Skocz do zawartości

Sadist_666

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ełk

Osiągnięcia Sadist_666

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. dzieki za odpowiedz. Ale dalej nie rozumiem. Mam dwie cewki przecież (to to od czego ida kable na swiece tak? -upewniam sie:P-) i jesli jednej nie zablokuje to nadal bedzie silnik pracowac na 1 garze:/. poza tym producen napisal, ze musza byc podlaczone oba kable jednoczesnie (zlączone w jeden) i w taki sposob podlaczone...
  2. Czesc. Ja mam jawe 350ts z 90 roku. Lata jak marzenie. Polecialem nia 150 km/h (licznikowe). Z tego co wiem MZ jest chamsko niestabilna przy predkosci 100km/h. Jawa po prostu płynie po jezdni. Ja bym wybrał jawke :]
  3. Witam. Ostatnio zakupilem alarm na allegro (snoob cos tam). w kazdym badz razie mial mozliwosc blokowania silnika. Zauwazylem ze w schemacie nalezy podlaczyc dwa kable do "cewki wysokiego napiecia". Rozdzielilem wiec te kable, podlaczylem i nie dziala. Czy moze ktos mi powiedziec jak to nalezy, i do czego zamontowac? Prosze, Pomocy!! Z gory dzieki ;) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...