Jump to content

Mreyk

Forumowicze
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Mreyk

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Osobiste

  • Motocykl
    GSX1100G, TDM900
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

54 profile views
  1. Trochę czasu minęło i parę problemów zostało rozwiązane, ale niestety pojawił się kolejny... Gaźniki wyczyszczone, okazało się, że niemiec wkleił ogrniczniki w gaźnikach, żeby za szybko się nie kręcił... Po ich usunięciu wszystko działa elegancko. Łożyska w wahaczu i kiwaczku w bardzo dobrym stanie, wielowypust też w porządku. Wszystko zostało przesmarowane. Wymiany potrzebowało łożysko w główce ramy, jedno całkowicie się rozleciało. Wszystko było w porządku, do czasu... Przejechałem jakieś 100 km i nagle obroty zaczęł skakać, a mocy brak. Coś się stało chyba ze sprzęgłem, bo dzisiaj po ruszeniu spod świateł ledwo się toczyłem, aż zatrzymałem się na poboczu i wróciłem już na lawecie... Po wrzuceniu jedynki, puszczam sprzęgło i w zasadzie czuć tylko lekki ruch, a motocykl stoi w miejscu
  2. Mam nadzieję, że nic! Chodzi mi o zasadę jego działania. Jeśli dobrze rozumiem, to chłodnica stanowi "duży" obieg oleju. Przy konkretnej temperaturze silnika, olej jest puszczany przez chłodnicę?
  3. @grizzli jesteś w stanie przybliżyć mi działanie chłodnicy w tym moto? W manualu jest trochę informacji, ale nie wiem czy je dobrze interpretuje...
  4. Moto udało się zarejestrować, tablice mam już w ręku! To dla przyszłych szukających: Moto przywiozłem bez tablic z adnotacją w dowodzie, że został wycofany z ruchu z możliwością ponownej rejestracji. Żadne opłaty i oświadczenia z Urzędu Skarbowego niepotrzebne! Dokumenty jakie były potrzebne przy rejestracji w WK w Łodzi: -Niemiecki dowód i jego tłumaczenie (ja miałem jeszcze kartę pojazdu, ale okazało się, że jest niepotrzebna) -Umowa kupna sprzedaży dwujęzyczna -Oświadczenie o braku tablic -Przegląd zerowy i wpis do CEPiK -Wniosek o rejestrację Dzięki za pomoc i pozdrawiam serdecznie!
  5. Oczywiście masz rację, tylko tak jak napisał @Piasek80 nie udało mi się dodzwonić. Niestety Łódzki Wydział Komunikacji to jeden wielki kabaret. Miałem nadzieję, że może ktoś rejestrował niedawno moto i ma jakieś świeże informacje. Biorąc pod uwagę daty poprzednich tematów, mogłoby się to przydać nie tylko mnie. Dziękuję Ci serdecznie, pozostałych dokumentów jestem pewien, tylko ten jeden "spędzał mi sen z powiek" Muszą? Dobre sobie, jakby takie słowa padły z Twoich ust w urzędzie, to zabiliby Cię śmiechem. Ale masz rację, powinni odbierać telefony i rozwiewać wątpliości, ale niestety nie jest tak kolorowo.
  6. Czesć! Czytałem FAQ i przeglądałem tematy, jednak są one dosyć starej daty i dalej pewien informacji nie jestem. Motocykl kupiony przeze mnie w Niemczech, bez tablic, prócz umowy, dostałem jeszcze ichniejszy dowód i kartę pojazdu. Po przetłumaczniu dokumentów znalazłem informację, że motocykl został wycofany z ruchu z możliwością ponownej rejestracji. Czy to wiążę się z koniecznością większych zabaw czy wszystko jest okej? I największy dylemat to opłaty w US, a dokładnie czy przy rejestracji muszę mieć jakiś dokument, że moto jest zwolnione z opłat (Jakiś druk VAT)? Informację są na tyle sprzeczne, że sam już nie wiem. Na ten moment dokumenty jak mam to: -Dowód i książka niemiecka -Ich tłumaczenia -Umowa kupna-sprzedaży -Badanie techniczne (przegląd zerowy) Dzień rejestracji coraz bliżej, a ja mam coraz to więcej wątpliowści.
  7. Problem z biegami został rozwiązany w dosyć prosty sposób. Po wymianie oleju, wszystko wróciło do normy i biegi wchodzą jak marzenie. W tym tygodniu będę robił kompletny serwis i mam nadzieję, że wszystko będzie okej. Wrócę jeszcze do tematu łożysk w zawieszeniu. W razie gdyby się okazało, że są do wymiany, szukać jakichś konkretnych? I smar wystarczy jakikolwiek bele gęsty, czy też coś polecasz?
  8. Przy GS500E sam dłubałem i w skutecznie udawało mi się usterki usuwać. Tutaj trochę "przerażają" mnie gabaryty. Mimo wszystko gaźniki powierzę serwisowi. A jeśli chodzi o wysprzęglik, to dostęp do niego jest w miarę bezproblemowy czy trzeba się trochę nagimnastykować? Tak samo jeśli chodzi o łożyska wahacza i kiwaczka, da radę to ogarnąć na centralce czy jednak podnośnik się przyda? I jeśli chodzi o smarowanie wielowypustu wału, wyjeżdza cały wahacz z kołem czy wystarczy zdjąć samo koło? Jeśli nie ogarnę tematu, to pewnie będę prosił o pomoc
  9. Gaźniki czekają na wizytę w serwisie, pozostałe problemy również. Zaczynam się obawiać, że nabyłem skarbonkę z głebokim dnem... Szkoda, że nie udało mi się znaleźć tego tematu przed kupnem maszyny
  10. Cześć wszystkim! Mam nadzieję, że ktoś mnie naprowadzi co może być nie tak, zanim udam się do serwisu. Moto mam od tygodnia i powoli przywracam go do życia. Stał przez rok zapomniany w niemiecki magazynie. Zasadniczo mam dwa problemy: 1. Przy przyśpieszaniu silnik zamula przy 3 tys. obrotów, jednak gdy przytrzymam gaz, po chwili wkręca się wyżej bez problemów i ciągnie jak dziki. Sytuacja powtarza się za każdym razem. 2. Drugi problem to skrzynia biegów. Chodzi bardzo opornie, wiem, że ten typ tak ma, ale nie wiem czy tak to powinno wyglądać. Jednak bardziej mnie martwi, że na włączonym silniku nie mogę wrzucić luzu. Po zgaszeniu wchodzi idealnie. Może miał ktoś podobny problem w swojej maszynie i znalazł jakieś rozwiązanie. Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
  11. Jeśli chodzi o filtr powietrza to w grę wchodzi jedynie oryginał, niestety nie ma tanich zamienników. Kupiłem taki w ASO Suzuki za 189 złotych, u mnie znaleźli po kodzie 26D0.
  12. Rownież podłączę się do prośby o manual. Niestety nie mogę znaleźć w czeluściach internetu żadnego, a bardzo by się przydał.
×
×
  • Create New...