ZWYROLL69 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 witam kupilem z niemiec cbf 500 zdlawiona na 34 ps ( silnik ma identyczny jak w cb 500) jak go odmulic ? slyszalem o blokadzie w kolektorach gumowych tych co ida z gaznika do silnika ze niby tam jest jakas zweszka ktos cos doradzi ? z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniooo Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Z tego co wiem Hondy cb 500 miały różnego rodzaju pozakładane blokady w zależności od rocznika bodajże. Wszystko masz opisane chociażby tutaj : http://www.hondacb500.republika.pl/ :icon_mrgreen: :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Podstawowy dławik w CBF500 to inny uchwyt linek gazu przy gaźnikach który ogranicza otwarcie przepustnicy. Poza tym mogą być też kryzy w dolocie między gaźnikiem a głowcą oraz inne dysze. Nie dowiesz się dopóki nie sprawdzisz własnoręcznie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.