kalosh Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Witam.Mam w przyszłym roku zamiar kupić właśnie bandita. To będzie mój pierwszy poważny motor. Mam w związku z tym pytanie: 1200s czy 600? Z tego co wiem to różnica w mocy jest 20KM. Czy to jest dużo - to znaczy czy da się to odczuć jeżdżąc? Jak wygląda sytuacja na stacji benzynowej? Ile który pali? Może nie warto dopłacać przy każdym tankowaniu tylko dla większej liczby numerków w dowodze? Co o tym sądzicie?Podzrawiam kalosh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,650,i,...escie,1042.html - Tutaj masz porównanie oby dwuch sprzętów 650 i 1200 http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,600,1995-2004,639.html - a tutaj b6 Moim zdaniem jeżeli piszesz ze to jest twój pierwszy powazny moto to przy takim wyborze zdecyduj sie na b6 na b12 musisz miec juz jakies umiejetnosci i doświadczenie (z reszta jak na kazde moto) :) Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez kris02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 b12 podobno wielki smok jezeli chodzi o paliwo. Na szczescie b6 przy spokojnej jezdzie potrafi troche oszczedniej spalic. Po drugie jezeli to twoje pierwsze moto to odradzam, zacznij od szescsetki i tak nie bedziesz zalowal :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Na szczescie b6 przy spokojnej jezdzie potrafi troche oszczedniej spalic.A mozesz to troche rozwinac? Widze ze masz b6 wiec moze podasz jakies liczby? A tak w ogole to jak jest z czesciami do tego moto? Wszystko da sie kupic w dosc normalnych cenach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bern Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 b12 podobno wielki smok jezeli chodzi o paliwo. To podobno to nijak sie ma do rzeczywistosci. Moj w trasie spalil 5,9 przy predkosciach 120 160 wiec to chyba jednak niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 volks-bredzisz chlopie.jezdze z kumplami ktorzy maja 600[gsxr ,cbr]zgadnij ktory najmniej pali? ja mamgsx1200 i o ok.litr mniej bierze od nich.zapominasz o momencie obr.jezdzimy dosc zwawo he he ikiedy oni kreca te silniki dosc wysoko -ja tylko spokojnie operuje manetka na 5cei patrze jak mieszaja biegami .te same osiagi mam na duzo nizszych obrotach ,bez zylowania sprzeta. spala mi srednio przy jezdzie -120-160 no i w kolo komina ok.5.6l/100km czy cos w tym stylu.jesli chodzi o 1 "powazne moto ,to b12 nada sie spoko tylko oleum we lbie trza miec.b12 jest dosc narowisty i trzeba troche grzeczniej go traktowac.z kolei gsx 1200 spx nadaje sie poniewaz moc oddaje bardziej liniowo i nawt moj 10 letni syn daje mu rade[oczywiscie ja siedze z tylu i kontroluje sytuacje,nie ingerujac zbytnio he he]a jest jeszcze gsx 750 i malo ktory odpowiednik da mu rade .polecam nie dlatego ze mam ale dlatego ze sa to konstrukcje sprawdzone[silnik,zawieszenie markowe ,hamulce brembo itp. oraz wykonanie naprawde solidne]a jesli o czesci chodzi to myslisz chyba o cz.eksploatacyjnych-te sa porownywalne z cenami innych sprzetow.i zadnego problemuz dostepem nie ma.zycze owocnych poszukiwan i udanego wyboru.pZDR.jak cos to wal na Pw.lub GG Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Obydwa bandziorki to fajne sprzęty a opowiastki o ogromnym spalaniu B12 możesz między bajki schować. Dwóch moich kumpli ma B12 i jakoś nie narzekają na spalanie. Co do wyboru...B12 jest po prostu mocniejszy i ma większy moment...jeśli uważasz, że sobie na nim poradzisz, wybieraj dużego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 To jego pierwsza powazna maszyna wiec z B12 bym sie sie rozpedzal... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kesey Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 jak na pierwsze moto b6 spokojnie powinien spełnić twoje oczekiwania, ja osobiście sam na początek w żadnego tysiąca bym się nie pakował.. spokojnie - pojeździsz troszkę złapiesz wprawy i wtedy ewentualnie będziesz szukał silniejszych wrażeń To podobno to nijak sie ma do rzeczywistosci. Moj w trasie spalil 5,9 przy predkosciach 120 160 wiec to chyba jednak niewieleto całkiem ładnie - mi wychodzi podobnie.. może już czas żebym w nim troszkę pogrzebał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 volks-bredzisz chlopie.jezdze z kumplami ktorzy maja 600[gsxr ,cbr]zgadnij ktory najmniej pali? ja mamgsx1200 i o ok.litr mniej bierze od nich.zapominasz o momencie obr.jezdzimy dosc zwawo he he ikiedy oni kreca te silniki dosc wysoko -ja tylko spokojnie operuje manetka na 5cei patrze jak mieszaja biegami .te same osiagi mam na duzo nizszych obrotach ,bez zylowania sprzeta. spala mi srednio przy jezdzie -120-160 no i w kolo komina ok.5.6l/100km czy cos w tym stylu.jesli chodzi o 1 "powazne moto ,to b12 nada sie spoko tylko oleum we lbie trza miec.b12 jest dosc narowisty i trzeba troche grzeczniej go traktowac.z kolei gsx 1200 spx nadaje sie poniewaz moc oddaje bardziej liniowo i nawt moj 10 letni syn daje mu rade[oczywiscie ja siedze z tylu i kontroluje sytuacje,nie ingerujac zbytnio he he]a jest jeszcze gsx 750 i malo ktory odpowiednik da mu rade .polecam nie dlatego ze mam ale dlatego ze sa to konstrukcje sprawdzone[silnik,zawieszenie markowe ,hamulce brembo itp. oraz wykonanie naprawde solidne]a jesli o czesci chodzi to myslisz chyba o cz.eksploatacyjnych-te sa porownywalne z cenami innych sprzetow.i zadnego problemuz dostepem nie ma.zycze owocnych poszukiwan i udanego wyboru.pZDR.jak cos to wal na Pw.lub GG Moze i bredze, niech ci bedzie. Mowie tylko to co slyszalem od innych, którzy posiadaja ten sprzęt. Sam takowego nie mam i nigdy nie dosiadałem więc to nie jest moje spostrzeżenie. Jak widać opinie na temat spalania sa różne, może to zależy w większym stopniu od regulacji zaworów, gaźników, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 i dlatego najbezpieczniej wypowiadać się o sprzętach, z którymi RZECZYWIŚCIE miało się do czynienia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Jeszcze wczoraj byłem zdecydowany na 600 a dzisiaj doczytałem resztę postów i znowu b12 mnie przeciąga na swoją stronę:) W związku z tym że jak kupię ten motor to prawdopodobnie będę nim jeździł przez najbliższą dekadę (jeżeli wytrzyma), a taką mam nadzieje to skłaniam się do b12. Ale z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Być może znowu przez całą noc się będę zastanawiał na drugim moto;) Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 i dlatego najbezpieczniej wypowiadać się o sprzętach, z którymi RZECZYWIŚCIE miało się do czynienia :crossy: Ario nie sposób jezdzic na wszystkich sprzętach, a takie informacje gdzie się usłyszało od kogoś też mogą być pomocne. :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggmarquez Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Jeszcze wczoraj byłem zdecydowany na 600 a dzisiaj doczytałem resztę postów i znowu b12 mnie przeciąga na swoją stronę:D W związku z tym że jak kupię ten motor to prawdopodobnie będę nim jeździł przez najbliższą dekadę (jeżeli wytrzyma), a taką mam nadzieje to skłaniam się do b12. Ale z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Być może znowu przez całą noc się będę zastanawiał na drugim moto;) Dzięki za zainteresowanie. Z ta dekada to niespecjalnie wierze :-). Ja dlugo jezdzilem B6 i moim zdaniem to bardzo udany motocykl. Jezdzilem glownie turystycznie, zwiedzilem nim pol Europy. Prosty i bezawaryjny, a na dodatek duzo wybacza. Prawda jest natomiast, ze po kilku sezonach czlowiek chcialby mocniejszej maszyny. B12 na pierwszy sprzet? Hmmm, no nie wiem. Pewnie, ze sie da, ale moj rozsadek raczej by ci odradzal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 B12 na pierwszy sprzet? Nie będę mówił że jestem Rossi na drodze ale 3 lata jeździłem na Jawie i mniej więcej wiem co w trawie piszczy. Dla wielu z Was Jawa to jak rower:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.