Skocz do zawartości

Chwale się i pytam o rady Kawasaki KLX 300 R


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem KAWASAKI KLX 300 R, rocznik 97. Nie jest idealny, wymaga oczywiście trochę pracy, ale to raczej drobne poprawki i kosmetyka. Nie wiem czy fundusze pozwolą mi go zatrzymać na stałe, ale tak czy inaczej poszukuję wszelkich informacji na temat tego motocykla. Adresy stron, serwisówki, namiary na właścicieli, kóry mogliby mi pomóc dobrze eksploatować ten sprzęt.

Z góry dzięki i pozdrawiam

 

http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pa...php?pic_id=2439

 

[/code]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.kawasaki.com/Default.asp?strCon...ID=2&intParts=1

Proszę bardzo :D . Wybierasz, że szukasz motocykla, potem rocznik i model! Do KLX300r "Parts diagram" jest!

 

Gratuluje bardzo maszynki! Pochwal sie ile dałeś, bo jestem ciekaw za ile taka maszyne mozna wyhaczyc ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już gratulowałem przez tel ale teraz oficjalnie :D

 

słyszałem ze do pełnej sprawnosci tego motocykla potrzbna jest zmana gaznika

NIe tyle do pełnej sprawności tylko po wymianie na ten z pomka przyścpieszająca daje mu lepsza elastyczność, dół i szybsza reakcje na gaz.

Jest jescze kilka innych trików, które zmieniają te parametry.

Ja zrobiłem cześć, rzeczy które znlazłem na amerykańskim 4um i dostałem rady od Pucka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe tyle do pełnej sprawności tylko po wymianie na ten z pomka przyścpieszająca daje mu lepsza elastyczność' date=' dół i szybsza reakcje na gaz.

Jest jescze kilka innych trików, które zmieniają te parametry.

Ja zrobiłem cześć, rzeczy które znlazłem na amerykańskim 4um i dostałem rady od Pucka.

[/quote']

 

 

a mozna wiedziec jakie?>?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek napisał:

NIe tyle do pełnej sprawności tylko po wymianie na ten z pomka przyścpieszająca daje mu lepsza elastyczność' date=' dół i szybsza reakcje na gaz.

Jest jescze kilka innych trików, które zmieniają te parametry.

Ja zrobiłem cześć, rzeczy które znlazłem na amerykańskim 4um i dostałem rady od Pucka.

 

 

 

a mozna wiedziec jakie?>?

[/quote']

 

Jasne.

Piersze to przeróbka filtra powietrza, tak żeby odkryc góre i zamontować filrt gąbkowy od jakiejs crosówki. Amerykanie proponowali od KX 500 ale u mnie od SXa 250 tez dobrze sie spisuje.

W kolanku przy cylindrze jest tak dziwnie zrobione ze piersceń który jest tam przymocowany aby uszczelniac wydech jest przyspawany od środka. Ten spaw należy wyszlifować. Po tych 2 zabiegach i regulacji dyszami, motocykl naprawde odżył. Różnica jest spora. Teraz jeszcze sporóbujemy kilku innych rzeczy jak np twardsza spręzyna w gaźniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kristi_rx125 gratuluje sprzeta !!!!! :D

Kolejny posiadacz 4t na forum :D

Jaka jest moc maksymalna ??

W katalogu 2002 mam KLX300R i podaja moc 26km. Mysle ze da sie duzo wiecej wycisnac.

Moze jest tak silnie skastrowany wydechem ?

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie moto stoi na obowiązkowym przeglądzie rozrządu i całej reszty. Potrwa to jeszcze jakiś tydzień i wtedy dopiero zacznie się kompletna radocha :D

gdyby ktoś miał jakieś linki do stron czy manulale będę wdzięczny bardzo.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...