Skocz do zawartości

Breżniew

Forumowicze
  • Postów

    628
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Breżniew

  • Urodziny 12/21/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    motoryzacja , komp
  • Skąd
    Olecko

Osobiste

  • Motocykl
    CBF 1000 FA GT
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Breżniew

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

3

Reputacja

  1. Filtr paliwa pewnie papierowy od malucha? :banghead: W zbiorniku paliwa masz filtr siatkowy i ten powinien wystarczyć. Jeśli już koniecznie chcesz dać dodatkowa filtracje przed gaźnikami, to wyłącznie filtr siatkowy. Ma dużo mniejsze opory przepływu niż papierowy. Papierowe filtry sprawdzają się wyłącznie tam, gdzie jest pompa paliwa a nie spływ grawitacyjny.
  2. Zamiast siliconu polecam pastę uszczelniającą Curil T . Jest to pasta o duzej lepkości nie twardniejąca i nie tworząca glutów jak silicon wiec nic się nie zatka w układzie smarowania. Pozwala też bezproblemowo rozłączyć uszczelniane powierzchnie bez uszkodzenia uszczelki.
  3. Kup sobie w aptece największą dostępną strzykawkę np 20-50ccm. zakładasz wężyk na strzykawkę i odpowietrznik. Potem jednocześnie luzujesz odpowietrznik i odciągasz tłoczek strzykawki. wraz z płynem powinny pojawić się pęcherze powietrza jeśli układ jest zapowietrzony. Gdy przestajesz ciągnąć tłoczek strzykawki to zakręcasz odpowietrznik. w czasie odpowietrzania strzykawką nie tykasz klamki i kontrolujesz poziom płynu w zbiorniczku. Być może konieczne będzie kilkukrotne odciąganie płynu strzykawką by dobrze odpowietrzyć układ.
  4. Gniazdo zaworka w gaźnikach mikuni jest wciśnięte w korpus gaźnika. Uszczelnia to gniazdo gumowy oring który z czasem zaczyna puszczać paliwo. Mimo, że zaworek iglicowy jest zamknięty to gaźnik przelewa. Wyjmij gniazdo z korpusu i kup nowy oring w sklepie z częściami auto-moto lub w składnicach maszyn rolniczych. Cos tam dobierzesz na wymiar starego. Dopiero po ustawieniu poziomu paliwa wyreguluj skład mieszanki wolnych obrotów.
  5. http://rapidshare.de/files/39733891/GS500_...wianie.pdf.html Przeczytaj ten plik po sciagnięciu. Poza tym, wiecej na ten temat tu: http://gs500.boo.pl/
  6. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=93544&hl= Mój test lampy bixenon - zamiennika żarówki H4. Polecam. Nie miałem zadnych problemów z władzą a widoczność znacznie wzrosła. W następnym moto tez zamontuję.
  7. Inną przyczyna nieszczelności zaworków jest oring uszczelniający gniazdo w korpusie gaźnika. Często jest sparciały i paliwo mimo zamknietego zaworka pływakowego pomału sie sączy. Profilaktycznie wymień te oringi.
  8. Żle odpowietrzony układ i po zagrzaniu zacisku występuje stały , niewielki nacisk na tłoczki.
  9. Ciekawe jak ktos mógł ingerować w regulator napiecia jak jest on fabrycznie zalany klejem? Nic tam w prosty sposób nie zmienisz. Moim zdaniem regler jest wyłacznie do wymiany a zmiana zarówek na mniejsze jest obowiazkowa.
  10. Spoko , juz o tym zdarzeniu zapomniałem. :D Niemniej przyczyniło się o no do przyspieszenia decyzji o zmianie moto na inne. :P
  11. Bezpiecznik ktory siedzi w gumie jest zapasowym i nie jest nigdzie podłaczony. Natomiast bezpiecznik w głównym obwodzie instalacji znajduje sie wewnatrz przekaznika rozrusznika pod czerwona wtyczką.
  12. W GS-ie bagnet do pomiaru się tylko opiera bez wkrecania. Tak jest w polskiej instrukcji , w serwisówkach angielskiej i niemieckiej. Nie wiem ska wziąłeś to wkręcanie.
  13. wyczyścić żeberka cylindra i głowicy. Sprawdzic stan wentylatora i jego obudowy czy niema nieszczelnosci.
  14. Masz za ubogo wyregulowany skład mieszanki wolnych obrotów. Wykręć śruby składu o 0,5 obrotu i zobacz czy będzie lepiej. poziomu paliwa w gaźnikach nie ruszałeś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...