Skocz do zawartości

akumulator padł ?


finalcell
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

od kilku dni borykam sie z prądowymi problemami :], zgasiłem moto przed przejazdem kolejowym i juz nie odpalił tylko buczał takie trrrrrrrrrr, pożyczyłem prąd pojechałem do domu. Ładowanie sprawdzone w najgorzym przypadku 13,9 długie + jałowe takto pow 14V, akumulator naładowany 12,5V . I odpalał bez problemu, myślałem że miał zły dzień :icon_mrgreen: , ale dzisiaj dokładnie to samo z tym że wpadłem jak odpalić na pych :wink: :icon_mrgreen:, potem podjechałem do sklepu i zaczął kręcić ale bardzo słabo, potem buczenie

 

I pytanie akumulator stracił pojemność ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kilku dni borykam sie z prądowymi problemami :], zgasiłem moto przed przejazdem kolejowym i juz nie odpalił tylko buczał takie trrrrrrrrrr, pożyczyłem prąd pojechałem do domu. Ładowanie sprawdzone w najgorzym przypadku 13,9 długie + jałowe takto pow 14V, akumulator naładowany 12,5V . I odpalał bez problemu, myślałem że miał zły dzień :icon_mrgreen: , ale dzisiaj dokładnie to samo z tym że wpadłem jak odpalić na pych :wink: :icon_mrgreen:, potem podjechałem do sklepu i zaczął kręcić ale bardzo słabo, potem buczenie

 

I pytanie akumulator stracił pojemność ?

 

temat wałkowany milion razy

miałem ten sam problem zobacz w jakim czasie sie aku rozładowuje, naładuj 1 amperem przez 10 godzin, odpal moto, pojeżdzij, i potem zmierz na wył silniku co Ci wskarze, jak spadł to bat dop wymiany, jak nie to trza szukać dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I pytanie akumulator stracił pojemność ?

 

 

tak

 

napiecie trzyma lecz jego pojemnosc jest juz tak mala, ze natychmiast sie rozladowuje przy probie rozruchu, czas go zmienic

lub inna opcja niski poziom elektrolitu

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezobsługowy =_=

aku sprawdze przez weekend ale teraz pytanie chciał bym zakupić żelowe aku ale nie umiem znaleźdź wiem że ma być YTX9-BS ale to zwykły

wejdź na stronę jakiegoś dobrego sklepu, tam pierwsze wybierasz typ, model, rocznik, pojemność i wyskakuje Ci to co jest do danego moto

www.sklepmotocyklowy.pl

www.larsson.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aku juz mma bezobsługową varte z płytami absorbcyjnymi czy jak to sie pisze i na dodatek 60zł taniej niż w larrsonie, w czw zamonutje to zobaczymy ale

ciągle sie czyta że w f2 pada naginnie regulator napięcia czy to kwestia tego że sie przegrzewa ? może by radiator na nim zamontować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aku juz mma bezobsługową varte z płytami absorbcyjnymi czy jak to sie pisze i na dodatek 60zł taniej niż w larrsonie, w czw zamonutje to zobaczymy ale

ciągle sie czyta że w f2 pada naginnie regulator napięcia czy to kwestia tego że sie przegrzewa ? może by radiator na nim zamontować

 

Na początek wytnij wtyczkę łączącą alternator z instalacją motocykla i dokładnie polutuj te przewody a może regulator pożyje dłużej.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...