Skocz do zawartości

Spaliniarz

Forumowicze
  • Postów

    192
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Spaliniarz

  • Urodziny 01/01/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wiskowice

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Spaliniarz

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Napewno czytał ten temat :biggrin:
  2. Ale to wszystko dla dobra pracowników żeby w razie wypadku BHPowiec miał co oglądać.
  3. ku*wa idzie jak lokomotywa ;) pali pewnie jeszcze więcej , a zabieraki i przeguby co ile strzelają ?
  4. Hehe no teraz widze dlaczego na jutubie tylko filmy jak walą na koło albo jeżdżą po prostej bąki też ktoś tam kręci ale prawie głową do ziemi dotyka żeby przechył był . odpuszcze jednak temat bo miałem zamiar tylko latać bokiem po płaskim a myślałem nad trają bo mniej roboty niż przy quadzie.
  5. Od zawsze mnie nurtowało jak wygląda jazda taką trajką w warunkach terenowych w porównaniu do kłada jest łatwiej ? trudniej ? kiedyś widziałem na zawodach jak gość jeździł big redem ale jakoś nie dawał oznak szału , jak tym się skręca tak jak quadem ? łatwo wydachować ? Da radę latać szybko bokiem ?
  6. A zawór jest kolizyjny z tłokiem w którymś położeniu nawet po odczepieniu cięgna od sterowania ?
  7. Można to zrobić na partyzanta ale trzeba wszystko złożyć i pomierzyć i wtedy można nawet wyrzeźbić komorę ręcznie byle tylko nie robić tego na oko , ja bym jeszcze dodatkowo sprawdził cylinder bo jeżeli cylinder jest tak zrobiony jak głowica to duże prawdopodobieństwo że też jest zaniżony . To bez sensu by było jeżeli ma być regulacja to każdy otwór musi mieć fasolke :)
  8. Zamień se wtrysk na gaźnik i załóż kit zwiększający pojemność do 150 przy takich bajerach będzie to silniejsze i łatwiejsze od podkręcenia. Jeżeli to ma być moto użytkowe to w ogóle ci sie nie opłaca takie grzebanie , a jak masz zapał to zacznij od czytania jak się podkręca czterosuwy .
  9. Dziwna sprawa , załóż cylinder z uszczelką , tłok też zamontuj i skręć to wszystko na gotowo (bez głowicy) i zmierz odległość czoła tłoka od krawędzi cylindra na około .
  10. Mi to wygląda na tłok walący w głowice , jak by miało nadtopić tłok to inaczej by to wyglądało , poza tym daj fotki zrobione w makro bo na tej nic nie widać , zrób zdjęcie głowicy też od środka .
  11. A gdzie jest pierścień ? Cylinder na nikasilu czy tuleja głowica tuningowa czy oryginał ? który rok motocykla ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...