majkelpl Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) to będzie DS 1100. Jesli chcesz pewniaka 1100 to Prot z forum ma do sprzedania swojego. ;) Co prawda 3 latek ale pewniak :clap: Chyba ze jednak wezmiesz nowke z salonu z USA :D Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 intruder 1800 boulevard czy jakos tak calkiem ladny i nowy, cos swiezego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 taaaaaaaaaa .........Ostatnio jak bylem u Iwana w Suzuki to tez mi proponowal to cudo :D Ale to juz jest potfur !!! Ponad 130 konikow i zasuwa jak scigacz .Nie, to nie to. Moze i wyglad jeszcze cruisera, ale "pod maska" maszyna smierci ;) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 jak jest czym przylozyc to przynajmniej sie czlowiek nie zastanawia czy wyprzedzac kolumne 5 tirow czy jednak po jednym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) Hehe, najlepsze jest to, że praktycznie mogę miec niemal KAŻDY motocykl. Pozostaje tylko kwestia rocznika, a i to nie będzie zbyt stary. Fajne uczucie, kiedy człowiek przegląda różne oferty ze świadomością, że może sobie na każdą /prawie/ pozwolic. Teraz potrzebuję kogoś niezaangażowanego emocjonalnie, żeby wylewał mi zimną wodę na głowę, bo nie chciałbym w afekcie popełnic jakiegoś babola. Coraz bliżej mi do VTX 1300 a jak nie znajdę odpowiedniego, to będzie DS 1100.poniewaz szukasz sprzeta do jezdzenia w trasy to pamietaj, ze VTX ma wersje Tourer...wyzsza szyba, odpowiednie orurowanie, kufry itp :icon_razz: Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez Belgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 jak jest czym przylozyc to przynajmniej sie czlowiek nie zastanawia czy wyprzedzac kolumne 5 tirow czy jednak po jednym I to jeszcze jak przylozyc - kumpel ma ta zabawke - 1800R z tego roku. Chodzi to masakralnie ale wiekie tez nieprzecietnie. Opona 240 w standardzie wyglada ciekawie w cruiserze - bo na ogol tyl tego moto sie oglada i to nie za dlugo.:icon_exclaim: Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robvalkpol Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Jako, że poprzednim moim motocyklem była też 250-ka, lecz 45-letnia i z "innymi" osiągami, chciałbym dołozyć do pieca i wyrazic swoje zdanie na temat mocy i pojemnosci następnego motocykla. Nie zgodziłbym sie z kolegami, że "coś pomiędzy", lub w granicach 1 litra. Jeśli juz decydować sie na porządne dwa koła nie mozna ograniczać sie do średniej, a celować do górnej granicy pojemność-moc. Kupujac w USA za tą kwotę którą chcesz wydać, można kupić prawie wiekszość dostępnych w Polsce cruiserów lub chopperów (używanych), jeżdżących po drogach.Ja kupiłem motocykl który mi sie podoba i było mnie na niego stać.Przesiadka z małego na dużego nie była bolesna, a raczej przyniosła sporo pozytywnych wrażeń. I nie ma znaczenia czy waży 250 czy 400kg, lecz czy ma 60 czy 100KM przy odpowiednim momencie obrotowym.I raczej nie byłby to VTX 1300 lub DS 1100, celuj w wyższe pojemności, nowsze modele, lub klasyki z zapasem mocy, a mocy nigdy za wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Honda F6? Czyżby to była Valkyria? :D Miooodzio maszynka :wink: Też mi się taka śni :D Może napiszesz mi o niej kilka słów, choćby na PW, co by OT nie robić :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Proszę o porównanie motocykli. Różnych, bo nie mam jeszcze konkretnie wyrobionego zdania /jest jedynie wskazanie na ciężkie cruisery niż lekkie choppery/, ale ja nie o tym.Po sezonie idę na zakupy. Nie chcę uwag o tym, jaki motocykl jest lepszy od jakiego i dlaczego. To już sam wiem, a jeśli czegoś nie wiem, to się dowiem.Otóż, interesuje mnie różnica w osiągach maszyn z silnikiem do litra i powyżej litra. Czy różnica jest na tyle znaczna, że warto zastanowic się nad litrem w więcej czy na tyle nie duża, że biorąc pod uwagę aspekt ekonomiczny, wskoczyc na 650-750, no może 900? Nie mam pojęcia, jaki segment wybrac?Chciałbym motocykl żwawy i wygodny, spalanie na 100 jest dla mnie sprawą drugo a nawet trzeciorzędną, ale jeśli osiągi mniejszych silników nie odbiegają drastycznie od litrowców i więcej, to może mniejszy? Nie potrzebuję zapierdalacza, nie zamierzam z nikim się ścigac, ale z drugiej strony nie chcę też, żeby silnik zmuszany był do dawania z siebie wszystkiego podczas jazdy z plecaczkiem i bagażem w górach albo kiedy zechcę mocniej odkręcic /od czasu do czasu każdy ma taki kaprys/. No więc... do czy pow. litra?Witaj Mariusz,widze ze czas na zmiany :clap: I w koncu sie zdecydowałes. :lalag: Znając Ciebie osobiscie pozwole sobie na wytypowanie sprzeta moim zdaniem odpowiedniego do Twoich potrzeb.Pamietając jak Sobie radziłes w Bieszczadach polecałbym sprzety powyzej litra zdecydowanie.Cos w przedziale 1100 a 1600.Drag Star 1100.- Dobre prowadzenie, dwie tarcze z przodu, silnik moze nie najnowszej konstrukcji ale po przesiadce z aktualnego sprzeta z pewnoscia odczujesz spora różnice.We dwoje radzi sobie w gorzystym terenie w miare poprawnie, ale nie oczekuj rewolucjii .Po załozeniu szyby ,sakw mozesz w miarowym tempie pokonywać kilometry.VS 1400 - Chopperowata nerwowa maszyna, cięzki do zajechania ale..we dwoje i długie przejazdy, :biggrin: jak masz byc stukany co chwile po plecach abys sie zatrzymał to odpuść ;) Zreszta i tak bys sie zatrzymywał czesto bo tankowac trzeba co ok 200km a czasami nawet czesciej :biggrin:Vl 1500 potęzny kawał stali ale serce słabe...Jak doładujesz konkretnie to w górach ma co robić.Starsze modele jedna tarcza z przodu i te pietnascie litrow pod fotelem:lapad: VTX 1300 jedyny z tej listy motocykl którym nie jezdziłem ,i jesli ona ma takie same przełożenia jak Honda Shadow to nie bardzo polecam. Jezdząc Shadowem po Bieszczadach praktycznie wcale nie wkładalem piatego biegu a czwarty sporadycznie.Niby dało sie ale te szarpania :lapad: Wiem ze sporo jezdzisz po górach wiec wez to pod uwage..Chyba ze Vtx ma inaczej zestopniowane przełozenia.To wtedy warto sie zastanowicVN 15 Tourer-wzmocniona rama .dwie tarcze z przodu, dobra zawiecha, pojemny zbiornik,silnik kreci ładnie ale...w tej klasie sa juz nowsze konstrukcje.Np 1600,2000 ale o nich nic nie wiem :buttrock: Wild Star 1600- pojemny zbiornik , super geometria ramy, bardzo dobre prowadzenie, wygodna dla dwoch osób z bagażem i co wazne ..spory (czyt. wystarczający) moment obrotowy.Jazda w górach tą lokomotywa i nie tylko , zreszta jak sam widzialeś. jest wielce przyjemna.Male spalanie a do tego ten wyglad :lalag: To sa moje osobiste spostrzezenia, i mam nadzieje ze nie pomieszam Tobie w glowie do reszty :smile: Jest jeszcze Hary :cool: ale wiedzac jaka gotowka dysponujesz to radzilbym jeszcze poczekac.pozdrawiam Kris. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Witaj Krzysztof po długiej nieobecności! Bardzo się cieszę, że się odezwałeś! Od pewnego czasu przymierzam się do sprzęta i, co tu ukrywac, mam mętlik w głowie. Stąd ten temat. Muszę przyznac, że Koledzy wypowiadający się w tym temacie pięknie mnie ukierunkowali, za co wielkie dzięki :icon_exclaim: Obecnie jestem na etapie takim, że mam ułożoną jako taką klasyfikację:1. VTX 13002. DS 11003. VS 14004. VN 900 /ostatecznośc na wypadek załamania moich finansów/.Pojemności powyżej 1400 jak narazie nie biorę pod uwagę, chociaż coraz łakomiej patrzę na Wildka, a to za sprawą Twojego /nieodżałowanego/ sprzętu, który zrobił na mnie ogromne wrażenie, jak i za namowami Majkela, który z kolei stał się szczęśliwym posiadaczem takiej maszyny i gorąco mnie namawia /zresztą nie On jeden/. Wszystko okaże się na początku przyszłego roku, kiedy będę wiedział jak sprawiły się moje inwestycje giełdowe i jak będzie stał dolar.Narazie przestałem zastanawiac się nad nowym nabytkiem z powodu nawału roboty w domu, jednak obawiam się, żeby w momencie szukania konkretnego sprzęta nie walnąc babola spowodowanego emocjami, ale liczę na fachową pomoc kolegów-mechaników motocyklowych, którzy już deklarują się towarzyszyc mi i doradzic przy wyborze nowej maszyny. Pewne jest to, że przyszły sezon rozpocznę już innym motocyklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Obecnie jestem na etapie takim, że mam ułożoną jako taką klasyfikację:1. VTX 13002. DS 11003. VS 14004. VN 900 /ostatecznośc na wypadek załamania moich finansów/.VTX do ciebie nie pasuje, nie wiem po co szukasz dziury w całym.Dla ciebie idealny będzie DS 1100, no chyba, że cię stać na Vildka, wtedy nie ma dyskusji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 VTX do ciebie nie pasuje, nie wiem po co szukasz dziury w całym.Dla ciebie idealny będzie DS 1100, no chyba, że cię stać na Vildka, wtedy nie ma dyskusji :) Nie bardzo roumiem z tym nie pasowaniem VTXa? Czym sie rozni VTX od DS poza tym, ze zgubi DSa na kazdym biegu? Tu cruiser i tu crusier, a kwestia dyskusyjna jest stylistyka ale patrzac na VTXa kumpla, to mozna z tego piekne moto zrobic (szczegolnie fotka z oponami z bialym pasem: http://moto.allegro.pl/item445047986_honda...alna_2004r.htmlZeby bylo jasne - ja nie reklamuje maszyny kolegi ale gdybym mial wybierac to napewno VTX stoi wyzej niz DS na mojej liscie wlasnie z powodu silnika i paru innych aspektow. W koncu pojemnosc to pojemnosc.:DPzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 (edytowane) Nie bardzo roumiem z tym nie pasowaniem VTXa? Czym sie rozni VTX od DS poza tym, ze zgubi DSa na kazdym biegu? Tu cruiser i tu crusier, a kwestia dyskusyjna jest stylistyka ale patrzac na VTXa kumpla, to mozna z tego piekne moto zrobic (szczegolnie fotka z oponami z bialym pasem: http://moto.allegro.pl/item445047986_honda...alna_2004r.htmlZeby bylo jasne - ja nie reklamuje maszyny kolegi ale gdybym mial wybierac to napewno VTX stoi wyzej niz DS na mojej liscie wlasnie z powodu silnika i paru innych aspektow. W koncu pojemnosc to pojemnosc.:)Pzdr.Nie chodzi mi tu czym się różni jedno moto od drugiego bo VTX to bardzo fajny motorek ale Shippa troche znam i bardziej go widze na DS1100 a idealnie by sie wkomponował w Vildka. Bardziej chodzi mi o pewien styl niż o to, że VTX ma mocniejszy silnik i dlatego należy go wybrać. To jest tylko moje zdanie a Shipp i tak sam wybierze. Edytowane 30 Września 2008 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.