Skocz do zawartości

Co myślicie o Kawasaki KMX 125


Rekomendowane odpowiedzi

Tylko zauwazylem ze slaba czesc to wytrzymalosc zawieszenia. Ogladalem 3 kmx'y i 2 sztuki nie mialy wogole tlumienia z tylu a jedna miala wyciek z przodu :roll: . Ogolnie bardzo fajny sprzet ktorym mialem przyjemnosc jezdzic. Moze troche slabszy od DT'tki ale wydaje sie jakby lzejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kmx'a 2 lata, tłumienie z tyłu można ustawic (4 pozycje) tak jak sprężyne, przednie zawieszenie utwardziłem przez tuleje i gęstrzy olej. silnik jest bardzo wytrzymały, tylko sprzęgło pada po jakiś 6 tys km, miałem go prawie w całości odblokowanego(tylko komora rozprężająca była zablokowana . więc osiągi nie byly złe (do 90km/h równo z yz 125) motorek bardzo fajny, trochę żałuję że sprzedałem ale był dla mnie za mały(mam ponad 190)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użytkuje kmx od jakiegos czasu , a nawet dwa , nie ma co porównywać do DT , to zupełnie inny sprzet (lepszy). Oczywiście w gre wchodzi tylko w pełni odblokowany , jeśli chcesz jezdzic mocniej w terenie i nie wymieniać przy okazji tłoków co sezon to idealny sprzet , bardzo leki i mocny , a swojego z drugiego biegu na koło stawiam na drogowym przełożeniu . DT jest znacznie bardziej toporna i konstrukcje ma oparta typowo na motocyklach uniwersalnych enduro . KMX to sprzet bardziej zblizony konstrukcyjnie to wyczynowego KX . Wytrzymuje bez problemu tor motocrossowy oraz skoki po kilka metrów . Technicznie praktycznie bezawaryjny , no może to sprzegło a w zasadzie sprzeżyny słabe w docisku , ale cztery podkładki gr. 4mm załatwiają sprawę . Bardzo ważne jest regularne smarowanie wszystkich łożysk igiełkowych tylnego zawieszenia , bez tego czekają spore wydatki . Dostep do cześci w zasadzie bezproblemowy , ceny normalne . Nie martwisz sie o akumulator bo nawet jak padnie moto odpala bez problemu , System KIPS jest mechaniczny więc zawsze działa , w DT jest elektryczny więc bez aku moto staje się wolniejsze od WSK . Reasumując jeżeli chcesz używać moto do jazdy nad jezioro i spowrotem nie ma znaczenia co wybierzesz , jeśli natomiast kusi Cie traktować to jako etap przejściowy przed zakupem typowo wyczynowego sprzetu to zdecydowanie kmx , po kilku małych zabiegach bez problemu osiaga 28KM a to w zupełności wystarcza na długi poczatek . Poza tym jeśli trafi ci sie blokowany bez problemu mozna go odblokować ,a w DT kombinowali w kilku miejscach i jest nieco trudniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 90km/h równo z yz 125)

Chyba ta yz na hamulcu jechała

nie na hamulcu, kmx tak idzie, na 2 bez problemu z gazu na koło idzie, zamykał mi budzik i jeszcze dalej przyspieszał(na obrotach było widac)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzalek_t napisał:

Cytat:

do 90km/h równo z yz 125)

 

Chyba ta yz na hamulcu jechała

 

nie na hamulcu, kmx tak idzie, na 2 bez problemu z gazu na koło idzie, zamykał mi budzik i jeszcze dalej przyspieszał(na obrotach było widac)

KMX chodzi gorzej od DT a co dopiero równo szedł jak YZ. Jeździłem i kMXem i kilkomaYZ i DT i KMX z YZ nawet nie miał sie co róznać.

użytkuje kmx od jakiegos czasu , a nawet dwa , nie ma co porównywać do DT , to zupełnie inny sprzet (lepszy). Oczywiście w gre wchodzi tylko w pełni odblokowany , jeśli chcesz jezdzic mocniej w terenie i nie wymieniać przy okazji tłoków co sezon to idealny sprzet , bardzo leki i mocny , a swojego z drugiego biegu na koło stawiam na drogowym przełożeniu . DT jest znacznie bardziej toporna i konstrukcje ma oparta typowo na motocyklach uniwersalnych enduro . KMX to sprzet bardziej zblizony konstrukcyjnie to wyczynowego KX

To co piszesz to tyczy sie KDXa a nie KMX który z KX nie ma nic wspólnego

w DT jest elektryczny więc bez aku moto staje się wolniejsze od WSK

Nie prawda. YPVS działa tez bez aku. Po co piszesz jak nie wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na hamulcu' date=' kmx tak idzie, na 2 bez problemu z gazu na koło idzie, zamykał mi budzik i jeszcze dalej przyspieszał(na obrotach było widac)[/quote']

zastanów sie człowieku, porównujesz lekkie endurko o mocy 28KM po odblokowaniu z wyczynowym crossem który ma seryjnie 40KM? Do tego yz waży z 20kg mniej i nie wyobrażam sobie jakby miała przegrać z kmx'em zwłaszcza na przyspieszenie. Myśle że yz dałoby sie na 4 biegu postawić na koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użytkuje kmx od jakiegos czasu , a nawet dwa , nie ma co porównywać do DT , to zupełnie inny sprzet (lepszy). Oczywiście w gre wchodzi tylko w pełni odblokowany , jeśli chcesz jezdzic mocniej w terenie i nie wymieniać przy okazji tłoków co sezon to idealny sprzet , bardzo leki i mocny , a swojego z drugiego biegu na koło stawiam na drogowym przełożeniu . DT jest znacznie bardziej toporna i konstrukcje ma oparta typowo na motocyklach uniwersalnych enduro . KMX to sprzet bardziej zblizony konstrukcyjnie to wyczynowego KX . Wytrzymuje bez problemu tor motocrossowy oraz skoki po kilka metrów . Technicznie praktycznie bezawaryjny , no może to sprzegło a w zasadzie sprzeżyny słabe w docisku , ale cztery podkładki gr. 4mm załatwiają sprawę . Bardzo ważne jest regularne smarowanie wszystkich łożysk igiełkowych tylnego zawieszenia , bez tego czekają spore wydatki . Dostep do cześci w zasadzie bezproblemowy , ceny normalne . Nie martwisz sie o akumulator bo nawet jak padnie moto odpala bez problemu , System KIPS jest mechaniczny więc zawsze działa , w DT jest elektryczny więc bez aku moto staje się wolniejsze od WSK . Reasumując jeżeli chcesz używać moto do jazdy nad jezioro i spowrotem nie ma znaczenia co wybierzesz , jeśli natomiast kusi Cie traktować to jako etap przejściowy przed zakupem typowo wyczynowego sprzetu to zdecydowanie kmx , po kilku małych zabiegach bez problemu osiaga 28KM a to w zupełności wystarcza na długi poczatek . Poza tym jeśli trafi ci sie blokowany bez problemu mozna go odblokować ,a w DT kombinowali w kilku miejscach i jest nieco trudniej

 

Nie skomentuje tej wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użytkuje kmx od jakiegos czasu ' date=' a nawet dwa , nie ma co porównywać do DT , to zupełnie inny sprzet (lepszy). Oczywiście w gre wchodzi tylko w pełni odblokowany , jeśli chcesz jezdzic mocniej w terenie i nie wymieniać przy okazji tłoków co sezon to idealny sprzet , bardzo leki i mocny , a swojego z drugiego biegu na koło stawiam na drogowym przełożeniu . DT jest znacznie bardziej toporna i konstrukcje ma oparta typowo na motocyklach uniwersalnych enduro . KMX to sprzet bardziej zblizony konstrukcyjnie to wyczynowego KX . Wytrzymuje bez problemu tor motocrossowy oraz skoki po kilka metrów . Technicznie praktycznie bezawaryjny , no może to sprzegło a w zasadzie sprzeżyny słabe w docisku , ale cztery podkładki gr. 4mm załatwiają sprawę . Bardzo ważne jest regularne smarowanie wszystkich łożysk igiełkowych tylnego zawieszenia , bez tego czekają spore wydatki . Dostep do cześci w zasadzie bezproblemowy , ceny normalne . Nie martwisz sie o akumulator bo nawet jak padnie moto odpala bez problemu , System KIPS jest mechaniczny więc zawsze działa , w DT jest elektryczny więc bez aku moto staje się wolniejsze od WSK . Reasumując jeżeli chcesz używać moto do jazdy nad jezioro i spowrotem nie ma znaczenia co wybierzesz , jeśli natomiast kusi Cie traktować to jako etap przejściowy przed zakupem typowo wyczynowego sprzetu to zdecydowanie kmx , po kilku małych zabiegach bez problemu osiaga 28KM a to w zupełności wystarcza na długi poczatek . Poza tym jeśli trafi ci sie blokowany bez problemu mozna go odblokować ,a w DT kombinowali w kilku miejscach i jest nieco trudniej[/quote']

Buhahahahaha a to dobre. Zacznijmy od tego ze KMX jest neico slabszy od DT, a YPVS dziala bez akumulatora. Nawet bez zaworu DT ma duza moc tylko nie ma wolnych obrotow. Jak mnie denerwuja wypowiedzi w tym stylu. 0 wiadomosci i sie madrzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upss, może DT jaką dosiadałem miała uszkodzoną elektryke , faktem jest że po wyjęciu aku system przestawał pracowac , a kmx i bez aku nie robi problemu , ale to nie jest istotne , a co do mojego opisu na temat zbliżenia do KX to fakt , może za ostro to zabrzmiało , chodzi mi tylko o to że w terenie KMX jest bardziej zwinny a jazda bardziej przypomina zachowanie wyczynówki ( choć daleko odbiega ) , najgorsaze jest siadanie na bak , mogli zrobic siedzenie odrobinę wyższe , bo włażenie na korek jest nieco uciążliwe , ale nikt nie powiedział żę to moto przeznaczone do agresywnej jazdy , to sa tylko moje odczucia na podstawie kilkunastu lat jazdy na sprzętach i oczywiście każdy może uważać inaczej , pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...