Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/10/23 w Odpowiedzi

  1. Samian. ABS nie jest od tak sobieaby byl, tylko ma spelniac swoje zadanie czyli byc dokladnie w momencie w ktorym cos sie wydarzy. JAk wiesz nie wszystko da sie przewidziec. Mi kiedys doslownie wystrzelil ( bo o normalnym wycofywaniu nie bylo mowy ) ze skosnego miejsca parkingowego jakis kretyn. Nawet nie mialem mozliwosci czy przewidziec, czy zauwazyc, po prostu dwoch " mozdzek " spelnil swoje zadanie i z dwoch scenariuszy jekie zna wybral tym razem towlasciwe -czytaj atak na hamulec. Zawsze chodzi o zminimalizowanie ryzyka !
    1 punkt
  2. Tak, V4, kanapa amfiteatralna, jesli chodzi o serwis wcale nie jest taki łatwy, jedyna dobra sprawa, to podobno pozbawiony jest tych mankamentów VF750F, w sumie coś może być, bo nigdy nie miałem na warsztacie Magny V65 czyli 1100 z problemami z olejeniem wałków lub wału korbowego... Opiszę w skrócie Magnę V65 bo najwięcej niż jeździlem nie jako posiadacz, a tester bardziej...troche trzeba mieć z tyłu głowy coś w rodzaju bezpiecznika, bo naprawdę to ma osiągi, większe niż możliwości hamulców fabrycznych dobrze hamuje, ale trzeba tez pamiętać o głębokim nurkowaniu przodu...w sumie dobry kat, ale tak pod siebie, to trzeba przy nim popracować, zmodernizowac delikatnie zawieszenie, i hamulce a i tak trzeba nauczyć się "zakrętów" ... niemniej w porównaniu do typowych czopperów np. VTX 1300, to nie ma porównania- ja osobiście wybrałbym Magnę dlatego że to raczej łobuz niż gentelmen hehehe, no i sporo lżejszy, tak z 50 kg... Moc: ok 115-120 KM, V.max 220, ale podobno są jeszcze szybsze, przyspieszenie 0-400m- 10, 58 ( w amerykanskich testach), zasięg niewielki 150-160 km ( chyba), spalanie duże, nie wolno przerabiac oryginalnych tłumików, drastycznie spadaja osiągi- motocykl zaczyna pierdzieć...chyba, że same koncowki... ale nie psuc tegpo zbiorczego pod ramą.. Podczas oględzin trzeba sprawdzić ramę pod zbiornikiem paliwa bliżej główki ramy, poniewaz w niektórych widziałem bardzo mocną korozję...aha ma antyhopping...To tak na szybko...
    1 punkt
  3. Diavel jest naprawde fajny. Jezdzi sie tym bez komplexow,przechyly sa bardzo OK. Tyle, ze cena i nie wiem, czy odwarzyl bym sie ze wzgledu na moja biedote i sknerstwokupic jakas uzywke. Buldog, hmmmmm, dla mnie nie wchodzi w rachube ze wzgledu na brak ABS'u. Honda VTX 1300 ale cenarowniez nie ta. Ja dalem sobie obecnie termin roku lub dwoch i albo calkowicie zrezygnuje z jazdy jednosladem albo bedzie przesiadka na HD 🙂
    1 punkt
  4. Yamaha BT 1100 Bulldog , albo wiekszy brat MT-01,ale cena tego drugiego tez nie ta.
    1 punkt
  5. Ładnie wpisuje się tu Suzuki DRZ 400 Supermoto 😉 hahahhahahahha Poważnie podobno Ducati Diavel, skręca i hamuje, ale cena nie ta.... a wspomniane przez Ciebie sprzęty, mają ramy z gumy pomalowane byle jak farbą...jeździłem Magną 1100, to coś wiem....
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...