Jeszcze kilka lat i na sportach beda mogly jezdzic tylko karzelki. Ostatnio przygladalem sie nowemu GSXR 600 i "staremu" czyli z roku '05. Nowy model jest zdecydowanie mniejszy i nie trzeba sie dlugo wpatrywac zeby zobaczyc roznice. Ciekawe jaka wielkosc tych bike'ow bedzie za 5 lat???
Mysle ze po malych modyfikacjach uda sie zejsc ponizej 9 sekund na odcinku 1/4 mili. Na filmiku ZX14 na orginalnym silniku , ze zmienionym wydechu uzyskuje czas 9.17 sekund i predkosc 153 mil/h !! http://videos.streetfire.net/search/zx14/0...2FF38FFE441.htm
Bezpieczne czy nie, kazdy wie jak jest. Ale powiedzcie szczerze ze kazdy znas chcial by umiec spokojnie, na luzie uniesc kolko do gory i przejechac okolo 100m. To robi wrazenie i zawsze bedzie robic bez wzgledu co mysla inni.
Wzruszajace jak cholera, swietnie dobrana muza i slowa. Wracaja wspomniena zaliczonych gleb, ale zeby zrezygnowac z moto nawet po ogladnieciu nawet 100 takich filmow? ....chyba raczej niemozliwe.
Silnik w TL to podobno bardzo dobra konstrukcja, cholernie duzy moment obrotowy i ten zajebisty gong z wydechu. Najlepiej z dwoma Yoshimurami Race, przy szybkim ruchu manetki do gory i w dol z rur wychodzi niebieskawy plomien jak ze spawarki (widziane na wlasne oczy)
Jesli chcecie wybrac sie na CBR954 gdzies dalej to wymiencie orginalne siedzenie ktore jest twarde jak kamien, inaczej dupsko odpadnie po pierwszych 100 kilometrach.
Wyglada na to ze miala spodnie z "gumowego renifera" bo prawdziwa skora raczej by sie tak nie przetarla http://www.sportbikes.net/forums/showthrea...ad.php?t=305417
Dziur w Lodzi to raczej nie bylem( zobacz gdzie mieszkam) bylem u lokalnego dealera http://www.woodfieldmotorsports.com/ Zgadzam sie z toba maszynka jest zaje...
:lol: :lol: :lol: ale sie usmialem, a jesli chodzi o panewki , to z regoly "siadaja" jesli motocykl jeszcze na zimnym silniku dostaje mocno po garach wtedy nawet odpowiedni poziom oleju nie pomoze i tak sie rodza kolejne opowiesci....