finalcell Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 od kilku dni borykam sie z prądowymi problemami :], zgasiłem moto przed przejazdem kolejowym i juz nie odpalił tylko buczał takie trrrrrrrrrr, pożyczyłem prąd pojechałem do domu. Ładowanie sprawdzone w najgorzym przypadku 13,9 długie + jałowe takto pow 14V, akumulator naładowany 12,5V . I odpalał bez problemu, myślałem że miał zły dzień :icon_mrgreen: , ale dzisiaj dokładnie to samo z tym że wpadłem jak odpalić na pych :wink: :icon_mrgreen:, potem podjechałem do sklepu i zaczął kręcić ale bardzo słabo, potem buczenie I pytanie akumulator stracił pojemność ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 od kilku dni borykam sie z prądowymi problemami :], zgasiłem moto przed przejazdem kolejowym i juz nie odpalił tylko buczał takie trrrrrrrrrr, pożyczyłem prąd pojechałem do domu. Ładowanie sprawdzone w najgorzym przypadku 13,9 długie + jałowe takto pow 14V, akumulator naładowany 12,5V . I odpalał bez problemu, myślałem że miał zły dzień :icon_mrgreen: , ale dzisiaj dokładnie to samo z tym że wpadłem jak odpalić na pych :wink: :icon_mrgreen:, potem podjechałem do sklepu i zaczął kręcić ale bardzo słabo, potem buczenie I pytanie akumulator stracił pojemność ? temat wałkowany milion razymiałem ten sam problem zobacz w jakim czasie sie aku rozładowuje, naładuj 1 amperem przez 10 godzin, odpal moto, pojeżdzij, i potem zmierz na wył silniku co Ci wskarze, jak spadł to bat dop wymiany, jak nie to trza szukać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 nie ma chyba sensu ładować akumulatora który ma pow 12,5V, i na takim napięciu na klemach nie kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 to wymieniaj aku i po temacie,skoro ładowanie jest............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 lepiej posłuchaj i naładuj :):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Sprawdz tez czy wszystko dobrze laczy, przeczysc wszystkie polaczenia. Moze sie zdazyc ze cos zasniedzialo np. przy przekazniku i stad ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 I pytanie akumulator stracił pojemność ? tak napiecie trzyma lecz jego pojemnosc jest juz tak mala, ze natychmiast sie rozladowuje przy probie rozruchu, czas go zmieniclub inna opcja niski poziom elektrolitu pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 bezobsługowy =_=aku sprawdze przez weekend ale teraz pytanie chciał bym zakupić żelowe aku ale nie umiem znaleźdź wiem że ma być YTX9-BS ale to zwykły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 bezobsługowy =_=aku sprawdze przez weekend ale teraz pytanie chciał bym zakupić żelowe aku ale nie umiem znaleźdź wiem że ma być YTX9-BS ale to zwykływejdź na stronę jakiegoś dobrego sklepu, tam pierwsze wybierasz typ, model, rocznik, pojemność i wyskakuje Ci to co jest do danego motowww.sklepmotocyklowy.plwww.larsson.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 aku juz mma bezobsługową varte z płytami absorbcyjnymi czy jak to sie pisze i na dodatek 60zł taniej niż w larrsonie, w czw zamonutje to zobaczymy aleciągle sie czyta że w f2 pada naginnie regulator napięcia czy to kwestia tego że sie przegrzewa ? może by radiator na nim zamontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 aku juz mma bezobsługową varte z płytami absorbcyjnymi czy jak to sie pisze i na dodatek 60zł taniej niż w larrsonie, w czw zamonutje to zobaczymy aleciągle sie czyta że w f2 pada naginnie regulator napięcia czy to kwestia tego że sie przegrzewa ? może by radiator na nim zamontować Na początek wytnij wtyczkę łączącą alternator z instalacją motocykla i dokładnie polutuj te przewody a może regulator pożyje dłużej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.