotnie: zostawić tuleje a przyciąć sprężyny :icon_eek: Ale to nie jest takie proste bo ostatni zwój jest ładnie fabrycznie dogięty i raczej nie dałbym rady zrobić tego dobrze...Więc już wolę sprzedać to przynajmniej ktoś się ucieszy dobrą sprężyną a ja sobie znajde coś co już na 100% będzie psowało :icon_mrgreen: Pozdro
  3. Witam! Troche nie ten dział, ale myślę że w tym topicu najprędzej znajdzie się ktoś zainteresowany... Mam na zbyciu nieużywane progresywne sprężyny niemieckiej firmy Wirth do XJ600 4LX/4BR (roczniki 92-97). Louis sprzedaje je po 90eur jako sprężyny sportlich-hart (najtwardsze oferowane do XJ-ty, trochę dłuższe od standardowych, więc napięcie wstępne wzrasta bez stosowania tulei). Chcę za nie 300zł. Zdjęcia tu (uwaga dość spore): http://www.sv650.info/img/misc/DSC04529.JPG http://www.sv650.info/img/misc/DSC04532.JPG Kupiłem je jako sprężyny do SV650. Zapewniano mnie, że będą pasować i owszem pasują...jak się wyjmie 20centymetrowe tuleje dystansowe;) Muszę się więc ich pozbyć żeby zakupić coś pasującego do mojego sprzęta. Zainteresowanych proszę o info na PM lub maila. Kto pierwszy ten lepszy! Pozdrawiam!
  4. Tu jest artykul o synchronizacji: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,2720482.html A tu tekst o tym jak sobie ułatwic synchronizacje w SV650: http://www.sv650.info/index.php?id=garaz/synchro :) pozdro!
  5. Z tym ze nie koniecznie:) Moj ojciec mial identyczne objawy jak miras tyle ze w Gutku a nie Hondzi. Tez zapalalo sie po jezdzie na wolnych obrotach, w czasie jazdy i na zimnym sie nie swiecilo. Tak czy siak byla juz kupa ze panewki albo co, chociaz moto chodzilo jak zegarek! Wyszlo ze jednak czujnik - po wymianie jak reka odjal:) Wiec miras nie lam sie! :icon_biggrin: Jak masz mozliwosc to sprawdz manonetrem tak jak niemand mowi, ewentualnie skoluj jakis czujnik i sprawdz jak jest. Pozdro
  6. Witam! Z góry przepraszam za prywatę, jeżeli wam albo moderatorom ten post wyda się nie na miejscu to proszę go przenieść/usunąć. Wydaje mi się jednak, że produkt, który mam do zaoferowania jest godny uwagi! :buttrock: Są to przewody w oplocie brytyjskiej firmy HEL, a wyglądają tak: http://www.allegro.pl/item112642648_3_prze...a_wysylka_.html To, co wyróżnia te przewody to przede wszystkim końcówki ze stali nierdzewnej (nie aluminium, nie ocynk), a więc najwyższa jakość. Tak jak wspominał Carlos podobny komplet Goodridge'a będzie kosztował ok. 500-600zł. Przewód wewnętrzny wykonany jest z teflonu. Dodatkowo zarówno końcówki jak i koszulki ochronne można zamówić w różnych kolorach (dokładne info w linku powyżej) i to bez dodatkowych kosztów! Dla mnie osobiście jest to kwestia drugorzędna, bo w tym przypadku najważniejsze jest bezpieczeństwo, ale jak ktoś ma potrzebę to czemu się ograniczać? :buttrock: W sumie do swojej SV-ki też wziąłem czarne końcówki :D Nie polecałbym wam czegoś, czego sam nie sprawdziłem (już niedługo umieszczę opis montażu i kilka fotek na mojej stronie). Możecie mi wierzyć, że nie jest to garażowa samoróbka (strona producenta http://www.h-e-l.co.uk ) i jestem pewien, że zadowoli najwybredniejszych! Wydaje mi się, że cena 390zł za produkt tej jakości jest atrakcyjna. Można zamówić też zestaw dwóch linek za 299zł (obie ceny z wliczoną wysyłką). Mocno zainteresowanych zapraszam na PM! Z pewnością się dogadamy :biggrin: Pozdrawiam
  7. Z zaproponowanych przez ciebie moto najbardziej ekonomiczne w eksploatacji wydaja sie byc Hornet Fazer SV i Bandit. Dwa gary w SV moga oznaczac nizsze koszty regulacji zaworow, gaznikow, swiec. Z drugiej strony V-ka lubi poszarpac lancuchem i wydaje mi sie ze starcza on na troche krocej niz w innych wyzej wspomnianych (szczegolnie na poczatku jak czlek nie wprawiony). Sam posiadam SV naked i zaluje ze nie mieszkam w takim Sanoku bo na tych rowninach troche sie sprzet marnuje zamiast smigac po serpentynkach - do tego nadaje sie wysmienicie! To samo po miescie - tu przydaje sie ciagnacy od dolu silnik. Do dalszych podrozy rowniez moge polecic. Sam w tamtym roku obrocilem nia do UK i spowrotem, jednego dnia zrobilem ok 1000km i jakos sie trzymalem. Nie byl to maksymalny komfort ale daje rade. W pelni zaladowany bez trudu osiaga przelotowa 160 na autobahnie bez wiru w baku. Z tym ze szybka obowiazkowa! Aha no i jak w taka trase z plecaczkiem to musi byc mocno kochajacy plecaczek :icon_mrgreen: ale tak po Polsce to spoko da rade we dwoje, z tym ze naturalnie troche mniej dynamicznie. Poza tym to chyba najlzejsze moto z tych przez ciebie wspomnianych. W sumie duzo zalezy od kumpla czy woli V2 czy R4, ale prawda jest pewnie taka, ze sam tego jeszcze nie wie;) Jesli jednak R4 to ja bym bral Fazera glownie ze wzgledu na wyglad :D To chyba tyle. Po wiecej zapraszam na Moja strone :) Pozdro
  8. Sprzet jak kazdy - zje ile mu dasz ;) jak kiedys jechalem ostro zaladowany (kufer + rolka zamiast pasazera) to na autobahnie po 130km zaczela mi migac rezerwa...wsysla 8,5l ale jechal nawiniety do konca. Z drugiej strony spokojna plynna jazda po trasie (110-120) bez wiekszego obciazenia (solo + kufer) w moim przypadku oznacza zejscie ponizej 5 litrow, wiec twardodupni zrobia nawet 300km miedzy tankowaniami. Nie mam doswiadczenia w jezdzie tylko po miescie, ale mam wrazenie, ze SV osiagnalby wlasnie zuzycie na poziomie podanym przez Sligiera.
  9. To, że SV RULEZ to ja wiem nie od dziś :biggrin: Miło jednak slyszeć, że są inni wyznawcy kultu zaklętego w aluminium v-twina! To co najbardziej lubie w swojej SVce to jej dynamika, to że na pierwszych czterech biegach idzie toto bez znaczenia czy jestes na górze obrotomierza czy dooiero zaczynasz się wkrącać od 3000. No i ta reakcja na gaz...bez chwili zawahania - odkręcasz i ogień! Nie bez znaczenia jest tutaj z pewnością również mała masa. Ostatnio miałem okazję pogadać z kolesiem, który aktualnie jeździ na R1, ale śmigał kiedyś na SV650. W międzyczasie miał jeszcze R6 i CBR900. Twierdzi, że gdyby musiał zrezygnować z R1 i przesiąść się na coś bardziej ekonomicznego to wróciłby do SVki, bo do dziś wspomina jak fajnie przyspieszała (ale tak do 120 bo potem to już nie - co to R1 robi z ludzmi...:crossy:). To tylko potwierdza słuszność mojej decyzji i zakupie. SV650 to jak mówią za oceanem "best bang for buck" [kropka] To co coraz bardziej zaczyna mi doskwierać to seryjny wydech. Szczególnie jak posłuchałem SV1000 na dwóch pięknych Akrapovicach :biggrin: Trzeba będzie coś wykombinować... Pozdrawiam posiadaczy i miłośników! PS. W księdze gości na mojej stronie ktoś ostatnio zaproponował jakieś spotkanie SVek. Troche już nas jest i mogłoby być miło! Co wy o tym myślicie :buttrock:
  10. Milo gada ten V&H! Tyle ze filmik konczy sie w najlepszym momencie :D Tez sie zastanawiam nad nowym wydechem dla SV. Moglbys powiedziec gdzie i za ile go kupiles? Masz moze wykresy z hamowni przed i po wymianie? 75KM na tylnym kole to niczego sobie wynik w SV! Robiles jakies inne modyfikacje oprocz wydechu? Widze ze moto ze stanow wiec moze poprzedni wlasciciel cos grzebal przy walkach tudziez gaznikach?? :D pozdro
  11. A ja tak zrobilem i nie zaluje! Trzeba tylko wybrac dobra firme. Ja sprowadzalem przez firme JTJ (teraz zmienila nazwe na Motodrom chyba). Nie bylo mowy o zadnej zaliczce. Zanim powiedzialem ze jestem zainteresowany sprowadzeniem konkretnego sprzeta moglem obejrzec go sobie na fotkach, ale ostateczna decyzje podjalem dopiero jak sie nim przejechalem juz w Polsce. Gdybym sie nie zdecydowal to maja komis i tam go wstawiaja wiec nie ma problemu. Dodam, ze motocykl zostal podstawiony pod garaz. I raczej nie wazne czy mieszkasz w Szczecinie czy gdzie indziej (chociaz w sumie Szczecin lepszy niz Suwalki bo bardziej po drodze z niemcowni) zawsze mozna sie jakos dogadac. Sorki ze brzmi troche jak reklama, ale polecilem ich kuplowi i rowniez sie sprawdzili (zakupil pieknego Zephyra 750!:biggrin: wiec uwazam, ze warto chwalic takie firmy! pozdro i szukaj, ogladaj, nie spiesz sie (teraz latwo mi gadac bo moje cudo czeka w garazu;) - na pewno kupisz cos przyzwoitego!
  12. Świetny świetny!! A ten telewizor jest najlepszy!!:) Wersja S choć zapewne bardziej praktyczna, wizualnie do R sie nie umywa! I jeszcze to tegoroczne malowanie a'la Eddie Lawson...miut! A poza tym jakby coś się z tą lampką stało (odpukać!) to myślę, że bez problemu by się dało od kaszlaka dopasować ;) gratulacje! pozdro
  13. No czasem to nie wiadomo czy smiac sie czy plakac z tych naszych "drog" Najwiekszy absurd, z jakim osobiscie sie spotkalem to sypanie w bardzo upalny dzien drogi PIASKIEM :D ;) :eek: Akurat mialem przyjamnosc jechac za taka piaskarka latem. Zatrzymalem pana kierowce i postanowilem zapytac sie o logike tego co wlasnie robi. Odpowiedzial ze na tym odcinku asfalt po nagrzaniu odlepia sie od podloza i zostaje na kolach!! AAA!!! I co tu zrobic? Mu kazali to robi... Nie znam sie na kladzeniu drog, ale ta droga rzeczywiscie wyglada tak, jakby polozono jakis smolowy podklad a reszta...moze kupili wiecej niz 3 flaszki i pomysleli ze tu juz kladli :biggrin: ... pozdro
  14. Ostatnio montowalem Sigme BC1100 w swoim moto. Endurak toto nie jest ale wszystko trzyma sie dosc pewnie wiec moze i w polu zdalo by egzamin :) Opis instalacji znajduje sie TU. Moze sie na cos komus przyda! Pozdrawiam :wink:
  15. &REW albo Pawel: i co to w koncu bylo? Zle ustawiony tyl? Glowka? Wszystkiego po trochu? Dajcie znac to sie przyda dla potomnych! :D Sam bym sie ostro wkurzal gdyby SVka przestala sie mnie sluchac wiec tak na wszelki wypadek dobrze wiedziec gdzie szukac przyczyny! Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...