Skocz do zawartości

scalar

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    lublin

Metody kontaktu

  • Telefon
    601-600-464

Osiągnięcia scalar

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. scalar

    Matowy lakier

    Witam, ja lakier czyszczę "mleczkiem" o nazwie Formuła 1, a następnie poleruję pastą woskową Castrol, wystarczy raz na sezon. Jak masz matowy lakier to tylko pasta lekko ścierna i polerka. :icon_mrgreen: pozdrawiam
  2. Bak obiegu płynu chłodzącego w układzie. Jeżeli nie termostat to kolega Aker ma rację zacznij od pompy i propomuję nie jeździć motorkiem bez chłodzenia bo zarżniesz silnik. pozdrawiam :icon_biggrin:
  3. kiedyś taż miałem podobny problem i zastosowałem lutowanie tzw. twarde, mosiądzem, technologia podobna do spawania, przy czym nie ma problemów z korozją zarówno zewnętrzną jak również wewnątrzcząsteczkową . pozdrawiam :D
  4. Witam, ja mam swoją od roku i nie mam zamiaru zmieniać. :icon_razz: pozdrawiam
  5. witaj 8O do cewek zapłonowych wchodzi z jednej strony plus a z drugiej minus, minus poprzez przerywacz lub czujnik kieruje kiedy ma nastąpić iskara, raz jedem cylinder raz drugi. Jeżeli masz dwie cewki, to i tak zasilanie czyli przewody plusowe na cewkach mogą być połączone, lub nawet są połączone , w podłączeniu alarmu, należy zrobić przerwę w obwodzie w twoim przypadku na dwóch przewodach zasilających cewki, możesz je po prostu "zmostkować" pozdrawiam
  6. Witaj w cewce zapłonowej na tzw. niskim napięciu na jedynym wejściu masz plus a na drugim przewodzie poprzez przerywacz minus. Jeżeli chcesz żeby układ alarmowy odłączał cewkę to misisz przerwać obwód, właśnie tymi dwoma przewodami od alarmu. Odłącz od cewki przewód plusowy i połącz go z jednym z przewodów od alarmu, a drugi przewód od alarmu podłącz do cewki tam gdzie odłączyłeś przewód, powinno działać. pozdrawiam scalar
  7. Witam jeżeli po wyłączonej stacyjce płynie prąd ok. 6,6 mA to norma , że po ok. 5 dniach akumulator o pojemności ok. 10 Ah się rozładuje. Kolega Michał ma rację poszukaj ubytków prądu w rozruszniku, on jest podłączony bezpośrednio do akumulatora. Sprawdź elektr-włącznik. ;) pozdrawiam scalar
  8. najprościej to odłącz od akumulatora klemę plusową zapnij szeregowo amperomierz, powiniem wskazać porąd ładowania, który powoli będzie się zmniejszał. Jeżeli jest prąd ładowania, to sprawa akumulatora.
  9. dzięki jak sprawdzę to się odezwę [ Dopisane: 07-03-2006, 11:25 ] Dzięki wszystkim za pomoc - przyczyną była podstawka :D pozdrawiam
  10. nie wyrażnie po wrzuceniu biegu bez szarpnięcia silnik gaśnia tak jakby coś go wyłączało, może elektrycznie coś :|
  11. witam może ktoś się spotkał z podobnym problemem- silnik po uruchomieniu paracuje ok ale jak się włączy bieg gaśnie. Zjawisko to pojawia się od czasu do czasu nie cyklicznie. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...