Kaspi Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Siemka.Chciałbym się dowiedzieć jakie macie zdanie na temat wyżej wymienionego kasku?Nigdzie na internecie nie mogę znaleźć żadnym opini o nim.I dlaczego ten kask chodzi w niektórych sklepach po 350zł a w niektórych po 600-700zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestemdaniel zamykaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaspi Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 czy tak ciężko napisać sensowną odpowiedź?Proszę o pomoc osoby które wniosą coś do tematu.Jak pisałem wcześniej,nigdzie nie znalazłem opini o tym kasku. I mam jeszcze jedno pytanie.Z jakiego materiału kask jest bezpieczniejszy?Kompozyt z carbonu i kevralu(strzelam że ten) czy włókno szklane?Czy możecie wypowiedzieć się również o kasku Airoh leox?Mogę go wyrwać za 400zł http://allegro.pl/ai...2767251938.html Czy na tej aukcji nie jest wystawiona podróba czy faktycznie jest taka wyprzedaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaspi Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 odświeżam temat,proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...