Skocz do zawartości

M1800R ( VZR1800R , M109R ) - temat zbiorczy


maq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

...mają, mają chłopaki VZRy...napewno...-tylko protezki im się trzęsą z wrażenia po jeździe i nic nie mogą skrobnąć na necie...!!! :wink:

 

Głupio mi tu zajmować głos-VN 2000 Kawa..., ale chwilkę miałem>>> Cóż...swojego czarnego VZRa sprzedałem kumplowi, który przesiadając się z Kawy-Mean Streaka zrobił wielki krok do przodu. VZR to bardzo mocny motorek, szykowny-stara lampa-coś ma w sobie...podobny jest z tą lampą do nosorożca...! Wiele kilometrów nie zrobiłem "nosorożcem", ale wiem jedno-ta moc VZRa...w moim 2-litrowcu czasami...brak jej... Fajne mocne moto, super gang, spalanie...eee tam-na wodę nie jest, pasażer-ka ma gdzie siedzieć-wskazane oparcie i bagażniczek-robią robotę-przydatne! Oponka tylna...cóż...moc z Wami-szybko pokazuje druty. VZR-1800 daje to co potrzebne bikerowi-DUŻO FRAJDY :lalag: :clap:

 

To tak w telegraficznym skrócie. Wybrałem 2-litrowca...Czemu tak?...bo duży, komfortowy, pakowny, oszczędny, 2053ccm, 103KM...to taki "bernardyn" :lalag: ...nooo...i król jest >>>1<<<KAWASAKI VN-2000 :clap:

 

:biggrin: ...a VTX 1800, Rocket 2300...?...i bądż tu mądry... ;) Ważne że JEDNYM ŚLADEM. :crossy: POZDRÓWKA

ADAM - BMW 1300 GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

...mają, mają chłopaki VZRy...napewno...-tylko protezki im się trzęsą z wrażenia po jeździe i nic nie mogą skrobnąć na necie...!!! :flesje:

 

Głupio mi tu zajmować głos-VN 2000 Kawa..., ale chwilkę miałem>>> Cóż...swojego czarnego VZRa sprzedałem kumplowi, który przesiadając się z Kawy-Mean Streaka zrobił wielki krok do przodu. VZR to bardzo mocny motorek, szykowny-stara lampa-coś ma w sobie...podobny jest z tą lampą do nosorożca...! Wiele kilometrów nie zrobiłem "nosorożcem", ale wiem jedno-ta moc VZRa...w moim 2-litrowcu czasami...brak jej... Fajne mocne moto, super gang, spalanie...eee tam-na wodę nie jest, pasażer-ka ma gdzie siedzieć-wskazane oparcie i bagażniczek-robią robotę-przydatne! Oponka tylna...cóż...moc z Wami-szybko pokazuje druty. VZR-1800 daje to co potrzebne bikerowi-DUŻO FRAJDY :crossy: :clap:

 

To tak w telegraficznym skrócie. Wybrałem 2-litrowca...Czemu tak?...bo duży, komfortowy, pakowny, oszczędny, 2053ccm, 103KM...to taki "bernardyn" :lalag: ...nooo...i król jest >>>1<<<KAWASAKI VN-2000 :clap:

 

:rolleyes: ...a VTX 1800, Rocket 2300...?...i bądż tu mądry... :) Ważne że JEDNYM ŚLADEM. :crossy: POZDRÓWKA

 

 

CZEKAM NA DIALOG I WYMIANĘ DOŚWIADCZEŃ NA TEMAT VZR - 1800 , POZDRAWIAM .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , od końca marca nawinołem już ponad 8000 tyś w większości z plecaczkiem , polecam oparcie i bagażnik z motoroni spełnia swoje zadanie i pasuje do sylwetki motorka moim zdniem . Na dalsze wypady używam materiałowych sakw . porównania do innych moto tej klasy nie mam , przesiadłem się z enduro 600cm, jak bym miał kupować jeszcze raz moto to też bym wybrał m109r.

pozdrawiam Wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DM .ZISIAJ ODEBRAŁEM KASK SCHUBERT , POLECAM TO MERCEDES NA MOTOCYKLU , ZAMÓWIŁEM W KWIETNIU , ODEBRAŁEM DZISIAJ ,PRZY 120ML NA GDZ JADĘ JAK W S- KLASIE MERCEDES, SYMFONIA NA TRASIE NA MOIM VZR- 1800 . POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja I ja też mam tego potwora.

To najlepszy motocykl na świecie ;)

Jeżdżę nim od kwietnia 2007 nawinąłem już 37 tyś - ciekawe czy ktoś ma więcej :icon_eek:

Byłem na Litwie, Słowacja, Czechy, Austria, Włochy - więc do turystyki się nadaje i po winklach daje zajefajnie - na górskich drogach oczywiście nie pójdzie tak jak przecinak - bo to inna bajka ale frajda ze szlifowania podnóżków jest nieziemska.

Uwielbiam wprost startować ze świateł w mieście razem ze ścigaczami kurcze to moto to albo mistrz prostej albo samych cieniasów do tej pory spotkałem - pierwsze 100m zawsze moje :) (taka mała prowokacja - ale poparta rzeczywistością)

 

I uwaga dlaczego uważam że to najlepsze moto świata - bo to mój pierwszy motocykl :) - bez jaj naprawdę wszystkiego co wiem o jeździe motocyklem nauczyłem się na tym sprzęcie. Teraz próbuję innych jak tylko jest okazja i żaden cruiser nie ma do niego porównania. Jest problem nie ma na co go wymienić chyba, że zmiana stylu... ale ja nie mogę szybciej jeździć bo za bardzo mnie to rajcuje...

 

Wydaje mi się że o użytkowych cechach tego moto wiem bardzo dużo jest to super sprzęt - zaznaczam o użytkowych nie jestem mechanikiem.

 

Co do mojego egzemplarza:

- mam gmole cobry - wyglądaja zajefajnie - kumpel miał gmole Motoroni - w ogóle się nie sprawdziły. Widziałem przewrotke m1800 ze 120km/h bez gmoli i straty były nie większe niż jak po wywrotce z gmolami przy ok 60km/h (oczywiście czysty ślizg po asfalcie bez walenia w przeszkodę.)

- szyba a raczej owiewka z USA czarna ta wyższa fotki na maile

- i jakieś tak chromy na kardan i wahacz...

- power commander już jest ale jeszcze nie założony :)

 

 

 

Mogę o tym cacku gadać i zanudzić wszystkich, więc na razie tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie - te mają piękny dźwięk.

Są bardzo głośne jak na fabryczne - chyba żaden fabryczny wydech w cruiserze nie ma tak pięknego dźwięku (to oczywiście subiektywne, a opinia dotyczy wydechów spełniających normę Euro3)

Poza tym planuje pojechać jeszcze kilka razy w Alpy i nie chcę mieć problemu z Policją a co ważniejsze robienie tam jeszcze większego hałasu to po prostu wiocha. Chyba że myślisz o wymianie na nie głośniejszy ale np. bardziej basowy a to co innego chociaż...:

Ten pomruk który mam w zupełności mi wystarcza.

Do tego rury są pięknie poprowadzone - można powiedzieć, że w kolanku od tylnego gara jestem zakochany :icon_twisted:

I dodatkowe wysłony też są są super funkcjonalne a przy przeróbkach często ludziska przypalają sobie np. deszczaki...

 

No dobra to ja mam takie pytanie>

 

Czy ktoś z was ma doświadczenie w jeździe tym sprzętem zmianiając biegi bez sprzęgła?

 

Pytam się bo różne są opinie w zasadzie we wszystkich serwisach mówią, że spoko nie ma sprawy ale już 2 znajomych mechaników mówiło, żebym się z tym ograniczał bo mogę kuku maszynie zrobić.

 

Póki co wszystko chodzi ok, dwójka to nawet bez klamki lepiej wskakuje niż przy wysprzęglaniu.

Mi taki styl jazdy sprawia ogromną frajdę bo motocykl przyspiesza jakby dodatkowego kopniaka dostawał - tylko małe ale - nie chcę mu zrobić krzywdy...

 

To samo tyczy się redukcji bez sprzęgła - jest dużo fajniej niż majdrować cały czas przy klamce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tu na forum człowiek, który skrzynię naprawia (w ramach gwarancji). Może on coś więcej napisze, ja tylko przytoczę słowa mechanika ASO Suzuki "VZR ma najmniej udaną skrzynię biegów wśród nowoczesnych motocykli Suzuki - niedostosowana do mocy".

 

@Dzidek, wrzuciłem na forum temat o gmolach Cobry, mógłbyś coś skrobnąc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta opinia mechanika ASO - mocno mnie dziwi. A w ogóle to ile oni takich sprzetów w Polsce serwisują... jakie to było ASO? Czytam fora niemieckie - a tam tych sprzętów jeździ na setki - różne problemy techniczne zgłaszaja ludzie ale nie co do skrzyni biegów.

Przejechałem juz 37 tyś i żadnych problemów ze skrzynią... Znam kolesi od 6-ciu innych eM-ek i też spoko. po prostu nie wierzę że ta skrzynia jest słaba - ja zasuwam swoim sprzętem na prawde ostro od pierwszych dni - skrzynia jest na prawde ok przy tak ostrym katowaniu - jeśli miałbym mieć jakiekolwiek uwagi to do sprzęgła - trzeba bardzo uważać i kontrolować rególarnie naciąg linki sprzęgła bo o spalenie tarcz bardzo łatwo właśnie z tytułu mocy tego sprzęta.

Pytając o zmiane biegów bez sprzęgła nie miałem na myśli jakości skrzyni - ta jest moim zdaniem bez zarzutu - bardziej chodzi mi o to czy jest tu jakiś mechanik który mógłby mi wyjaśnić czy ze wzgledu na konstrukcję skrzyni taka jej eksploatacja nie skróci jej życia...

 

Ciekaw jestem opinii tego kolegi co naprawia skrzynię na gwarancji - co sie stało? gdzie mam Go szukać? Nie ogarniam jeszcze tego forum...

Edytowane przez Dzidek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl się naprawia w SuziMoto w Tychach i tamtejszy mechanik powiedział to co cytowałem. Właścicielem jest Smoq73, uderz go na priva o szczegóły.

 

Ja oglądałem tą skrzynię rozebraną i słuchałem mechanika w czym był problem. Ale ponieważ mechanikiem nie jestem nie będę próbował tego powtórzyć.

 

Ogólnie efekt był taki, że mocno przyśpieszając na II-gim biegu przekakiwały jakieś tryby i wrażenie było takie jakby silnik na chwilę przygasał. Problem był tylko z II biegiem, reszta pracowała poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia naprawiona.

 

1. Ktos wczesniej napisal ze to jego pierwsze moto - u mnie tak samo! ucze sie na nim ciagle jezdzic i jest po prostu boski. Zrobione od grudnia 15 tys chorwacja i hamburg najdalsze trasy - wszystko po prostu miód.

2. Rzeczywiscie skrzynia padła, na drugim biegu przeskakiwał na kłach - wyoblenie kłów no i kaszana. Na serwisie nie czepiali sie skrzynki przekladniowej tylko sprzegła, po prostu za słabe do tego momentu obrotowego.

3. Skrzynia naprawiona na gwarancji, suzuki wiedzac o problemie sprzegla nie robi z tym problemu.

4. Po naprawie nie zdarzyło mi sie ani razu grzechotanie przy zmianie 1>2 no i problem ktory byl wczesniej czyli z 2 na luz i niemozliwosc wrzucenia z powrotem 2 znikła

5. Rownoczesnie jezdze teraz haybusa, szkoda ze nie ma skrzyni i sprzegla intruder na poziomie hajki, naprawde tam sie postarali, te 2 maszyny dzieli przepasc w tym elemencie. Nie umiem zgrac obrotow przy preloadingu biegu, z powodu ciaglego ujezdzania 2 motorow, wiec bardzo ostroznie teraz zmianiam biegi na intruderze

6. Wydechy bede zmienial. Mialem 2 gleby (gmole wszystko ochroniły, druga gleba byla dosc powazna a tylko urwalem lewy tylny kierunek) no i troszke mam porysowane oryginaly, nawet nie pytam w suzuki ile kosztuje oryginal. Polecili mi vance and hines-y big shoty. Podobno pieknie graja, no i cena dosc atrakcyjna. Po tym jak zalozylem akrapowicze do hayabusy wiem ze warto zmienic na akcesoryjne. Znalazlem w stanach w rewelacyjnej cenie te bigshoty: Bigshot Vance&Hines. Mocno sie zastanawiam

7. Pozdrowienia dla MAG-a, teraz juz mam w domku intrudera, kiedy jezdzimy?

Edytowane przez smoq73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wydechy V&H to są piękne jak orginały. Zachowali mocno pokręcone kolanko tylniego cylindra. Gdzieś widziałem na fotkach jakieś aftermarketowe rury do VZR i były delikatnie mówiąc nieudane (nie mam na myśli dźwięku tylko wygląd).

 

Ja osobiście zostaje na orginałach. Dźwięk, kształt mi się podoba, a wyjeżdżając z domu przed 6 rano (u mnie norma) nie spowoduję chęci użycia broni przez sąsiada.

 

W DragStarze miałem puste Cobry. W mieście było fajnie, ale wystarczyo kilka razy "wyjść na trasę" i kupiłem orginały. Wystarczy godzina monotonnego ryku (autostrada) i łeb chce rozerwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam. :crossy:

No i nadszedł czas na zmianę motocykla. Po 15 latach tułania się różnymi sprzętami a w ostatnich pięciu Yamaha GTS1000A (moim ukochanym motocyklem :buttrock: :)) dokonała się zmiana. W piątek 29,08,08 odebrałem mojego M109R L.E. w kolorze niebieskim z białym pasem (bez urazy - uważam że najładnieszym :flesje: ).

Na tę chwile nawinąłem 650km i jestem zachwycony.

Większość już została napisana więc nie mam za wiele do dodania lecz powiem tylko jedno, tak jak z GTS1000 tak i z tym motocyklem wiąże sie wiele legend kreowanych prawdopodobnie przez ludzi którzy niemieli kontaktu z tym motocyklem lub mieli kontakt chwilowy...

 

Poniżej zamieszczam link z amerykańską skarbnicą wiedzy o tym modelu. Masa zdjęć, pomysłów i pomocy...

www.m109riders.com

 

Pozdrawiam :biggrin: Wszystkich Posiadaczy Hayaintruderów :) :lalag: :lalag: :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Większość już została napisana więc nie mam za wiele do dodania lecz powiem tylko jedno, tak jak z GTS1000 tak i z tym motocyklem wiąże sie wiele legend kreowanych prawdopodobnie przez ludzi którzy niemieli kontaktu z tym motocyklem lub mieli kontakt chwilowy...

 

 

dokladnie, informacje o tym ze on nie skreca, ze w ogole kompletna porażka jesli chodzi o tylne kolo itd itd. Ja jak juz mialem zaplacona zaliczke to nawet kumpel do mnie zadzwonił bo mu w BMW powiedzieli ze ten motor to zupelna porazka i ze oni mieli 2 klientow doswiadczonych motocyklistow, co to po kilku tygodniach jazdy oddali im w komis i wzieli BMW :D).

 

 

Swoją drogą miałeś troche sprzetów. Oczywiscie intruder 1800 najładniejszy :P

Edytowane przez smoq73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...