NefryT Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Witam! niedlugo bede sie przymierzal do kupna jakiegos sciga do 18tys zl potrzebuje cos dobrego i latwego do jazdy na gumie,na przednim itp. mialem ZXR 750 z 94r ale ten jest bardzo ciezki i ogolnie jest nim ciezko cos zrobic.Chce zebyscie mi doradzili co w tej kasie kupic i zeby sie czesto nie psulo poprostu na sezon robie przeglad i jazda :P Mysle nad tymi moto co sa w temacie lub moze cos z kawy? albo cos innego i inna pojemnosc-ale to juz czekam na wasze opinie i rady :?: Z gory dziekuje za pomoc :idea: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Ja bym wziął albo CBRe RR albo SRADa.Wszystkie motorki są extra ale te dwa są najbardziej odporne na ostre traktowanie i wygłupy. Jeśli naprawde głównym typem Twojej jazdy będzie ostre kombinowanie na tylnym albo przednim kole i to jest najważniejsza sprawa dla Ciebie to ja bym sie skłaniał w kierunku RR. Możesz odrobine skrócić przełożenia(żeby lepiej stawała na koło).Hamulce ma dostatecznie dobre żeby śmigać na przednim(zainwestuj tylko w przewodu hamulcowe w stalowym oplocie) postaraj sie zabezpieczyc ją możliwie dobrze przed skutkami ewentualnych gleb(jeśli nie rurowa osłona na silnik to chociaż solidne crasch pady) i OGIEŃ. SRAD tez będzie dobrym wyborem ale CBRka jesli kupisz prosty egzemplarz ze zdrowym silnikiem to jeśli będziesz o nią dbał(w sensie serwisu) motorek wytrzyma naprawde wiele i i jest praktycznie nie do zajeżdżenia(pomijając jakieś chore katowanie)a SRAD. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 19 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2004 srad - lekki i wogole, tylko wersja na wtrysku.. r1 odpada, zbyt malo trwala jak na ostre kacenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 19 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2004 Zobacz na wiekszosci filmow xetremalnych za wielkiej wody(w stanach) ludzie ujezdzaja Fireblady i gsxr , takze wybor nalezy chyba do ciebie ktory ci sie bardziej spodoba i bedziesz sie lepiej na nim czul ten wybierzesz :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NefryT Opublikowano 20 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2004 czyli poprostu skontaktowac sie z jakimis wlascicielami Srada i CBR z moich okolic przejechac sie kazdym moto i sprawdzic ktory mi lepiej pasuje :!: :idea: PROSTE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 20 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2004 Srad lepszy do trikow ale CBR trwalsza - z tego co slyszalem, bo nie praktykuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki46 Opublikowano 20 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2004 Ja latam SRAD-em z 98 roku i jest bardzo dobry do tych celów, choć już przymierzam sie do litrówki, ale takiej po 2002r.pozdrawiam Cytuj Forum Kołobrzeskich Motocyklistów www.moto-kolobrzeg.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NefryT Opublikowano 22 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2004 a jak jest z utrzymaniem takiej CBRy ? duzo pali? czesci sporo drozsze? np. od kawy zxr 750 <mojej poprzedniczki :P > klocki,lancuch itp? i jeszcze jedno jak jest ze swiatlami bo bardzo mi zalezy na mocny jadac w nocy zeby bylo jak w dzien :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 24 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2004 R1 od razu sobie odpuść... A SRAD i CBR... to wybież ten który bedzie ci się bardziej podobał z wyglądu bo do katu jeden i drugi nadaje sie swietnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 czemu r1 odpada????? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 czemu r1 odpada????? chociazby z powodu drugiego biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 czemu r1 odpada????? chociazby z powodu drugiego biegua co z nim jest? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 Skrzynia pada... mojemu kumplowi zblokowało skrzynie na gumie dobrze że miał tylko 80 to nic mu się nie stało ale naprawa samej skrzynie kosztowała 1400zł! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 26 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2004 a reszta kosztow po wywrotce? a tak btw. moze z ta r1 to juz na biker boyzach zdradzili? hehe wkoncu tam sie kolesiowi jak scigal zablokowalo tylnie kolo ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 27 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2004 No dalej szuka maneli nie może znaleźdż przodu i lampy (2001) a tak poza tym to bok prawy zbiorniczek na płyn do hamulca klamka szyba i pade dupereli... i kask FM jakiś tłusty model :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.