Macej87 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Jeśli ktoś wie cokolwiek o DR 200 byłbym wdzięczny jeśli zechce się podzielić informacjami.Chodzi mi konkretnie o dane techniczne i różnice między 125ccm a 200ccm, czy są zbudowane na tym samym bloku silnika, czy różnią się tylko "górą" czy może różnic jest więcej i najważniejsze czy istnieje możliwość zrobienia ze 125ccm 200ccm poprzez przełożenie odpowiednich gratów? Lub czy ewentualnie można zdobyć cały silnik? Teraz 2 słowa gwoli wyjaśnienia. Od razu proszę o nie pisanie odpowiedzi w rodzaju "Małe DR jest do d***" i rad o zmianie jednośladu (Przepraszam, że to mówię ale się już z tym spotkałem)Jeśli chodzi o moją DR ma wartość sentymentalną i nie chce je sprzedawać, a dziś szukając kolejnego motocykla spotkałem sie na ebay-u z DR 200 SE, która wyglądała tak jak moja a była mocniejsza porównując 125 i 200 na suzukicycles.org dochodzę do wniosku, że różnią się tylko pojemnością skokową na fotografiach obu modeli nie wydać różnicy w budowie silnika (przynajmniej z zewnątrz) jednak w polskim internecie ciężko było cokolwiek znaleźć na ten temat :icon_rolleyes: Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 tu jest taka sam różnica jak w kmx125-200 ,exc125-200 , inna średnica tłoka + wydech Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macej87 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 (edytowane) Tyle, że powyższe to 2-suwy, a tutaj mamy do czynienia z 4-taktem i różnic może być trochę więcej, kilka wymieniłem poniżej, nie wiem jednak czy są istotne i czy w ogóle takie są ... :eek:Ale cały czas mam nadzieję, że mogę myśleć o przeróbce 125 na 200 :) Poszukałem trochę danych w sieci, ale w wygrzebywaniu takich rzeczy nigdy nie byłem najlepszy :) i zauważyłem, że różny jest też skok tłoka, oraz średnica gardzieli gaźnika... Pojawiają się też różne info co do skrzyni biegów w DR 200 przeważają piątki... Obecnie jestem na etapie poszukiwań używanego silnika 200ccm,ale chyba na znalezienie (cud) nie mam co liczyć jutro popytam o nowe graty, same tłoki są do kupienia w sieci...Do powyższej prośby dołączam kolejną o serwisówkę do DR 200 jeśli takowa istnieje i jest może w posiadaniu jakiegoś użytkownika :D Edytowane 15 Czerwca 2008 przez Macej87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 kup ostatni wymiar tłoku zrób szlif + wydech + gaxnik imo więcej za rozsądne pieniądze nie zrobisz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macej87 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 To jest oczywiście najrozsądniejsze wyjście... i najbardziej prawdopodobne, przy późniejszej sprzedaży DR-ki (której nie planuje, ale trzymanie 2 moto może być trudne) też mniejszy żal i mniej tłumaczenia potencjalnemu nabywcy... Jednak wciąż taka przeróbka kusi, ale w związku z perspektywami zdobycia części może być j.w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Tyle, że powyższe to 2-suwy, a tutaj mamy do czynienia z 4-taktem i różnic może być trochę więcej, kilka wymieniłem poniżej, nie wiem jednak czy są istotne i czy w ogóle takie są ... :)Ale cały czas mam nadzieję, że mogę myśleć o przeróbce 125 na 200 :crossy: Poszukałem trochę danych w sieci, ale w wygrzebywaniu takich rzeczy nigdy nie byłem najlepszy ;) i zauważyłem, że różny jest też skok tłoka, oraz średnica gardzieli gaźnika... Pojawiają się też różne info co do skrzyni biegów w DR 200 przeważają piątki... Obecnie jestem na etapie poszukiwań używanego silnika 200ccm,ale chyba na znalezienie (cud) nie mam co liczyć jutro popytam o nowe graty, same tłoki są do kupienia w sieci...Do powyższej prośby dołączam kolejną o serwisówkę do DR 200 jeśli takowa istnieje i jest może w posiadaniu jakiegoś użytkownika :D Średnica gardzieli gażnika to akurat normalne bo większa komora potrzebuje większej dawki mieszanki ale ze skokiem tłoka to chyba niewiele da się zrobić, może krótszy korbowód załatwiłby sprawę ale nie mam aż tyle woybraźni żeby zobaczyć jakby to działało :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macej87 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Dziękuję za zainteresowanie i szybkie odp :) Wszystko byłoby pięknie, gdyby można znaleźć częściByłem dziś w 2 sklepach żeby zorientować się jak z nowymi częściami do ewentualnej przeróbki i jeśli chodzi o 200ccm jest bardzo mizernie (jeśli nie tragicznie) nikt o niej nie słyszał, jeśli już to w grę wchodzi sprowadzenie z bardzo daleka i się nie opłaca, na rynku wtórnym też nic... Jeśli chodzi o portale aukcyjne to na niemieckim ebay-u znalazłem ogłoszenie o możliwości wysyłki tłoka ze Stanów, więc chyba tak jak wcześniej radzono założę nowy tłok uprzednio robiąc szlif... a kasę zacznę oszczędzać na nowy motocykl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 shiningami po zmianie korbowodu nie dojdzie do zmiany skoku tłoka, nadal będzie ten sam. Macej87 inny skok tłoka całkowicie wyklucza przedsięwzięcie przełożenia części z 200 ccm, rada zmień motocykl jest najrozsądniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.