Skocz do zawartości

Do czy powyżej litra?


shipp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to będzie DS 1100.

 

Jesli chcesz pewniaka 1100 to Prot z forum ma do sprzedania swojego. ;)

Co prawda 3 latek ale pewniak :clap:

Chyba ze jednak wezmiesz nowke z salonu z USA :D

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaaaaaaa .........

Ostatnio jak bylem u Iwana w Suzuki to tez mi proponowal to cudo :D

Ale to juz jest potfur !!! Ponad 130 konikow i zasuwa jak scigacz .

Nie, to nie to. Moze i wyglad jeszcze cruisera, ale "pod maska" maszyna smierci ;)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, najlepsze jest to, że praktycznie mogę miec niemal KAŻDY motocykl. Pozostaje tylko kwestia rocznika, a i to nie będzie zbyt stary. Fajne uczucie, kiedy człowiek przegląda różne oferty ze świadomością, że może sobie na każdą /prawie/ pozwolic. Teraz potrzebuję kogoś niezaangażowanego emocjonalnie, żeby wylewał mi zimną wodę na głowę, bo nie chciałbym w afekcie popełnic jakiegoś babola. Coraz bliżej mi do VTX 1300 a jak nie znajdę odpowiedniego, to będzie DS 1100.

poniewaz szukasz sprzeta do jezdzenia w trasy to pamietaj, ze VTX ma wersje Tourer...

wyzsza szyba, odpowiednie orurowanie, kufry itp :icon_razz:

Edytowane przez Belgu
Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest czym przylozyc to przynajmniej sie czlowiek nie zastanawia czy wyprzedzac kolumne 5 tirow czy jednak po jednym

 

I to jeszcze jak przylozyc - kumpel ma ta zabawke - 1800R z tego roku. Chodzi to masakralnie ale wiekie tez nieprzecietnie. Opona 240 w standardzie wyglada ciekawie w cruiserze - bo na ogol tyl tego moto sie oglada i to nie za dlugo.:icon_exclaim:

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jako, że poprzednim moim motocyklem była też 250-ka, lecz 45-letnia i z "innymi" osiągami, chciałbym dołozyć do pieca i wyrazic swoje zdanie na temat mocy i pojemnosci następnego motocykla. Nie zgodziłbym sie z kolegami, że "coś pomiędzy", lub w granicach 1 litra. Jeśli juz decydować sie na porządne dwa koła nie mozna ograniczać sie do średniej, a celować do górnej granicy pojemność-moc. Kupujac w USA za tą kwotę którą chcesz wydać, można kupić prawie wiekszość dostępnych w Polsce cruiserów lub chopperów (używanych), jeżdżących po drogach.

Ja kupiłem motocykl który mi sie podoba i było mnie na niego stać.

Przesiadka z małego na dużego nie była bolesna, a raczej przyniosła sporo pozytywnych wrażeń. I nie ma znaczenia czy waży 250 czy 400kg, lecz czy ma 60 czy 100KM przy odpowiednim momencie obrotowym.

I raczej nie byłby to VTX 1300 lub DS 1100, celuj w wyższe pojemności, nowsze modele, lub klasyki z zapasem mocy, a mocy nigdy za wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda F6? Czyżby to była Valkyria? :D

 

Miooodzio maszynka :wink: Też mi się taka śni :D

 

Może napiszesz mi o niej kilka słów, choćby na PW, co by OT nie robić :D

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Proszę o porównanie motocykli. Różnych, bo nie mam jeszcze konkretnie wyrobionego zdania /jest jedynie wskazanie na ciężkie cruisery niż lekkie choppery/, ale ja nie o tym.

Po sezonie idę na zakupy. Nie chcę uwag o tym, jaki motocykl jest lepszy od jakiego i dlaczego. To już sam wiem, a jeśli czegoś nie wiem, to się dowiem.

Otóż, interesuje mnie różnica w osiągach maszyn z silnikiem do litra i powyżej litra. Czy różnica jest na tyle znaczna, że warto zastanowic się nad litrem w więcej czy na tyle nie duża, że biorąc pod uwagę aspekt ekonomiczny, wskoczyc na 650-750, no może 900? Nie mam pojęcia, jaki segment wybrac?

Chciałbym motocykl żwawy i wygodny, spalanie na 100 jest dla mnie sprawą drugo a nawet trzeciorzędną, ale jeśli osiągi mniejszych silników nie odbiegają drastycznie od litrowców i więcej, to może mniejszy? Nie potrzebuję zapierdalacza, nie zamierzam z nikim się ścigac, ale z drugiej strony nie chcę też, żeby silnik zmuszany był do dawania z siebie wszystkiego podczas jazdy z plecaczkiem i bagażem w górach albo kiedy zechcę mocniej odkręcic /od czasu do czasu każdy ma taki kaprys/. No więc... do czy pow. litra?

Witaj Mariusz,widze ze czas na zmiany :clap: I w koncu sie zdecydowałes. :lalag: Znając Ciebie osobiscie pozwole sobie na wytypowanie sprzeta moim zdaniem odpowiedniego do Twoich potrzeb.Pamietając jak Sobie radziłes w Bieszczadach polecałbym sprzety powyzej litra zdecydowanie.Cos w przedziale 1100 a 1600.

Drag Star 1100.- Dobre prowadzenie, dwie tarcze z przodu, silnik moze nie najnowszej konstrukcji ale po przesiadce z aktualnego sprzeta z pewnoscia odczujesz spora różnice.We dwoje radzi sobie w gorzystym terenie w miare poprawnie, ale nie oczekuj rewolucjii .Po załozeniu szyby ,sakw mozesz w miarowym tempie pokonywać kilometry.

VS 1400 - Chopperowata nerwowa maszyna, cięzki do zajechania ale..we dwoje i długie przejazdy, :biggrin: jak masz byc stukany co chwile po plecach abys sie zatrzymał to odpuść ;) Zreszta i tak bys sie zatrzymywał czesto bo tankowac trzeba co ok 200km a czasami nawet czesciej :biggrin:

Vl 1500 potęzny kawał stali ale serce słabe...Jak doładujesz konkretnie to w górach ma co robić.Starsze modele jedna tarcza z przodu i te pietnascie litrow pod fotelem:lapad:

VTX 1300 jedyny z tej listy motocykl którym nie jezdziłem ,i jesli ona ma takie same przełożenia jak Honda Shadow to nie bardzo polecam. Jezdząc Shadowem po Bieszczadach praktycznie wcale nie wkładalem piatego biegu a czwarty sporadycznie.Niby dało sie ale te szarpania :lapad: Wiem ze sporo jezdzisz po górach wiec wez to pod uwage..Chyba ze Vtx ma inaczej zestopniowane przełozenia.To wtedy warto sie zastanowic

VN 15 Tourer-wzmocniona rama .dwie tarcze z przodu, dobra zawiecha, pojemny zbiornik,silnik kreci ładnie ale...w tej klasie sa juz nowsze konstrukcje.Np 1600,2000 ale o nich nic nie wiem :buttrock:

Wild Star 1600- pojemny zbiornik , super geometria ramy, bardzo dobre prowadzenie, wygodna dla dwoch osób z bagażem i co wazne ..spory (czyt. wystarczający) moment obrotowy.Jazda w górach tą lokomotywa i nie tylko , zreszta jak sam widzialeś. jest wielce przyjemna.Male spalanie a do tego ten wyglad :lalag:

To sa moje osobiste spostrzezenia, i mam nadzieje ze nie pomieszam Tobie w glowie do reszty :smile:

Jest jeszcze Hary :cool: ale wiedzac jaka gotowka dysponujesz to radzilbym jeszcze poczekac.pozdrawiam Kris.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Krzysztof po długiej nieobecności! Bardzo się cieszę, że się odezwałeś! Od pewnego czasu przymierzam się do sprzęta i, co tu ukrywac, mam mętlik w głowie. Stąd ten temat. Muszę przyznac, że Koledzy wypowiadający się w tym temacie pięknie mnie ukierunkowali, za co wielkie dzięki :icon_exclaim:

Obecnie jestem na etapie takim, że mam ułożoną jako taką klasyfikację:

1. VTX 1300

2. DS 1100

3. VS 1400

4. VN 900 /ostatecznośc na wypadek załamania moich finansów/.

Pojemności powyżej 1400 jak narazie nie biorę pod uwagę, chociaż coraz łakomiej patrzę na Wildka, a to za sprawą Twojego /nieodżałowanego/ sprzętu, który zrobił na mnie ogromne wrażenie, jak i za namowami Majkela, który z kolei stał się szczęśliwym posiadaczem takiej maszyny i gorąco mnie namawia /zresztą nie On jeden/. Wszystko okaże się na początku przyszłego roku, kiedy będę wiedział jak sprawiły się moje inwestycje giełdowe i jak będzie stał dolar.

Narazie przestałem zastanawiac się nad nowym nabytkiem z powodu nawału roboty w domu, jednak obawiam się, żeby w momencie szukania konkretnego sprzęta nie walnąc babola spowodowanego emocjami, ale liczę na fachową pomoc kolegów-mechaników motocyklowych, którzy już deklarują się towarzyszyc mi i doradzic przy wyborze nowej maszyny. Pewne jest to, że przyszły sezon rozpocznę już innym motocyklem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Obecnie jestem na etapie takim, że mam ułożoną jako taką klasyfikację:

1. VTX 1300

2. DS 1100

3. VS 1400

4. VN 900 /ostatecznośc na wypadek załamania moich finansów/.

VTX do ciebie nie pasuje, nie wiem po co szukasz dziury w całym.

Dla ciebie idealny będzie DS 1100, no chyba, że cię stać na Vildka, wtedy nie ma dyskusji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTX do ciebie nie pasuje, nie wiem po co szukasz dziury w całym.

Dla ciebie idealny będzie DS 1100, no chyba, że cię stać na Vildka, wtedy nie ma dyskusji :)

 

Nie bardzo roumiem z tym nie pasowaniem VTXa? Czym sie rozni VTX od DS poza tym, ze zgubi DSa na kazdym biegu? Tu cruiser i tu crusier, a kwestia dyskusyjna jest stylistyka ale patrzac na VTXa kumpla, to mozna z tego piekne moto zrobic (szczegolnie fotka z oponami z bialym pasem:

http://moto.allegro.pl/item445047986_honda...alna_2004r.html

Zeby bylo jasne - ja nie reklamuje maszyny kolegi ale gdybym mial wybierac to napewno VTX stoi wyzej niz DS na mojej liscie wlasnie z powodu silnika i paru innych aspektow. W koncu pojemnosc to pojemnosc.:D

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo roumiem z tym nie pasowaniem VTXa? Czym sie rozni VTX od DS poza tym, ze zgubi DSa na kazdym biegu? Tu cruiser i tu crusier, a kwestia dyskusyjna jest stylistyka ale patrzac na VTXa kumpla, to mozna z tego piekne moto zrobic (szczegolnie fotka z oponami z bialym pasem:

http://moto.allegro.pl/item445047986_honda...alna_2004r.html

Zeby bylo jasne - ja nie reklamuje maszyny kolegi ale gdybym mial wybierac to napewno VTX stoi wyzej niz DS na mojej liscie wlasnie z powodu silnika i paru innych aspektow. W koncu pojemnosc to pojemnosc.:)

Pzdr.

Nie chodzi mi tu czym się różni jedno moto od drugiego bo VTX to bardzo fajny motorek ale Shippa troche znam i bardziej go widze na DS1100 a idealnie by sie wkomponował w Vildka. Bardziej chodzi mi o pewien styl niż o to, że VTX ma mocniejszy silnik i dlatego należy go wybrać. To jest tylko moje zdanie a Shipp i tak sam wybierze.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...