Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/09/21 w Odpowiedzi

  1. A co to za motocykl? Zdecydowanie dowodzi to nieprawidłowej regulacji linki sprzęgła. A co do akumulatora to może być zużyty akumulator albo brak ładowania. No trzeba zmierzyć napięcie na akumulatorze po odpaleniu silnika.
    1 punkt
  2. Steruje wyprzedzeniem zapłonu. Problem z tym czujnikiem będzie się odznaczał raczej tylko w pracy pod obciążeniem. Motocykl będzie słabszy lub może się lekko dusić przy nagłym otwarciu gazu. Może się zalewać. Na pracę na wolnych nie ma wpływu. Jak przebiera na wolnych to źle szukasz. Gaźniki do regulacji albo coś nagrzebane w dolocie. Moja przebierała nałogowo, ale miała niestandardowe dysze, filtr K&N, pełny układ wydechowy Arrow i ogólnie ciężko ją było ustawić tak by znośnie chodziła na wolnych, za to bardzo mocna była jak na gaźnikowe F4. Na standardowym filtrze to w ogóle chodzić nie chciała. Za to twoja jeśli ma standardowe dysze i układ wydechowy to znowu może potrzebować standardowego filtra powietrza. Jakiś serwis robiłeś ostatnio? Moto jest seryjne czy masz coś tam nadłubane?
    1 punkt
  3. Jak w manualu. Czujnik powinien pokazywać ok 500 Ohm na wyjściu. F4 nie mam od 8 lat więc szczegółów już nie pamiętam. Honda C8R600F4 Service Manual (Page 321 of 362) | ManualsLib Napięcie na wejściu jest prawidłowe? Generalnie moto nie odpali z odpiętym/niesprawnym czujnikiem.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...