Skocz do zawartości

NS1 80, TZR 80, RS 80? Proszę o opinie:)


grayfox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Na ten sezon chciałbym kupić coś z w/w motocykli (zarejestrowanych na 50), proszę o opinie, na temat niezawodności, spalania, czy w kwocie 4 000 zł kupię coś sensownego? Który z nich także jest największy?

Mam 15 lat i 179 cm wzrostu, a chciałbym do 18 (prawo jazdy A) tym pośmigać, a A1 jest drogie...

Przesiadam się z motocykla crossowego(Honda CR z silnikiem CZ Cross 125 typ:516).

Jak z dostępem do części? Czy jest możliwość zamontowania crash padów? Ile taka przyjemność kosztuje?

Nie interesują mnie V-max etc. potrzbuje motocykla do dojazdów do szkoły, niedużej turytyki (trasy ok. 100-200km). Który z motocykli ma najbardziej elatyczny silnik? Czy jest możliwość zmiany zębatek? (Z tego co czytałem na allegro, sprzedawacy chwalą się V-max;em na poziomie 130-120 km\h, mnie spokojnie wystarczyłoby 100 czy 90 km/h na rzecz elastyczności motocykla) Dziękuję i pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod względem mocy, wyglądu i niezawodności mogę polecić NS-1. W tej cenie powinieneś znaleźć coś sensownego. Wbrew opinii, z częściami (używanymi) nie jest tak źle - a nowych raczej wielu nie potrzeba. Zestaw napędowy można dostać w cenie łańcucha do Simsona :-), sporo części pasuje od MBX 80 i NSR 50 (na pewno ślimak i linka prędkościomierza, tylna lampa, reszta - przypuszczam, że też, gdyby ktoś sie zainteresował, mogę odpowiedzieć). Elastyczność niestety, nie jest zbyt dobra - na szóstym biegu niestety nie przyspieszy z gazu, jesli spadnie poniżej 6-7 tys. rpm. Ruszanie na światłach jest trochę denerwujące podczas jazdy z pasażerem, samemu jest spoko, chyba, ze chce się wystrzelić przed samochodami - wtedy minimum 4-5 tys. na budziku musi się pojawić. Ale z wymienionych przez ciebie propozycji, żadna nie będzie chyba zbyt elastyczna - to już raczej RG 80 (ale wygląd nie ten :-)). Jeśli chcesz sie czegoś dowiedzieć na temat NS-1, wal śmiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc 80/50 polecam Suzuki RG80. Silnik nie wyżyłowany, elastyczny. Prędkość podróżna 60-70km/h (na orginalncyh zębatkach). Przyspieszenie bdb. Ciągnie od dołu, a nie jak RS itd. od samej góry. Sam posiadam, ale będę chciał sprzedać z powodu przesiadki na Sende SM :banghead:

Jedynym minusem jest wygląd. ;) Chociaż zależy, bo np. Mi się podoba

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma... :icon_question:

 

ja proponuje ci zajrzec w archiwum, bo tam tych tematow jets skarbnica.

swoja droga polecam NS1 albo RG. wloszczyzna to na zupe.

RG ni to scigacz, ni to turystyk. plusa ma takiego, ze ciagnie od dolu, ale uwaga: W NS1 TEZ TO MOZNA OSIAGNAC!!! wystarczy sie do mnie (lub Damiano_2013) usmiechnac :flesje: :) :)

 

swoja NS1 tez wykorzystuje raczej do turystycznej jazdy- dlugie przelozenia, kufer i takie tam...:P

 

aaa... zobaczylem ile masz wzrostu- bierz ns1- rg jest troche nizsze. najwyzej nske sie podzyzszy i bedzie git.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem dopra propozycją dla ciebie była by ns-1 jest trwała a skoro arcer mówi ze wcale z czesciami nie jest zle to bardzo dobrze. Sa bardzo wytrzymałe coprawda tak jka poprzednicy mówia niezbiera sie od dolnych obrotów ale jakoś bys to pewnie przebolał. W cenie tez byś sie zmienieścił. Ewentualnie zansatanów sie na tzr 80....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karol też dobrze powiedział zastanów się and NS-1 i Tzr 80 bo to moim zdaniem są najlepsze 80 :bigrazz: Zgadzam sie. z Arcerem,że z cześciami do NS-1 nie jest tak bardzio cięzko nie trzeba do nich orginałów są inne,które je zastępują...ns-1 nie są wadliwe moim zdaniem,wygląd hmm.. bardzo mi się podoba kiedyś chciałem ją kupić ale nie wyszło :wink: Ns-1 i tzr mają podobną moc i podobne odejście :cool: Więc pomyśl nad tymi dwoma RS myśle,że 80 są wadliwe,znajomy miał takową i sprzedał ją ponieważ często mu się psuła:)

 

 

pzdr.;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem posiadaczem Aprili Rs 80. Motorek się wcale nie psuje o ile umiejętnei się z nim obchodzisz. Części zamiennych jest też bardzo dużo. W szczególnośći silnikowych. Ja mojego rs-a kupiłem juz gotowego to znaczy przerobione na 80 ( dokładnie to 77ccm). Ma załozony kit malossi MHR i wszystkie części tuningowe pod ten cylinder(wydech Tecnigas RSG,cały układ zasilania paliwowego,itd) , bo koleś który go robił miał jeździc na jakichś tam zawodach, ale niestety miał wypadek , połamał się i skończyl jazde. Rs w porównaniu do ns-1 jest żwawsza ,a i akurat mój Rs jest szybszy od kolegi ns-1. Ja kupiłem po to żeby jeździć nim w dalsze trasy, pod uwage brałem dostepnośc części jak i odległość jaką miałem pojechać po motorek. Jak narazie nie narzekam. Motorek nieźle się sprawuje. Wyciągnie te 130 km/h .Ale żebym miał kupowac to bym wybierał tylko pomiędzy Ns-1 lub RS. Hondy to dobre sprzęty, bardzo wytrzymałe , ale w razie wywrotki, slizgu jak połamiesz plastik jakiś? To chyba ciężko dostać, tak samo do TZR tu już słyszałem ,że trzeba kupować nowe , bo używane dostać to graniczy z cudem.

Edytowane przez Daron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w TZRkach 80ccm, ale w piecdziesiatkach skrzynia biegow chodzi masakrycznie. zreszta damiano 2013 robi czasem przy tych yamaszkach to potwierdzi przy okazji zrownujac z blotem:D

 

z czesciami to NS1 jest juz znacznie lepiej, zreszta jak to arcer powiedzial. panoweal pewien stereotyp, zreszta baaardzo prawdziwy i to w zasadzie przeze mnie utarty tu na forum, ze do ns1 nie ma nic. tak bowiem bylo, ale sie zmienilo. niestety.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...