ZZR22 Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Czesc!Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada regulowanie luzow zaworowych. Interesuje mnie bardzo szczegolowy opis dla laika, ktory nigdy w zyciu nie widzial procesu regulacji ;) Mile widziane zdjecia.Dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Jaki silnik - plytki czy sruby regulacyjne ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Jeśli jest to regulacja płytkowa to nie jest to sprawa łatwa do zrobienia przez kogoś nie mającego pojęcia o mechanice. Koniecznośc dokładnego pomiaru wstępnego, wyluzowania rozrządu (i w razie przestawienia ustawienia go spowrotem !!!), odkręcenia wałków (do przykręcenia jest potrzebny klucz dynamometryczny) i dobrania płytek nie jest bułka z masłem jak wymiana oleju czy napięcie łańcucha :-). Jesli na śrubkach - też wymaga to spełnienia kilku podstawowych spraw (ustawienia poszczególnych tłoków w górnym położeniu (tak samo zresztą jak przy płytkach) itp). Jeśli jednak chcesz się do tego zabierać koniecznie kup serwisówkę - znajdziesz tam zdjęcia, momenty dokręcania itp. Mimo, że robię to, nie mam odwagi napisać Ci tego procesu w kilku słowach, aby niczego nie przypadkowo nie pominąć - prościej by było telefonicznie - w razie czego służe pomocą :-) Pozdro, Paweł Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZZR22 Opublikowano 12 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 Jeśli jest to regulacja płytkowa to nie jest to sprawa łatwa do zrobienia przez kogoś nie mającego pojęcia o mechanice. Koniecznośc dokładnego pomiaru wstępnego, wyluzowania rozrządu (i w razie przestawienia ustawienia go spowrotem !!!), odkręcenia wałków (do przykręcenia jest potrzebny klucz dynamometryczny) i dobrania płytek nie jest bułka z masłem jak wymiana oleju czy napięcie łańcucha :-). Jesli na śrubkach - też wymaga to spełnienia kilku podstawowych spraw (ustawienia poszczególnych tłoków w górnym położeniu (tak samo zresztą jak przy płytkach) itp). Jeśli jednak chcesz się do tego zabierać koniecznie kup serwisówkę - znajdziesz tam zdjęcia, momenty dokręcania itp. Mimo, że robię to, nie mam odwagi napisać Ci tego procesu w kilku słowach, aby niczego nie przypadkowo nie pominąć - prościej by było telefonicznie - w razie czego służe pomocą :-) Pozdro, Paweł Pozdrawiam, PawełSerwisowki niestety nie mam.Motocykl to Honda VFR ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 Napisz mi jeszcze jakoi model - rocznik itp. O ile się orientuję ma ona regulację śrubową (na pewno model 750). Postaram się coś pomóc, albo napisz na PW do gościa o nicku Occult - ma takowy sprzet i sam regulował zawory to Ci powie jako właściciel najlepiej co jest potrzebne, jakie sa nastawy itp. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.